****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Manuliina ja Vanilijainen... Kiitos viesteistä, mutta tyhmä ja ankea täti tuli tänään.. En tiedä mihin sitä voi enää luottaa omassa kehossa kaikkien näiden "vale-oireiden" jälkeen. Olen jo monta kuukautta ottanut rennosti enkä alkanut intoileen niinku tässä kuussa, mutta tässä kuussa sen kai teki kun mies oli niin innoissaan ja kyseli joka päivä et "joko tuntuu et menkat tulee"... =(..
Miten sitä jaksaa taas tsempata itsensä seuraavaan kiertoon??

Hienoa kuulla Vanilijainen että olet siirtynyt tältä puolelta odottavien kerhoon!! Mahtavaa!! Toivottavasti voimme mekin siirtyä sinne jossain välissä.
 
Vaniljainen ei haittaa ainakaan täällä, ihanaa kun tulet käymään välillä. :heart:Siullahan se otti kanssa ihan kohtalaisen ajan tuo tärppi.

Täällä eletään tylsähköä alkukiertoa, mutta tää kierto voipi mennä vähän ohi oireiden kyttäilyn ja toivomisen kannalta, tuskin yritystäkään paljon on johtuen molempien mielialasta, anoppi menehtyi sunnuntaina.
 
Vaniljainen, ihana kuulla noin ihania kuulumisia, ei mua ainakaan haittaa että käyt välillä täällä meitä morjestaan. Olethan elävä esimerkki siitä että luovuttaa ei kannata. :)
KattoKassiselle paljon tsemppiä ainakin täältä minultapäin!
Osanotot tunturihillalle :hug:

Täällä on jo menkka-uutisista päästy yli ja päätöksiä tehty. Elikkäs tän kierron vielä tikuttelen ovista ja sitten varataan aikaa tutkimuksiin. Tosin tikuttelu voi olla hankalaa kun tasan 28 kiertopäivästä hyppäsi tonne 35:een, saa nähdä miten ens kierrossa sitten käy.. No se nähdään sitten. Onneksi on kevät ja aurinko joka sulattaa masisfiilikset pois. =)
 
Voi pöh miks sellanen tyhmä asia pitää olla keksitty kun menkat. :hug: tunturihilla, tiikeli, imoen ja katto kassinen.

Tunturihilla Osanotto suruun.


Babies onnittelut hyvistä tuloksista!

Mä oon kans kuullut noista Davidin ovistesteistä etteivät oo hyviä. Mä oon tilannut tuolta kotitesti.fi:stä sofi one step liuskoja ja niihin oon viivat saanu.

vaniljainen Ihana kuulla hyviä kuulumisia, onnittelut niistä. Kiva kun käyt moikkaamassa meitä ja tsemppaamassa. Sun jutut luo toivoa.

ON: Loppukierto käsillä ja tietysti toiveet korkealla onnistuneista ovistestauksista johtuen. Samaan aikaan jokseenkin tyynen rauhallisena menkkoja taas odottelen koska en jaksa uskoa että kaikenlaiset oireet tälläkään kertaa muuta ennustaisivat. Testailen huomenna tai perjantaina jos menkkoja ei näy. Vielä ei ainakaan siltä tunnu. Hiukan ristiriitaista :D
 
