Jess Jess Jess!!

sori mutta... :LOL:

oletkos ottanu yhteyttä lehtiin tai ajatellut laittaa julkiseksi jutun? mitäs seuraamuksia sulla sitten tästä kaikesta on tullut? jouduitko jopa jäämään saikulle vai menetitkö työsi vaan?
Menetin lapseni kaikkiaan 18 kuukaudeksi.
Yritystoiminta meni jäihin (maineen menetyksen takia)
Yritystoimintaan liittyvä harrastustoiminta loppui maineen menetyksen vuoksi.
Sitten tietty perus stressit ym

Ihan sellaista perusjuttua ;)
 
Viimeksi muokattu:
sori mutta... :LOL:

oletkos ottanu yhteyttä lehtiin tai ajatellut laittaa julkiseksi jutun? mitäs seuraamuksia sulla sitten tästä kaikesta on tullut? jouduitko jopa jäämään saikulle vai menetitkö työsi vaan?
Oletko sinä niitä äitejä joita joskus jossain sattumalta tapaa. Niitä, jotka on sekä henkisesti että ulkoisesti rumia, joiden mielestä miehet ei ole muuta kuin kuin kasa rahaa, jos he eivät osaa olla juuri niin kuin nainen itse heidän tahtoo olevan. Oletko sinä niitä, joiden mielestä isyys on pelkkä nimi paperissa ja että "ei lapsi osaa kaivata sellaista mitä hänellä ei ole" - paskanjauhaja?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
onko
Oletko sinä niitä äitejä joita joskus jossain sattumalta tapaa. Niitä, jotka on sekä henkisesti että ulkoisesti rumia, joiden mielestä miehet ei ole muuta kuin kuin kasa rahaa, jos he eivät osaa olla juuri niin kuin nainen itse heidän tahtoo olevan. Oletko sinä niitä, joiden mielestä isyys on pelkkä nimi paperissa ja että "ei lapsi osaa kaivata sellaista mitä hänellä ei ole" - paskanjauhaja?
no en kyllä koe kuuluvani tähän kuvailemaasi joukkoon millään muotoa
 
onko
Varmaan ironiaa sun puolelta mutta joo mulle riittää se että 1noista lapsista on jo yrittänyt itsemurhaa ;) Asia joka myös salattiin minulta :|
ihmetyttää vähän että kun tää tilanne on selkeesti ollut niin pitkään päällä että miten et oo aikaisemmin saanut asian hyväksi tehtyy mitään vaikka niin hc keissistä kyse. luulisi että vähintään lastensuojelu olisi asiaan puuttunut kun sä oot niin kunnollinen kansalainen mutta exäs täys monsteri
 
ihmetyttää vähän että kun tää tilanne on selkeesti ollut niin pitkään päällä että miten et oo aikaisemmin saanut asian hyväksi tehtyy mitään vaikka niin hc keissistä kyse. luulisi että vähintään lastensuojelu olisi asiaan puuttunut kun sä oot niin kunnollinen kansalainen mutta exäs täys monsteri
Siksi että minä olin se monsteri lastensuojelun mielestä, heillä ei ollut listoilla sellaista mahdollisuutta että ÄITI voisi syyttää isää aiheetta. He uskoivat jokaisen sanan jonka ex.äni sanoi mutta todisteet minun puoleltani kumottiin suoraan, kuten kirjoitin aiemmin niin myös LS mokasi tässä tapauksessa ja pahasti.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä