****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Terve! Voisin tänne esittäytyä (uudestaan) kun tuosta listasta löydynkin..

20 kerkesikin jo mittariin pyörähtää tässä poissaollessani.. :)

Meillä taitanee miehen kanssa olla takana sellaiset 12yk. Pidettiin 5kk tauko yrittämisestä, suhteesta, kaikesta, sen ajan ja vähän päälle olin taas pillereillä..Lopetin ne taas, ja menkat alkoivat 6.3

Aiemmin kun olen pillerit lopettanut, on kierto venähtänyt (45-->65pvä) eli tuskin edes ovuloin.
Minulla oli koko viime viikon todella etova olo, luulin että olen tulossa kipeäksi, kun tuota vatsatautia ollut liikkeellä. Tänään aloitin ensimmäisen työpäiväni uudessa työpaikassa, ja kuinka ollakkaan, alkoivat menkat ihan tyhjästä, ja ryminällä tulikin!
Onneksi oli jäänyt laukkuun tamppooneja, jotta pääsin pahimman yli.. menkat kuitenkin tulivat niin rajuina, että en kestänyt istua enkä liikkua, kesken kokouksen olikin sitten pakko juosta oksentamaan. :x
Ennen en ole kuukautisten aikaan oksennellut, eikö ollut tuota etovaa oloa, vatsatauti tämä ei ole, koskee vaan alavatsaan. Oksentelin sitten vielä kämpillä loputkin pihalle (eiköhän tämä aiheesta riittäne :LOL: )

Ehkä elämäni lyhin kierto, 29pvää.. eivät voi mitään valemenkkojakaan olla? Kohta siis alkanee yk13, laskeminen turhautuminen ja odottaminen..

voimia kaikille yrittäjille! :heart:
 
Tervetuloa ja tsemppiä sameoldsong!
meikä teki jo itse itselleen diagnoosin! mulla on varmaan pco tai pcos. kierron ja ylipainon perusteella ja löytyyhän se toi diabeteskin vielä niin siinäpä se! pääsisköhän nopeemmin gynelle jos itellä epäilys noista? pitäävät varmaan luulosairaana:LOL: nyt tuli jotenkin hervoton olo,ei pitäs mennä lukemaan kaikkee minkä löytää! : /
 
minä oon miettiny tuota endon mahollisuutta.. kun kerta on noin pitkään tuota yritystä tässä takana, ja nyt taas kun lopetin pillerit, alavatsassa tuntuu kummallakin puolella toisinaan kovempiakin pistoja, kuin jollain kynällä poraisi sinne.. menkkaoireetkin ovat kauhean rankkoja, hyi :/

..mieheni taisi tämän vauva-homman ottaa tälläkertaa itse puheeksi, intoilee kovasti, jokakerta kun menkat alkavat, olo on kyllä tosi surkea, kun miehellekkin niin suuri pettymys :(

mites muute, vaikuttavatko perintötekijät miten raskautumiseen? miehen puolelta on kyllä kuulunut, että heidän suvun miehillä ainakin on hommat pelanneet paremmin kuin hyvin, minulla taas äiti sanoi että jokakerta sai pitkään yrittää, ennen kuin nappasi :/
 
noista perintötekijöistä, mulla 3 isosiskoo eli äidillä ei ongelmia raskautumisen suhteen vaikka isokokoinen hänkin aina ollut,samoin siskot on kaikki enemmän ja vähemmän ylipainoisia ja kaikilla 1-2 lasta,ei mitään ongelmia raskaantumisessa muilla paitsi yhdellä siskoistani vasen munasarja ei toimi ollenkaan,yrittivät ex-miehen kanssa monta vuotta lasta,sitten erosi ja löysi uuden miehen ja pam! nyt kaksi lasta. =)
miehellä on kaksi vanhempaa sisarusta,molemmilla 2 lasta eikä tietääkseni mitään ongelmaa raskaantumisessa sielläkään puolella. eli me ollaan jotain todella epäonnekkaita tai sit tämän sukuhaaran ei oo tarkotus enää lisääntyä : /
kyllä alan olla jo vahvasti sitä mieltä että toi pco diagnoosi sieltä irtoaa,nytkin kun menkat vihdoin alko niin kaks viikko ovat kohta olleet :kieh: epätoivoisesti oon yrittäny rueta hieman laihduttaa,jos sais muutaman kilon pois ennen gyneä,tiijä vaikka auttas,ei tarviis siellä rueta sitä keljuilua kuuntelemaan! helpommin sanottu kuin tehty! ikäsä kun on tällänen pyöreä ollu!
Jatkoja ja tsemppiä!:heart:
 
Moi kaikki!

En oo nyt vähään aikaan käyny kirjottelee ja on kyllä tehny hyvää. Tällä hetkellä ei mitään hajua kiertopäivistä tai mistään muustakaan ja pää lepää. Oon saanu vähän ajatuksia muualle. Tulinkin vaan ilmottamaan että pidän taukoa palstailusta. Parisuhde ja elämä sillä mallilla että nyt on parempi pitää taukoa täältä. Mut voi laittaa taustalle. Käyn joskus lueskelemassa ja palaan kirjottelemaan kun siltä tuntuu.