hellou! saanen liittyä joukkoonne?!:wave: täällä ollaan kans jo pidempään yrittäneitä,reilu vuosi nyt takana ja gynelle nyt vihdoin odottelen aikaa. toinen olisi toiveissa,esikoinenkaan ei tosin syliin asti päässyt,jouduimme luopumaan hänestä rv 22,mutta hän on meidän ensimmäinen lapsemme. (2008) Häntäkin yritimme kauan,ilman hoitoja sai alkunsa,mutta nyt olisi tarkoitus selvittää perin pohjin mistä on kysymys kun kestää ja kestää.Olen 28v ja sairastan diabetestä ja kilpirauhasen vajaatoimintaa,molemmat hallussa ja tasapainossa lääkkeillä,joten lääkärini antoi luvan yrittää raskautumista vuosi sitten tammikuussa,ja yritystä on riittänytkin :ashamed: kuukautiset mahdollisimman oikukkaat,nytkin viimeksi olleet tammikuussa,testit näyttää negaa mutta menkkoja ei näy. joka kolmas tai neljäs kk tälläinen,laskeppa siinä sitten kiertoja ja bongaile oviksia! :kieh: tässä alkaa epätoivo iskeä kun kaikki tuttavat ympärillä levittävät ilouutisiaan ja hokevat "kyllä tekin vielä". se jos mikä eniten ketuttaa,tekisi mieli kysyä "oletko varma" tai "mistäpä niin tiedät".!! jos ei haittaa,tulen tänne taustalle ja kirjoittelen ja avaudun aina kun siltä tuntuu ja kun on tarve purkaantua jollekkin! teidän mieliksenne sitten raivoan täällä :D ja tietysti ilmoittelen miten hommat etenee!
oikein aurinkoista kevättä kaikille ja paljon plussatuulia!:heart: :cool:
 
Manuliina Pitää vissiin tilata jotain toisia ovistestejä.. minkä merkkisiä on ne toiset edulliset mitä käytät? Mulla kun on toi CB:n digi jo varmistamassa niin ei mitään kamalan kallista viittis ostaa.. :) Se ois kohta jo pari viikkoa menny ;) Niinku täälläkin, ens tiistaina pitäs täti tulla ja sitä tässä jännäillään..

Imoen :hug: Voimia!

Tiikeli Tsemppiä! Tosi iso askel on hakeutua tutkimuksiin, ja meille se odottelu oli todella rankkaa aikaa, mutta vihdoin sai tietää missä mennään.. Ja vaikka jotain vikaa meistä oliskin löytynyt, on se silti iso helpotus, asiaan kun asiaan on nimittäin yleensä hoito :)

memmup Mikä tilanne??

vaniljainen Ihana kuulla sieltä odottajien puolelta välillä kuulumisia :) Muistuttaa aina välillä, että tästäkin pinosta on joku plussannu :)

nefertar ootko jo testannu???? pitääki kokeilla noita sefi one step-ovistestejä. Yritän aina olla optimistinen,enkä pistä uutta tilausta menemään ennenkun täti tulee kylään.. :) Ei tuu sitte turhaan tilattua ;)

kaktuspiikki Tervetuloa joukkoon! Ja ilman muuta saa tulla purkamaan just silloin kun iteltä tuntuu :)

Täällä odotellaan tiistaina tulevaa tätiä rauhallisin mielin, vihdoin pääsee alottamaan clomit. Ovis on hyvin pitkälti kyllä hyödynnetty,mutta en usko raskautumiseen.. Oireitakaan en ole niin fanaattisesti seurannu tässä loppukiertoa kohden :)
 
kiitokset ovitestivinkeistä :) mä taidan tilata ensi kiertoon noita sofi one test liuskoja, näkyivät olevan tosi edullisia. eivätkä voi ainakaan huonommin toimia kuin nuo davidit, joita viimeksi yritin käyttää.

imoen, kattokassinen ja tunturihilla pahoittelut tätistä :( ja tunturihillalle erityisesti halaus menetyksenne johdosta :hug:

vaniljainen minusta on päinvastoin ihanaa lukea odotusajan kuulumisia, etenkin kun se plussanut on joku samanlaisen pitkän piinan läpikäynyt, kuten me. pitää toivoa yllä :)

iiku kyllä ovis voi olla jo kp 10/11. jos sulla on normaalistikin lyhyt kierto, niin sehän on jopa todennäköistä, että on aikaisilla kp:llä. joka tapauksesas, hyvin ootte varmasti hyödyntäneet oviksen, oli se sitten kp 10 tai 14, ja sehän se tärkeintä ;)

nefertar oletkos testaillut? oireista en kyllä minäkään mene enää koskaan vannomaan mitään, luotan ainoastaan testiin ja siihen ettei tätiä näy.

