jee mul on uudet kynnet

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
onko näissä muuten minkälainen homma otattaa pois nää? ei varmaan oo varaa huollattaa näitä sinne juhannukseen asti kolmen viikon välein ni otan välissä pois kokonaan ja sitten häihin laitatan uudestaan
Viilaamalla lähtee parhaiten irti, tosin aika homma siinä on. Jos ne vaan repii irti niin oma kynsi on mennyttä kalua sen jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
mä otan sitten kun ei tarvii enää pyllyy pestä pojulta
Mitä nää kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Päiväkodin tädeiltäkin geelauksia löytyy.
no se on mun mielipide..... kun tulee pestyy nyt käsiä kumminkin niin usein päivässä enkä mä käytä hanskoja kun pyllynpesen niin tuntus vaan aikaste kaameelta olla nuin pitkien kynsien välistä olla kaapissa kakkaa poijes....
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
mä otan sitten kun ei tarvii enää pyllyy pestä pojulta
Mitä nää kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Päiväkodin tädeiltäkin geelauksia löytyy.
no se on mun mielipide..... kun tulee pestyy nyt käsiä kumminkin niin usein päivässä enkä mä käytä hanskoja kun pyllynpesen niin tuntus vaan aikaste kaameelta olla nuin pitkien kynsien välistä olla kaapissa kakkaa poijes....
Ai jaa, kaksi lasta oon vaippaiässä pessy näillä kynsillä, mutten tohon ongelmaan ole törmännyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
mä otan sitten kun ei tarvii enää pyllyy pestä pojulta
Mitä nää kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Päiväkodin tädeiltäkin geelauksia löytyy.
no se on mun mielipide..... kun tulee pestyy nyt käsiä kumminkin niin usein päivässä enkä mä käytä hanskoja kun pyllynpesen niin tuntus vaan aikaste kaameelta olla nuin pitkien kynsien välistä olla kaapissa kakkaa poijes....
Ai jaa, kaksi lasta oon vaippaiässä pessy näillä kynsillä, mutten tohon ongelmaan ole törmännyt :)
voihan se ollakkin niin et sellasta ongelmaa ei ole... ehkä mä vaan heti oletan sen ongelmaksi Hmm... kuluuko ne sitten? kun mun ei ole tarvinnu koskaan leikata kynsii kun on lapset ollu pyllynpesu iässä...
 
Kynsi
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
onko näissä muuten minkälainen homma otattaa pois nää? ei varmaan oo varaa huollattaa näitä sinne juhannukseen asti kolmen viikon välein ni otan välissä pois kokonaan ja sitten häihin laitatan uudestaan
Mulla oli kanssa kahteen otteeseen noi geelikynnet. Ja poisottohan tapahtuu asetonia sisältävällä kynsilakalla. Kun muuten pitää olla sitä asetonitonta, jos siis lakkailee niitä itse ja haluaa vaihtaa lakkaa. Pitää sitä tuppoa siinä kynnen päällä hetken ja se irtoaa sitten melkein kokonaisena se geeli, eli tavallaan "sulaa" irti. Ja toivotaan, että kestää töissä. Mä olen itse teollisen puolella ja kahden päivän jälkeen oli ensimmäinen irti...Kyllä harmitti. Toisella kerralla olinkin sitten kesälomalla, ja sillon kesti koko kuukauden. Varovasti vaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mä huollatan 4-5vkon välein. hyvänä pysyy.

tippejä ei kannata ottaa, ne lähtee irti, geelit pysyy.
Ei se nyt ihan näinkään ole nimittäin se ammattilainen joka nämä mun kynteni laittoi sanoi että riippuu aivan omasta kynnestä miten rakanne- tai geelikynsi pysyy. Lisäksi siihen vaikuttaa osaako kynsimuotoilija oikeasti hommansa.
Mulla sellainen oma kynsi jolloin huollatan kuukauden välein ja tipit pysyy todella hyvin.
 
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kauan noi geelikynnet pysyy nättinä ja paljon makso?
no se kuka laitto nää niin sano että kolme viikkoa pitäis pysyä hyvänä,tosin ostin sellasen kotihoitopakkauksen millä saa pieniä juttuja korjattua itekkin.ja makso sen 76e
Mitä tämä kotihoitopakkaus sisältää?
Ja oliko kynnet + tuo pakkaus yhteensä tuon 76??

Mulla oli kanssa geelikynnet tipeillä ja ensimmäiset kolme viikkoa tosiaan pysy hyvin. Sen jälkeen kävin huollossa ja samat tipit jätettiin. Rupesivat putoilemaan ekan viikon jälkeen.

Ostin sieltä sitten itsekkin viila-, & kynsiliimapakkauksen joka maksoi 15?
Rupes hieman ketuttamaan kun löysin netistä sivun, missä samainen liima ja viila maksoi yhteensä 2? :eek:

ja täällä maksoi 60? kynnet (antoi halvemmalla, vaikka oikeasti tuo maksoi 70? mutta oli ilmoittanut minulle hinnan väärin aikaa tilatessani) ja 56? huolto. Turhan kallista siihen laatuun nähden, mitä se kynsimuotoilija teki. Halusin sirot kynnet (ei siis mitään lapioita), mutta kynsiteknikko jätti silti kynsien alapuolelle kauhean kerroksen sitä viilattua moskaa. kotona jouduin viilaamaan kun huomasin, että näin kävi.
Seuraavalla kerralla huomautin asiasta, mutta silti jouduin jälleen kotona viimeistelemään työn.
Kolmatta kertaa en suostunut sinne menemään.
 

Yhteistyössä