Jo oli röyhkeidyn huippu (puhelin myynnistä)

Minulla salainen puhelin numero enkä ikinä sitä mihinkään tilauskaavakkeisiin ym laita vaan jätän puhelin numero kohdan tyhjäksi.
Nyt kuitenkin minulle soitti eräs puhelinmyyjä ja ei meinannut millään uskoa etten tilaa mitään ja jos jotain haluan niin osaan tilata sen ilman tyrkyttämistäkin.
Ja arvatkaas mistä oli saanut numeroni.
Oli soittanut miehelleni töihin ja kysynyt onko xxx xxx hänen vaimo ja saisiko vaimon puhelin numeron. No miehellä just silloin hankala tilanne töissä eikä alkanu tivamaan tarkemmin kuka kysyy ja miksi. Koska yleensä kai oletetaan että jos joku vaivautuu pulisolta kyselemään numeroa niin on jotain "oikeaa" asiaa.
Kaikkea ne keksiikin |O Ja mistä ne yleensä tiesi kuka on minun mies ja niin edespäin. Nyt varmaan alkaa minullekkin noita lehtikaupustelioiden soittoja tulla :/
 
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Täytyypä toimia noin. Tähän asti olin kuvitellut että salainen numero estäis nuo soitot :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Täytyypä toimia noin. Tähän asti olin kuvitellut että salainen numero estäis nuo soitot :/

Kerro myös miten se numero oli urkittu selville
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Täytyypä toimia noin. Tähän asti olin kuvitellut että salainen numero estäis nuo soitot :/

Kerro myös miten se numero oli urkittu selville
:eek:
mulle soitti nuori kundi ,joka kauppas aku-ankkaa..kerroin heti.et ei kiinnosta kun vanhojakin on isot pinot..
tämä rupes pitåmään saarnaa siitä ,että en halua tukea lapseni kielellistä kehitystä ja miten on tutkittu aku-ankan tukevan...
jossain vaiheessa laskin luurin alas..kloppi oli sit itekseen höpissyt 9 min :eek:
ennen kun huomasi ,että en ole linjalla enään :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Täytyypä toimia noin. Tähän asti olin kuvitellut että salainen numero estäis nuo soitot :/

Kerro myös miten se numero oli urkittu selville
:eek:
mulle soitti nuori kundi ,joka kauppas aku-ankkaa..kerroin heti.et ei kiinnosta kun vanhojakin on isot pinot..
tämä rupes pitåmään saarnaa siitä ,että en halua tukea lapseni kielellistä kehitystä ja miten on tutkittu aku-ankan tukevan...
jossain vaiheessa laskin luurin alas..kloppi oli sit itekseen höpissyt 9 min :eek:
ennen kun huomasi ,että en ole linjalla enään :eek:
mistä sä voit tietää et oli puhunu 9min jos luurin laskit alas.

 
:kieh:

Ja mä yritin saada sitä puhelinmyyntikieltoa mutta ku meillä on kaikki liittymät yhdellä laskulla ja se miehen nimellä...Niin en saanu sitä vaikka mulla on liittymä omalla nimellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Täytyypä toimia noin. Tähän asti olin kuvitellut että salainen numero estäis nuo soitot :/

Kerro myös miten se numero oli urkittu selville
:eek:
mulle soitti nuori kundi ,joka kauppas aku-ankkaa..kerroin heti.et ei kiinnosta kun vanhojakin on isot pinot..
tämä rupes pitåmään saarnaa siitä ,että en halua tukea lapseni kielellistä kehitystä ja miten on tutkittu aku-ankan tukevan...
jossain vaiheessa laskin luurin alas..kloppi oli sit itekseen höpissyt 9 min :eek:
ennen kun huomasi ,että en ole linjalla enään :eek:
mistä sä voit tietää et oli puhunu 9min jos luurin laskit alas.
kun laskin avoinna olevan puhelimen viereeni..juuri katsoakseni kauanko jaksaa saarnata..eli linja tietenkin auki..
selitin ehkä huonosti.. =)
 
Tyttö
Puhelinmyyntityö on joissain paikoissa aika epäilyttävänoloista. Olen esimerkiksi ollut töissä puhelinmyyntifirmassa, jos ihmisten/mahdollisten lehtien ostajien numerot otettiin esille aina ihan tavallisesta puhelinluettelosta... Sieltä vaan piti itse aina valita, mihin numeroon soittaisi ja kenelle lehtiä kauppaisi:/ Ihan järjetöntä!