kaktuspiikki tervetuloa mukaan :flower: täällä saa avautua meidän iloksi ihan niin paljon kuin jaksaa, niin me muutkin teemme!! =)

babies tsemppiä loppukiertoon, jospa niitä clomeja ei siltikään tarvittaisi... :)

ON: kp30 ja dpo ehkä 10. teen testin mahdollisesti huomenna, mutta taitaa olla turhaa. alaselkää nimittäin alkanut särkeä, kuten usein ennen kuukautisia :( lämmöt on kyllä vielä koholla (37+), vähän vihloo alavatsalla välillä ja tissit arat, mutta nehän ei ole todiste muusta kuin siitä on ainakin ovuloinut. no, sekin on mulle tosiaan aina erävoitto ja sinällään ihan mielenkiinnolla odotan, että milloin ne menkat nyt sitten alkaa, koska niiden perusteella saa selville myös milloin se olikaan ovulaatio (mulla aika oviksesta kuukautisiin on hyvin tarkaan aina ollut se 14pv). jos oikein arvelin, niin la/su vois menkat alkaa. eli varmaan just silloin ei ala ja olen tulkinnut kroppaani jälleen kerran täysin väärin! :D

plussaisia kevätpäiviä, olisipa todellakin taas jo jonkun aika plussata tästäkin ketjusta!
 
Taustalta on nyt pakko tulla tänne purkautumaan ku ei viitti taas koko maailmaa ahdistaa omilla ongelmilla:| Vittu ku vituttaa!!,noin suoraan sanoen! Siis miten ihmeessä on mahdollista että ei mee paria viikkoa enempää ettei kuulis aina vaan uusia raskautumisuutisia?! Oikeesti just tossa pari vkoo sitte kuulin, tänään tippu toinen pommi...Noh, pari viikkoo taas eteenpäin ni josko taas sais sydän yhden syvän viillon lisää...:'( Vaikka siis mä olen nyt ihan kohtalaisesti pystyny unohtamaan päivien laskemiset ja muut humputukset ja olemaan "stressaamatta", ni kyllä se tilanne ku kuulee jonkun toisen taas raskautuneen, ottaa vähän pirun koville. Aina, ja ihan sama oliko kuin läheinen tai kaukainen tuttu. Joka kerta tuntee sydämen hypähtävän kurkkuun, ja melkeen kyynelten kihoovan silmiin...Ja silti siinä on koko ajan pakko hymyillä ja esittää onnellista toisen puolesta. Mä alan olla oikeesti niin väsyny tähän että aina vaan ne muut raskautuu ja meillä ei onnistu ikinä...:(
eläpä muuta viserrä! minua kyrsii kans aina ihan satasella kun kuulee että joku tuttu tai kaveri on raskaana! sitten pitää koittaa onnitella vaikkei mieli tekis ja olla muka iloinen heijjän puolesta! vaikka oikeesti tekis mieli katkasta kaverisuhteet ja olla näkemättä ja kuulematta koko vauvahöpinöitä! ja sit jos vielä tuolla naamakirjassa hehkutetaan että nyt ollaan raskaana niin pakko piilottaa ne julkasut aina ettei tarvii joka kerta heti etusivulla niitä katella! äskettäin mun vanha koulukaveri ja ystävä tuli raskaaksi ja ilmotti heti siitä naamakirjassa vaikka viikkoja ei ole kuin 2-3,samahan se tietty mulle,kukin tavallaan mutta itse en ois vielä nuin aikasessa vaiheessa hehkuttanu kun tässä nyt on kaikkee ollu...mitä mieltä muuten ootte tuosta facebookissa hehkuttamisesta? laitetaan ultrakuvaa ja samantien kun pöntöltä pääset kusitikku käessä niin ilmoitetaan että meille tulee vauva!! aika rohkeeta minusta..noh sori,mulla nyt taas tällänen päivä :mad: :stick:
 
