Jess Jess Jess!!

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30384092:
lakimiehet ei onneks tässä maassa vielä tuomioita jaa.
sitäpaitsi tuo lapsilla kostaminen on mun mielestä rikollista.
Vähän samoilla linjoilla.
Ihan hyvä, jos aloittajan asiat selviävät, mutta jotenkin ärsyttää se, että aloittajalle vaikuttaa olevan tärkeämpää saada kostetuksi/rangaistuksi exäänsä kuin että saisi suhteen lapsiinsa kuntoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="...";30384313]Menee ihan asian vierestä, mutta kannattaisi kyllä työstää tuota katkeruutta äitejä/naisia (omaa äitiäsi?) kohtaan, ennen kun katkeruus myrkyttää koko elämän.[/QUOTE]

Juu totta kai! Ja samaa voisivat tehdä isäni ja veljeni, jotka molemmat ovat tulleet kuksineeksi väärää naista. Ja ystäväni myös. Ja toinenkin ystävä.

Juju kun onkin oikeasti siinä, että tätä naisten manipulointia ja lasten erottamista isästään tapahtuu käsittämättömän usein. Ei tässä ole minun traumoistani kyse, mutta kiitos että sain jälleen yhden todisteen siitä, kuinka henkilön menneisyyttä koetetaan käyttää häntä vastaan :)
 
[QUOTE="...";30384327]Vähän samoilla linjoilla.
Ihan hyvä, jos aloittajan asiat selviävät, mutta jotenkin ärsyttää se, että aloittajalle vaikuttaa olevan tärkeämpää saada kostetuksi/rangaistuksi exäänsä kuin että saisi suhteen lapsiinsa kuntoon.[/QUOTE]

No eiköhän ne suhteet saa kuntoon kun saa lapset itselleen? :) Silloin siihen on mahdollisuus, niin pitkään kun ovat äidillään minulla ei ole mahdollisuutta edes tavata heitä..
Kevennetään nyt hieman, jos äiti hakee apua itselleen ja saa hommat kuntoon ja mahdollistaa minun ja lapsien tapaamiset niin minä saatan vaikka jättää hommat niin että lapset saavat asua äitinsä kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
"..."
Juu totta kai! Ja samaa voisivat tehdä isäni ja veljeni, jotka molemmat ovat tulleet kuksineeksi väärää naista. Ja ystäväni myös. Ja toinenkin ystävä.

Juju kun onkin oikeasti siinä, että tätä naisten manipulointia ja lasten erottamista isästään tapahtuu käsittämättömän usein. Ei tässä ole minun traumoistani kyse, mutta kiitos että sain jälleen yhden todisteen siitä, kuinka henkilön menneisyyttä koetetaan käyttää häntä vastaan :)
En koita käyttää mitään sinua vastaan, vaan oikeasti olen nähnyt, mitä katkeruus ihmisille tekee. Eikä se ole koskaan kaunista katsottavaa.
 
"..."
No eiköhän ne suhteet saa kuntoon kun saa lapset itselleen? :) Silloin siihen on mahdollisuus, niin pitkään kun ovat äidillään minulla ei ole mahdollisuutta edes tavata heitä
Kyllä, mutta vaikutat paljon innostuneemmalta ajatuksesta saada erilaisia sakko ym. rangaistuksia exällesi.
Keskity nyt niihin lapsiisi ja yritä paikata heidän kanssaan menetettyä aikaa, äläkä tuhlaa energiaasi exään.
 
[QUOTE="...";30384350]Kyllä, mutta vaikutat paljon innostuneemmalta ajatuksesta saada erilaisia sakko ym. rangaistuksia exällesi.
Keskity nyt niihin lapsiisi ja yritä paikata heidän kanssaan menetettyä aikaa, äläkä tuhlaa energiaasi exään.[/QUOTE]


Niin faktahan on se että en pysty olemaan lapsieni kanssa koska exäni tämän estää.
Ja kyllä kieltämättä tuntuu hyvältä saada hänelle rangaistus, josko hänkin sitten oppisi ettei ole koskematon.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="...";30384340]En koita käyttää mitään sinua vastaan, vaan oikeasti olen nähnyt, mitä katkeruus ihmisille tekee. Eikä se ole koskaan kaunista katsottavaa.[/QUOTE]

Jos haluaa puuttua epäkohtiin ja auttaa miespuolisia ihmisiä, tarkoittaako se sinulle sitä, että ei ole päässyt yli jostain traumasta?
 