Samaisessa firmassa myös huijattiin asiakkaita sanomalla myyntipuheessa AINA, että "Meillä on täällä lehtitalossa tänään syntymäpäivät ja sen vuoksi lehdet ovat nyt juuri tänään aivan mahdottomassa alennuksessa!" Ja pöh, ei siellä ikinä mitään syntymäpäiviä ollut ja ei ne lehdet missään tarjouksessa olleet!

Lähdin kyllä aika pian pois tuollaisesta huijaripaikasta! Mutta tiedän, että samanmoisia "huijauksia" tapahtuu aika monessakin lehtitalossa (ei kaikissa, mutta monissa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö:
Puhelinmyyntityö on joissain paikoissa aika epäilyttävänoloista. Olen esimerkiksi ollut töissä puhelinmyyntifirmassa, jos ihmisten/mahdollisten lehtien ostajien numerot otettiin esille aina ihan tavallisesta puhelinluettelosta... Sieltä vaan piti itse aina valita, mihin numeroon soittaisi ja kenelle lehtiä kauppaisi:/ Ihan järjetöntä!

Samaisessa firmassa myös huijattiin asiakkaita sanomalla myyntipuheessa AINA, että "Meillä on täällä lehtitalossa tänään syntymäpäivät ja sen vuoksi lehdet ovat nyt juuri tänään aivan mahdottomassa alennuksessa!" Ja pöh, ei siellä ikinä mitään syntymäpäiviä ollut ja ei ne lehdet missään tarjouksessa olleet!

Lähdin kyllä aika pian pois tuollaisesta huijaripaikasta! Mutta tiedän, että samanmoisia "huijauksia" tapahtuu aika monessakin lehtitalossa (ei kaikissa, mutta monissa).

-olette voittaneet lehtitalon arvonnassa ja voitte saada 70% alennuksen muutamiin lehtiin...... B)
 
Tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö:
Puhelinmyyntityö on joissain paikoissa aika epäilyttävänoloista. Olen esimerkiksi ollut töissä puhelinmyyntifirmassa, jos ihmisten/mahdollisten lehtien ostajien numerot otettiin esille aina ihan tavallisesta puhelinluettelosta... Sieltä vaan piti itse aina valita, mihin numeroon soittaisi ja kenelle lehtiä kauppaisi:/ Ihan järjetöntä!

Samaisessa firmassa myös huijattiin asiakkaita sanomalla myyntipuheessa AINA, että "Meillä on täällä lehtitalossa tänään syntymäpäivät ja sen vuoksi lehdet ovat nyt juuri tänään aivan mahdottomassa alennuksessa!" Ja pöh, ei siellä ikinä mitään syntymäpäiviä ollut ja ei ne lehdet missään tarjouksessa olleet!

Lähdin kyllä aika pian pois tuollaisesta huijaripaikasta! Mutta tiedän, että samanmoisia "huijauksia" tapahtuu aika monessakin lehtitalossa (ei kaikissa, mutta monissa).

-olette voittaneet lehtitalon arvonnassa ja voitte saada 70% alennuksen muutamiin lehtiin...... B)
Juuri näin:D tai "Teidän aikaisemmista lehtiostoistanne on kertynyt tänne sellainen ns. tili, jonka voitte hyödyntää käyttämällä sen johonkin lehteen!" Ja sehän siis käytännössä kuitenkin tarkoitti sitä, että asiakas maksaa lehdestä silti ison hinnan...:D Mutta eipähän niitä lehtiä koskaan ilmaiseksi saa, eikä pidäkään saada...mutta nuo myyntipuheet antavat kyllä usein ymmärtää, että ilmainen lehti olisi tulossa ja suuri onni, voitto on vihdoin osunut omalle kohdalle:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Tuota... Ensinnäkin ota yhteyttä siihen lehtitaloon joka sulle soitteli. Sinne kerrot heidän esimiehelleen tämän asian. Ja sanot sen jälkeen ette ikinä halua ko. lehtitalosta yhtään soittoa, oli numero salainen tai julkinen
Tuota, voi olla aika vaikea selvittää kuka soitti juuri ap:lle, lehtimyyntifirmoja on paaaaljon ja yhtä monta keinoa myydä lehtiä, keinoja kaihtamatta, valitettavasti.
 
vieras
Mulle soitti suuresta suomalaisesta lasten kerhosta, kyseli että minkäikaisiä lapsia ja että aletaanko kerhon jäseneksi ja kun sanoin että ei aleta niin hirveenä alkoi paasata että kuinka tärkeää on lapselle lukea ja kuinka huono olen kun en nyt siihen ala että kyllähän 2 vuotias jo tykkää kuunnella ja katsella kirjoja ja kuinka tärkeää se on lapsen kehitykselle. Ihan kuin ei muualta sais lasten kirjoja.
 