kaktuspiikki Kas, olit mun vanhat purkautumiset löytäny:saint: Vaikka samat tunteet velloo yhä, joskin onneks nyt on ollu hiukan hiljasempaa noitten uusien uutisten kanssa. Tai no pakko kai se on välillä hiljastaki olla, kaikki on paraikaa raskaana tai sitte ihan juur saaneet vauvan:headwall: Tohon facebook-kyselyyn: ite en voi ymmärtää sitä että siellä hehkutetaan tosiaan heti viikolla kolme, eli toisin sanoen heti ku on plussa tullu. Riskit keskenmenoon on kuitenki ymmärtääkseni aika "isot" sinne neljännen kuun alkuun, eikös se mahda olla rv 12 ku sanotaan että riskit pienenee. Ja ovat kuitenkin silti senkin jälkeen olemassa... Toki tässä ku on ite jo niin pitkään yrittäny onnistumatta ni sitten jos se onni joskun meitäkin potkaisee niin voi olla ettei uskalla juuri kellekään kertoa, näin ennakkoon ainaki aattelen että olen varmaan aika arka sen suhteen. Enkä myöskään tämän tuskan itse kokeneena haluaisikaan muita, mahdollisesti samasta asiasta kärsiviä, millään hehkutuksilla ahdistaa. Eikä niitä fb-kavereita oikeesti kiinnosta!! Mä uskon että sellaset odottajat tunkee niitä kuvia ja päivityksiä sinne jotka on muutenkin huomionkipeitä ihmisiä... Että näin:popcorn: Pikku avautuminen taas;)

Samalla tässä oman navan kuulumiset: ei mitään, ei niin yhtään mitään. Kp on nyt 23/25-31 ja ei mitään mihinkään suuntaan. Mutta ens viikolla sitte nähdään kuin ämmän taas käy|O
 
Mie olin esikoisen odotuksesta varmaan monen mielestä ärsyttävän avoin FB:ssa. Mie ylipäätään kerroin siitä kaikille jo aika pian plussan jälkeen, ja jotain meidän pelottoman luottavaisesta suhtautumisesta raskauden kestoon kertoo se, että vaunut tilattiin jo ennen ensimmäistä ultraa. Ei tullut pieneen mieleenkään että meidän kohdalla mikään voisi mennä pieleen. Ei myöskään tullut pieneen mieleenkään, että avoin tilittäminen FB:ssa saattaisi viiltää jotain lapsettomuuden kanssa painivaa kaveriani sydämeen. Kun maha alkoi kasvamaan, siitä laitoin joka kuussa kuvan profiiliini ja aika varmana (muistaakseni) päivitin myös kaikki kohdunsuun tilanteet sitten loppuvaiheessakin. Tää kaikki on sinänsä hyvin ironista ja käsittämätöntä, sillä sitä esikoista todella tehtiin ja hartaasti, että ei todellakaan saanut alkuaan mistään yk1:stä. Mihin mun aivot ja totaalinen itsehillintä siinä raskautumisen ohessa katosi?!

Viikko tätä yrityskiertoa nro18 jäljellä. Tai ainakin suunnilleen.
 
