Jestas, miten tässä nyt tarttis jaksaa laskettuun aikaan asti

Vauvan liikkeet alkaa tehdä oikeasti tosi kipeetä! Välillä tuntuu ihan siltä että vatsan sisäpuolelta repeää jotakin kun tuo pikkuinen möyrii :O
Ja osa liikkeistä salpaa hengityksen ja mulle tulee oikein hiki kun hän riehuu vaikka itse röhnöttäisin vaan sohvalla :D

Aika jännää, vaikka kivuliasta.
 
Sepsu
Mä olin tänään polilla ulkokäännöksen takia, ja sen jälkeen voin sanoa, että mäkin luulin, että liikkeet sattuu.. Mutta ne onkin vain hyvin pientä verrattuna siihen ulkokäännökseen.
 
"muumimamma"
Täällä enää parisen viikkoa laskettuun ja kyllä jo kyllästyttää vauvan myllääminen ja koko raskaus...oon koittanut nauttia kun on varmuudella mun vika raskaus, mutta on tää nyt jo tympeetä ku on kaikkii vaivoja eikä saa nukuttua...ja aikakin käy pitkäksi kun on käsketty ottaa iisisti vaan...
 
Ohan se vaan jaksettava vaikka sattuu ja tuntuu että maha repeää kun tenava yrittää tulla läpi suunnilleen. Lopussa se tunkeminen oli tosi inhottavaa ja sattu kun ei mahtunu enää liikkumaan mutta koetti jotain tungeksia ja ruuvasi samalla päätä alakertaan.
 
[QUOTE="muumimamma";30034923]Täällä enää parisen viikkoa laskettuun ja kyllä jo kyllästyttää vauvan myllääminen ja koko raskaus...oon koittanut nauttia kun on varmuudella mun vika raskaus, mutta on tää nyt jo tympeetä ku on kaikkii vaivoja eikä saa nukuttua...ja aikakin käy pitkäksi kun on käsketty ottaa iisisti vaan...[/QUOTE]

Ymmärrän : /
Mäkään en saa nukuttua ja mulla on kans kaikenlaista minkä takia pitäis ottaa iisisti (kipeitä harjoitussupistuksia viikolta 18 asti, koko raskauden kestänyt pahoinvointi jne), mutta mä oon kyllä edelleen ihan haltioissani ku vauva alkaa remuamaan, siihen asti että alkaa tosissaan sattumaan :D
 
Meillä tyttö veti mahassa aina hirvittävät rumbat iltaisin. Salkkareita silloin taisin vielä seurailla, niin niitä katsoessa maha hyllyi ja päälle näkyi, miten raajat viuhtoivat sinne ja tuonne.
Meillähän tyttö möngersi niin paljon, että oli onnistunut vetämään napanuorankin napakkaan solmuun. :|
Ja nyt tämä mahamöykkääjä on jo 6-v. ja aivan yhtä vilkas, mitä silloin mahassa.

Tuo meidän poika ei tehnyt juuri mitään muuta, kuin vain suoristeli raajoja, ei potkuja, ei pyörimisiä. Onkin melko rauhallinen tapaus, ainakin jos tuohon tyttöön vertaa ;)
 
Meillä tyttö veti mahassa aina hirvittävät rumbat iltaisin. Salkkareita silloin taisin vielä seurailla, niin niitä katsoessa maha hyllyi ja päälle näkyi, miten raajat viuhtoivat sinne ja tuonne.
Meillähän tyttö möngersi niin paljon, että oli onnistunut vetämään napanuorankin napakkaan solmuun. :|
Ja nyt tämä mahamöykkääjä on jo 6-v. ja aivan yhtä vilkas, mitä silloin mahassa.

Tuo meidän poika ei tehnyt juuri mitään muuta, kuin vain suoristeli raajoja, ei potkuja, ei pyörimisiä. Onkin melko rauhallinen tapaus, ainakin jos tuohon tyttöön vertaa ;)
No meillä tuo poika oli tosiaan kans todella rauhallinen mahassa, nyt on vilkas kuin mikä :D Tyttö taasen oli aika vilkas (rauhallisempi tosin kuin tämä :D) mutta nyt on tosi rauhallinen :D
 
Mä olin tänään polilla ulkokäännöksen takia, ja sen jälkeen voin sanoa, että mäkin luulin, että liikkeet sattuu.. Mutta ne onkin vain hyvin pientä verrattuna siihen ulkokäännökseen.
Niinpä! Mulla yritettiin kääntää ilman lääkitystä, mutta tuli supistuksia niin lääkäri halus yrittää seuraavana päivänä uudestaan sen jälkeen ku on annettu supistuksia estävää lääkitystä. No seuraavana päivänä alamaha oli jo valmiiksi kipiä siitä runnomisesta ja sitte viä alootettiin uudestaan se runnominen! |O :headwall: Mulle tuli rytmihäiriöötä tuon takia, mutta likka vain potki lääkäriä käteen. :D
 
Niinpä! Mulla yritettiin kääntää ilman lääkitystä, mutta tuli supistuksia niin lääkäri halus yrittää seuraavana päivänä uudestaan sen jälkeen ku on annettu supistuksia estävää lääkitystä. No seuraavana päivänä alamaha oli jo valmiiksi kipiä siitä runnomisesta ja sitte viä alootettiin uudestaan se runnominen! |O :headwall: Mulle tuli rytmihäiriöötä tuon takia, mutta likka vain potki lääkäriä käteen. :D
Mulla oli esikoinen perätilassa vielä synnärillä, olin ite jo ihan loppu kun avautumisvaihe oli kestäny siinä kohtaa yli kaks vuorokautta ja epiduraalin laitossa oli puhjennyt luuydinkalvo, lääkäri tosi kyllästyneenä totes että hän käy kahvilla ja tulee sitten koittaa kääntämistä. No ei mennyt ku pari minuuttia ni tyttö lähti ite kääntymään ja se oli kivuliaampaa ku mikään siihen mennessä, mulla lähti taju vaikka sen pilalle menneen epiduraalin takia mulla on tosi tujut kipulääkitykset menossa.
 

Yhteistyössä