JesperJuniorin alet?!

Nettisivujen mainoksen mukaan JesperJunioreissa on nyt ale. Minkälaisia vaatteita siellä on alessa? Onko hyvät ale-prosentit? Onko tämän talven Tähti Jonathan toppavaatteet jo alessa, ja jos on niin millä ale-prosentilla?
 
Onko ollut vielä miten hyvin kokoja Tähti Jonathaneissa jäljellä? Pitäisi ostaa kolmelle lapselle toppavaatteet ensi talveksi ja tykkäisin noista Tähti Jonathaneista. Olen tässä kovasti odottanut puolihintapäiviä, mutta riittääköhän valikoimaa enää sinne asti?
 
Huom harmaana
Onko ollut vielä miten hyvin kokoja Tähti Jonathaneissa jäljellä? Pitäisi ostaa kolmelle lapselle toppavaatteet ensi talveksi ja tykkäisin noista Tähti Jonathaneista. Olen tässä kovasti odottanut puolihintapäiviä, mutta riittääköhän valikoimaa enää sinne asti?
Eikä sellossa eikä Forumissakaan.
Haalareita esimerkiksi oli kaksi: Jonathan cordura ja city -ja molemmat rumia.
 
halipupu harmaana
Onko ollut vielä miten hyvin kokoja Tähti Jonathaneissa jäljellä? Pitäisi ostaa kolmelle lapselle toppavaatteet ensi talveksi ja tykkäisin noista Tähti Jonathaneista. Olen tässä kovasti odottanut puolihintapäiviä, mutta riittääköhän valikoimaa enää sinne asti?
Yleensä noita kysyttyjä toppavaatteita ei ole puolihintapäivillä puoleen hintaan, vaan ovat sen 30% niin kauan kuin tavaraa riittää. Itse valitsin corduran, koska kestää paremmin kulutusta.
 

Yhteistyössä