Tervetuloa kaktuspiikki Samoilla linjoilla tuon FB hehkutuksen kans. En voi ymmärtää että samantien positiivisen testin saatuaan ollaan siellä hehkuttamassa. Yleensä ne on vielä sellasia ärsyttäviä puolituttuja joiden kaveripyynnöstä ei oo kehdannu kieltäytyäkään ja joista miettii joskus että kaikille sitä annetaankin lupa tehä lapsia. (Ihmisiä joilla syy lapsentekoon on ollut esim se että sossu maksaa vuokran kun on lapsi jne.) Ärsyttää siis kaksinkertasesti kun ne siellä hehkuttelee ja itellä ei tunnu hommasta tulevan yhtään mitään. Muutamat on tehny järkevästi ja laittanu vasta synnytyksen jälkeen ilmotuksen et meidän vauva syntyi. Yhtä tuttua kävi vähän sääliks kun se ei ite kertonu mitään facebookissa mutta sen kaikki "kaverit" rupes kirjottelee sen seinälle onnitteluita ja hirveitä uteluita niin sit sen oli vähän "pakko" myöntää olevansa raskaana. Ite en varmaan uskalla kertoo kenellekkään ennen ekaa ultraa. Jos niin hyvin joskus käy että sen positiivisen tuloksen sais. Tietenkään niille hehkuttelijoille ei koskaan satu mitään pahaa vaan aina menee kaikki ihan ongelmattomasti. Varmasti jos itse hehkuttelis niin jotain sattuis. Sua kamomilla varmaan jokin tietämättömyys suojannut etkä sitten oo ekalla kerralla osannu ees pelätä mitään. Toivottavasti et loukkaannu kommentistani. Tarkoitan sitä että ei varmaan ekalla kerralla osaa ajatella kaikkia riskejä jne. jos ei tietoa ole ja varmaan se silloin vähän sokaisee jos on asiasta innoissaan. Varmaan olisin itse yhtä ärsyttävä hehkuttelija jos en olisi lukenut paljon asioista ja saanut tietoa riskeistä jne. mitä kyllä on tässä pidemmän yrittämisen aikana kerinnyt tekemään ihan kiitettävästi.

En oo testaillu vielä, piinailen huomisaamuun :popcorn: Vieläkään ei tunnu yhtään että ois menkat alkamassa. Aika vähän muutenki noita oireita mitä yleensä on oviksen ja menkkojen välillä. Hassu olo siitä johtuen. Yleensä rinnatkin älyttömän kipeet ja nyt vaan vähän. Mitään normaaleja menkkoja edeltäviä juilintoja ei tunnu, viime viikolla ja alkuviikosta tuntui jos jonkinlaisia tuntemuksia alavatsalla. Herättelee toivoa kun joskus joillakin juuri oireettomuus on ollut raskausoire.

memmup pitikin jo kysellä millon meinasit testata kun meillähän oli ovikset samoihin aikoihin. Tuu kertoo sit tulos. Mulla menee varmaan iltapäivälle, nukun aika myöhään kun on vapaapäivä |O
 
Mukavaa kuulla, että en ole saanut kenellekkään ikäviä fiiliksiä! :) Se kun ei todellakaan ole tarkotukseni!
Tämä ketju on niin ihana, oikeesti musta tuntuu, ettei tällä koko palstalla ole toista ketjua joka olisi näin kannustava ja tsemppaava!! Tuolla odotuspuolella tuntuu, että kaikki enemmänkin hehkuttavat vaan omasta raskaudesta ja semmoinen yleinen kannustus puuttuu, tai ainakaan se ei ole niin voimakasta mitä täällä. Pelkästään sen takia on välillä ihana käydä lukemassa teidän juttuja, mulle ainakin juuri tämä kyseinen ketju antoi yrittämisen aikana ihana älyttömästi voimaa jaksaa yrittää ja toivoa! Te olisitte kyllä kaikki niin ansainneet jo täältä eteenpäin siirtymisen!! :hug: Toivon koko sydämestäni, että teidän odotus pian palkitaan!! :heart:

Kipin kapin testaamaan Nefertar ja ilmeisesti myös ainakin memmup elelee kierron loppuvaihetta :hug: Mulla on peukut kohti kattoa!!

Iso hali teille kaikille!!
 
Heippa kaikki!

Mäkin täällä aikoinani kirjoittelin ahkerasti Vaniljaisen kanssa, ja halusin tulla myös lähettämään paljon haleja ja tsempityksiä kaikille ja kevätplussia toivoen teille jokaiselle!!! :heart:

Lily & 26+0
 
Sua kamomilla varmaan jokin tietämättömyys suojannut etkä sitten oo ekalla kerralla osannu ees pelätä mitään. Toivottavasti et loukkaannu kommentistani. Tarkoitan sitä että ei varmaan ekalla kerralla osaa ajatella kaikkia riskejä jne. jos ei tietoa ole ja varmaan se silloin vähän sokaisee jos on asiasta innoissaan.
:D Teoriassahan sitä voisi ajatella noin, että ensimmäistä kertaa raskaana ollessani ihan silkkaa tietämättömyyttäni olin törkeyden rajoja hipovan innoissani. No, tuo teoria ei kyllä nyt suojele mua ollenkaan, sillä ammattini puolesta (naistentautien osastolla) tietoa on kyllä ihan riittämiin ja joka päivä tulee vähän lisää.

