Jeeeee!! Mä sain töitä!

Palttiarallaa 20 hakemusta, 6 työhaastattelua (viiteen eri paikkaan), ja 1½ kuukautta siihen meni, tai siis 1½kk sitten aloin töitä hakemaan. Tosin osassa noista haetuista paikoista on vielä hakuaika päällä että saattaahan niistä vielä jotain kuulua. Mulla on siis ihan vaan nimeksi työkokemusta (ja sekään ei ihan hirveesti tähän saamaani tehtävään liity) ja viime keväältä tuore tutkintotodistus. Mutta joo, ei se ole aina työkokemuksesta kiinni. Haastattelivat kuulemma sellaisiakin, joilla oli ihan kunnon työkokemusta vastaavista tehtävistä mutta mun luonne ja persoona meni kuulemma sen edelle ja neljästä kymmenestä hakijasta päätyivät muhun. Olen onneni kukkuloilla. On oikeasti sellainen fiilis, että kannatti se koulu hoitaa kunnolla että siitä nyt viimein palkinnonkin sai, muissa paikoissa mihin olen hakenut on se työ jäänyt saamatta kokemuksen puutteen vuoksi vaikka helkkarin hyvät todistukset ovatkin.

Aivan mahtava fiilis! *tuuletus* Ihanaa ettei tarvitse rustata enää niitä hiivatin hakemuksia tai ravata tuiki tuntemattomien ihmisten tenttavana. Ja tuo on oikeasti aivan unelma duunipaikka, oikea lottovoitto.
 

Yhteistyössä