[QUOTE="...";30384350]Kyllä, mutta vaikutat paljon innostuneemmalta ajatuksesta saada erilaisia sakko ym. rangaistuksia exällesi.
Keskity nyt niihin lapsiisi ja yritä paikata heidän kanssaan menetettyä aikaa, äläkä tuhlaa energiaasi exään.[/QUOTE]

Sinä se varsinainen keittiöpsykologi olet :)
 
"..."
Jos haluaa puuttua epäkohtiin ja auttaa miespuolisia ihmisiä, tarkoittaako se sinulle sitä, että ei ole päässyt yli jostain traumasta?
En ole puhunut mistään traumoista. Kirjoituksissasi vain pistää silmää katkeruus naisia/äitejä kohtaan. Ihmettelin jotain vihamielistä tekstiäsi jo aikaisemmin tänään jossain ketjussa, ja tässä ketjussa kirjoitit samantyylisesti, siksi asiaan puutuin.

Asia ei minulle mitenkään kuulu, joten ei ehkä olisi pitänyt siitä mitään sanoa. Joka tapauksessa, toivottavasti saat paljon onnea elämääsi.
 
[QUOTE="...";30384384]En ole puhunut mistään traumoista. Kirjoituksissasi vain pistää silmää katkeruus naisia/äitejä kohtaan. Ihmettelin jotain vihamielistä tekstiäsi jo aikaisemmin tänään jossain ketjussa, ja tässä ketjussa kirjoitit samantyylisesti, siksi asiaan puutuin.

Asia ei minulle mitenkään kuulu, joten ei ehkä olisi pitänyt siitä mitään sanoa. Joka tapauksessa, toivottavasti saat paljon onnea elämääsi.[/QUOTE]

Olen suorapuheinen, mutta siitä huolimatta onnellinen nainen :)
 
Vierasmiess
Kyllä minä juristina voisin alkaa ajaa isien asiaa ihan mielelläni ilman, että teen sitä rahan kiilto silmissä :) Olisi mukava laittaa kapuloita Huonojen Äitien rattaisiin.
Tuon kaltaisen jankuttajan mielestä ei ole mitään Huonoja Äitejä olemassakaan. Naisella on Pyhä Vulva niin mies on aina väärässä, mies on vain työntekijä ja lompakko moisille ämmille.
 
Mikä voi olla tämänkaltaisen provoilijan motiivi tulla dissaamaan tällaiseen asiaketjuun? Ja jos ei ole provo niin huh huh..
Tuohan on ihan tyypillistä tähän samaan on tullut viimeisen 18kk aikana tullut törmättyä lastensuojelun ja muiden instanssien kanssa. Äidissä ei voi koskaan olla vikaa aina vika on löydyttävä isän puolelta, jos ei muuten niin vaikka keksimällä syitä ;)
 
Ei tullut kuin paha mieli koko asiasta. Totta tai ei ja kumman kertoma enemmän totta niin silti surullista lasten kannalta että aikuiset vihaavat toisiaan noin paljon ja lapset siitä kärsivät kun eivät toista vanhempaa saa tavata.

Tsemppiä taistoon jos olet oikealla asialla ja toivottavasti asiat ratkeaa oikein.
 
Nainen ex nainen
Jahas, taas se mun eksä täälä peilaa asioita ja valehtelee :D

Itse et ole halunnut jälkikasvua tavata ja olet perunut tapaamiset, minullakin on mustaa valkoisella.
Mikset ole hakenut tapaamisten täytäntöönpanoa?
Lopeta se kostaminen, ei ole lapsen etu ja lapsi kärsii.

Lapsen itsemurhayritys on sellainen asia, että jos on yhteishuolto niin siitä ilmoitetaan AINA, ihan aina, etävanhemmallekin.

Lisäksi olet ajatellut vain omaa etuasi ja katkeroitunut, kun jätin sinut väkivaltasi vuoksi. Aioit tehdä elämästäni helvetin- ja teet siinä rinnalla monen muunkin elämästä helvetin.
 
"Porvoosta päivää"
Muuten hyvä mutta ei oikein uskottava tämä "miehen" tarina.
Kai nyt olisi tehyt jotain ilmoitusta johonkin päin, jos lapsia tuodessa niiden äiti ei olisi kotona.. Mitkä näytöt perättömästä valasta :D Ja jos alaikäinen lapsi yrittäisi itsemurhaa niin tosiaankin ilmoitettaisiin toisellekin vanhemmalle siitä.
Voi olla että ap on kostonhaluinen ja erosta katkeroitunut mutta ainakaan kaikki asiat tässä eivät voi pitää paikkaansa.
 

Yhteistyössä