Kyllä kyse oli jostain ufojen hyökkäyksestä ja ohimenevästä (?) idiotismista. :LOL:
 
Täällähän on ollu hiljasta näin viikonlopulla! Eikä mullakaan mitään kummempia tässä ole kerrottavana, pientä päivitystä vaan itsestäni. Eli täällä menossa kp 26/25-31,dpo11. Ja taas niitä samoja "oireita" joita on hiukan eri yhdistelminä esiintyny oikeestaan aina, joka kierrossa, ilman tulosta. Tällä erää mukana menossa: päänsärkyä, närästystä, hiukan ällöä oloa välillä, väsymystä, alamahan nippailua ajoittain, tissit tosi arat, ja sitte kylmettää ja kuumottaa vähän niinku vuorotellen. Että kauheen helppoa elämää!:LOL: Mutta jos vaan nämä oliskin sitä itteensä ni en kyllä yhtään valittaisi...Mut vielä saa valittaa ku mikään ei puhu onnistumisen puolesta :D

:hug: kaikille jotka on alottaneet taas uuden kierron. Ja tsempit tasapuolisesti kaikille!:flower::whistle:
 
Kiitos tuesta :)

Täällä vuodetaan ja vasta nyt kunnolla. Ärsyttää kun parit viimeset menkat alkanu semmosella tiputtelulla jota kestää pari päivää ja sit tulee vasta kunnon vuoto. Aina kerkeää jo ajatella että tuleekohan ne ollenkaan kunnolla :(

Niinkun jo toiseen pinoon kirjottelinki että jos nyt tästä kierrosta tärppäis niin LA ois jouluaattona. Ois kyllä maailman paras joululahja. Voi kun niin käviskin. En vaan jaksa uskoa siihen. Nyt jotenkin hirvee hinku tehä jotain... vaihtaa työpaikkaa, lähteä opiskelemaan tai jotain, pistää kuvioita uusiks. Kun tästä ei tunnu mitään tulevan niin vois tätä energiaa mitä tähän yrittämiseen käyttää hyödyntää jossain muussakin asiassa. En toki tästä vauva-asiastakaan luovu. Tälläisia ajatuksia tänään. Mulle tulee kyllä aika ajoin noita haluan vaihtaa työpaikkaa ja tehä elämälläni jotain muutaki -ajatuksia. Saas nähdä teenkö kuitenkaan mitään.

Manuliinalle tsemppiä ja plussaa +++
 
Minä voisin tänne tulla tauon jälkeen uudestaan avautumaan :) Elikkäs ikää on nyt sen 20v.. esikoinen haaveissa.

Aiemmin yritystä oli takana 10kk, marraskuussa tämän asian ajattelu ja stressaaminen oli liikaa, joten pidimme suhteessa taukoa.

Nyt kuitenkin olen ollut helmikuusta mieheni kanssa yhdesä, tällä kertaa emme yrittämällä yritä lasta, ettei siitä tule pakkomiellettä, joka rikkoo suhteen. Pillereistä luovuin viime kuussa, ja nyt sitten vain toivon parasta, että joko se pikkuinen viimeisellä tärppäis :heart: niin pitkään on toivottu, haluttu ja yritetty.. mutta ei tässä pidä vielä toivoa menettää :)
 