Joskus vuosia sitten mulle soitti kanssa joku nuori kundi ja kauppas jotain (en nyt enää jaksa muistaa mitä) lehteä. Aikani sen kanssa kinasin ja sanoin, että rahat ei nyt tiukalla opiskelia budjetilla riitä, että en tilaa. Rupes kundi sitten multa tivaamaan, että poltatkos tupakkaa, että jos jättäisit ne tupakat ostamatta, niin sulla olis varaa tilata tää lehti!! Arvatkaa kymmenen kertaa,tilasinko sen lehden :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle soitti suuresta suomalaisesta lasten kerhosta, kyseli että minkäikaisiä lapsia ja että aletaanko kerhon jäseneksi ja kun sanoin että ei aleta niin hirveenä alkoi paasata että kuinka tärkeää on lapselle lukea ja kuinka huono olen kun en nyt siihen ala että kyllähän 2 vuotias jo tykkää kuunnella ja katsella kirjoja ja kuinka tärkeää se on lapsen kehitykselle. Ihan kuin ei muualta sais lasten kirjoja.
Mulle kanssa soitettiin tuolta samasta paikasta tosi monta kertaa sillon aikoinaan, kun itellä ei ollut vielä tietoakaan lapsista (siis en ollut edes raskaana). Veikkaan, et oli saanut mun numeron, kun tilasin siihen aikaan kummipojalle nalle puh-lehteä..

 
miumau
Kyllä oli melkeimpä elämän "paras" teko tehdä se puhelinmarkkinointi kielto:) Olis vaan pitänyt tehdä jo vuosia sitten..meno meni jo aivan mahdottomaksi ajoittain: pahimmillaan tuli lähemmäs 10 puhelua päivässä ja hermot oli aivan riekaleina:(

Pahin tapaus oli joskus vuosia sitten myyjä joka kauppasi jotain tv-lehteä, ei uskonut kun sanoin ettei kiinnosta, lopulta oli pakko lyödä luuri korvaan..siitähän se sitten riemastui: soitteli pilareita mulle viikkojen ajan ja lopulta mulle alkoi sitten tulla se lehti, ajattelin että nää on jotain ilmaisia näytenumeroita, mutta lasku kestotilausesta tuli perässä!!Olin aivan raivona kun soitin kyseisen lehden asiakaspalveluun, ei kyllä tarvinnut laskua maksaa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö:
Puhelinmyyntityö on joissain paikoissa aika epäilyttävänoloista. Olen esimerkiksi ollut töissä puhelinmyyntifirmassa, jos ihmisten/mahdollisten lehtien ostajien numerot otettiin esille aina ihan tavallisesta puhelinluettelosta... Sieltä vaan piti itse aina valita, mihin numeroon soittaisi ja kenelle lehtiä kauppaisi:/ Ihan järjetöntä!

Samaisessa firmassa myös huijattiin asiakkaita sanomalla myyntipuheessa AINA, että "Meillä on täällä lehtitalossa tänään syntymäpäivät ja sen vuoksi lehdet ovat nyt juuri tänään aivan mahdottomassa alennuksessa!" Ja pöh, ei siellä ikinä mitään syntymäpäiviä ollut ja ei ne lehdet missään tarjouksessa olleet!

Lähdin kyllä aika pian pois tuollaisesta huijaripaikasta! Mutta tiedän, että samanmoisia "huijauksia" tapahtuu aika monessakin lehtitalossa (ei kaikissa, mutta monissa).
ollaankohan oltu samaisessat 'firmassa' töissä...hyvinkäällä sijaitsi se missä minä olin...
 
mulla on kerran yks lehtikauppias lyönyt luurin korvaan :LOL:
erehdyin sanomaan kun olisin saanut jotain puoli ilmaisia lehtiä,että niin tässä on taas tää juttu et jatkuu kestona automaattisesti niin sit kuulu vaan tuut tuut...tosin mitään en olis kyllä tilannutkaan niitä on vaan niin kiva kuisata,huvinsa kullakin...nykyään on kyllä estot päällä
 

Yhteistyössä