blääh,viikonloppu meni päin persettä,serkku sai pojan ja siitäkös suku on innoissaa..."joko kuulit???" onnittelitko jo??" VITTU JOO KUULIN JA EN OO ONNITELLU. loppu ne kyselyt. kuulostaa ehkä kauheelta mutta serkku tietää tilanteemme ja tietää myös sen että jossakin syvällä sisällä oon onnellinen sen puolesta. en tod ole mikään lasten vihaaja,ärsyttää vaan nämä toisten raskaantumiset ja synnytykset.
omaan napaan ei mitään,ei menkkoja,eikä muutakaan. edelliset siis ollu tammikuussa,nyt ehkä tuntuu että tällä viikolla alkas,välillä paleltaa,välillä kuuma,ällöttävä olotila ja päähän koskee. raskaustestin tein,tietysti nega,niin kuin pari viikkoo sittenkin. jospa se gynen aika tulis pian niin sais toivottavasti tietää mikä saa menkat parin-kolmen kuukauden välein jäämään pois.:confused:
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
moi,

tulin vaan pikaseen kertomaan että testasinpa sitten eilen plussan :heart: oli hurja yllätys, sillä mulla oli vasta 1. clomi-kierto menossa. esikoista tehtiin vuosi, josta 4. viimeistä kiertoa clomeilla, ja nyt sitten päästiin 5 yk:lla, josta vasta nyt viimeisessä varmasti sitten ovuloin (clomeilla). on typertyneen onnellinen ja hämmästynyt olo.

toivottavasti tämä raskausuutinen ei loukkaa ketään :ashamed: mä olen itsekin hämmentynyt miten helposti nyt tärppäsi, kun mulla on kuitenkin pco ollut aina riesana ja sen myötä ovis ihan hukassa (ja silloinhan ei voi edes yrittää, kun ei tule menkkoja eikä ovista). ja kun olen niin pitkään vauvakuumeillut, vuosia jo ennen varsinaista yritystä, ja pelännyt lapsettomuutta, niin en vieläkään voi uskoa tätä todeksi, että toinenkin lapsi oltaisiin meille suomassa ja vielä ilman pitkän pitkää odotusta (mulle puoli vuotta ei ole pitkä aika).

kovasti tsemppiä teille rakkaat kanssasiskot ja pikaista plussaa kaikille. en varmaan uskalla vielä siirtyä odotuspuolelle oikein, joten ehkä hengaan täällä ainakin parin viikon päästä olevaan varhaisultraan, jos sinne asti päästään...

t. onnellinen memmup + "pötkylä" 4+5 :heart:
 
Onnea memmup! :flower: ei loukkaa ainakaan mua! jotenkin helpompi "niellä" kun jonkun kaverin tai tuttavan raskausuutinen.
Tilailin tuossa joutessani raskaus-vitamiiniä ja sinkkiä,jos ruppeis nappeja nappaileen :D vehnänalkioöljy meillä onkin käytössä. ei tullu vielä tänäänkään sitä aikaa gynelle,osaavat pitää hullua jännityksessä! :kieh: jospa se sieltä tulis piakkoin..mitähän sit jos sattuu menkat just sillon,rupeeko ne ollenkaan tonkii?! ainaskin kun oli jälkitarkastus synnytyksen jälkeen,niin silloin ei haitannu vuoto mitään,mutta luultavasti eri sairaalassa on tämä gyne käynti. siinä jälkitarkastuksessa lääkäri muuten totesi että munasarjat ok,vasen hieman isompi ja kaikki oli muuteskin ok,joten tuntuu tuo gynen reissu hieman turhalta...tosi siitä on 2,5 vuotta aikaa joten kaikkee on tietty ehtiny tulla : / nooh,käydään nyt,ottakoot vaikka papan jos ei muuta! juuh,jatkoja!
 
Hämmästyn suuresti jos joku juuri tässä ketjussa ottaa nokkiinsa toisen iloisista plussauutisista. Tokihan sitä plussaa aina ensisijaisesti toivoo itselleen, mutta kun ollaan kuitenkin ihan siinä samassa veneessä, niin on kiva että edes joku joskus pääsee rannalle.
Onnea siis, memmup!!!
 

Yhteistyössä