Tsemppiä teille kaikille!
 
kaktuspiikki, sanonpa vaan että sulla on huono lääkäri jos se ei osaa asiaansa ylipainoon liittyen ilmaista muuten kuin keljuilun kautta!
Vaikka faktaahan se on, että pco+ylipaino ei ainakaan paranna todennäköisyyksiä raskautua.
Asiat vaan voi ilmaista niin monella tapaa.
 
sameoldsong Tuli sulle kertomaan, että mulla todettiin myös yrittämisen aikana endometrioosi vasemmassa munasarjassa ja sen seurauksena mun vasen munajohdin oli ainakin osittain myös tukkeutunut. Toisinsanoen, esteitä raskautumiselle ei ollut, mutta hidasteita kylläkin koska aina kun ovuloin vasemmalta niin tukos esti ainakin osittain siittiöiden pääsyn munasolun luokse. Mua helpotti kun sain tietää vähän syitä, että miksi raskautuminen kestää.
Mulla oli oireina just semmoinen tuikkailu vasemmalla alavatsalla, kuin joku neuloilla pistelisi ja tietyt asennot seksissä sattuivat myös.
Endo ei kuitenkaan ole este raskautumiselle läheskään kaikissa tapauksissa, joten kannattaa rohkeasti mennä tutkimuksiin niin tietää missä mennään :hug:

Itse kävin tutkimuksissa yksityisellä puolella koska en yksinkertaisesti jaksanut jonottaa yleiselle puolelle ja kertaakaan en ole katunut, että olen niistä tutkimuksista maksanut jokusen satasen yhteensä. Joten kyllä mä suosittelen sitä kaikille jotka tuskailee ton pitkän odottamisen kanssa, se on sen arvoista! :)

Tsemppiä kaikille teille, puhallan suuret plussa puhurit!~~~~~~:whistle:

Vaniljainen:heart: 15+5
 
heipä vaan kaikille!

sameoldsong tervetuloa takasin!! =) mä en osaa kyllä yhtään noista perintötekijöistä sanoa, toisaalta luulisi, että ne vaikuttaa.. tiedä noista!

kaktuspiikki toi diagnosointi itelleen on ihanaa! itekin joskus harrastunut tuota.. :p jokos sä tilailit gynelle aikaa? toi on kyllä suoraan sanottuna hanurista, jos painosta pitää keljuilla. luulisi että lääkärit osaisi käyttäytyä, aikuiset ihmiset ja vielä asiakaspalvelutyössä! typeriä!!

mikäs olo Tiikelillä on? alkaako jo raskausoireita ilmaantua??! :D

Vaniljainen ihanan pitkällä jo olet! onko kaikki mennyt hyvin? mä olisin niin toivonut että oltaisiin kuumeiltu yhdessä syyskuisissa.. onneksi sinä olet siellä ja toivottavasti voitte oikein hyvin!! :heart:

Mites muut? Missä kiertoa mennään ja mikä fiilis? Kovin on hiljaista ollut täällä..

Täällä menossa dpo 7 (kait) ja mitään kummempia oloja ei tietty ole ollut. Punaviinikuurilla olen ollut tän viikkoo, ihan kiva kuuri! :D Suosittelen! ;) Mut tänään on yks juttu tapahtunut.. mulla on pyyhittäessä tullut ihan vähän verta. :O Voitte vaan kuvitella kuinka tässä nyt on googleteltu kaiken näkösistä kiinnittymisvuodoista ja yritetty ettii mitä muuta se voisi olla jne. Onko jollain kokemusta tollasesta? Itelläni siis ei oo ikinä ollu, enkä ole oikein ikinä hetkauttani korvaa tollasille kiinnittymisvuodoille ja -kivuille. Toisaalta km vasta takana, ekat menkat vasta edessäpäin tuon jälkeen, niin kait sitä voi jotain vuotoja tulla muutenkin.. en minä tiedä!!


raphaella dpo 7
 
Raphaella Mä olisin niin myös toivonut, että oltaisiin yhdessä saatu mennä kohti syyskuuta! :hug: Toivon sulle kuitenkin koko sydämestäni pian uutta tärppiä ja että kaikki menisi hyvin! Olen ihan varma, että tärppi sieltä napsahtaa pian! :heart:
Ja mulla, mulla, mulla!! Mulla tuli kiinnittymisvuotoa joskus dpo:n kuusi paikkeilla. Tai oli tullut pikkuisen verta alushousuihin, heti tuli munkin googleteltua kaikki mahdolliset jutut kiinnittymisvuotoon liittyen, mutta en pystynyt uskomaan omalle kohdalleni, että siitä olisi kyse.
Kuulostaa kuitenkin siis oikein hyvältä!! Vaikka olet oikeassa, että keskenmenon jälkeen voi varmaan jotain vuotoa tullakin, mutta hyvin täsmäisi kierron päiviin! :)
Nyt kyllä jännitän sun puolesta ihan täysillä!!
Ja kiitos kysymästä, meillä on kaikki mennyt hienosti! Aika on mennyt kamalan nopeasti, en uskoisi, että ollaan jo puolessa välissä kohta! :)
Ja anteeksi kaikille tuppautumiseni tähän ketjuun..:ashamed::ashamed:
 
Vaniljainen Ei sun tuppautuminen mitään haittaa :) Itse tänne nykyään harvemmin kirjottelen mutta luen kyllä säännöllisesti :)

Tosiaan, mulla oli kp11 johtofolli kokoa 14,5mm ja lääkäri arvoi ovisplussan kp 13-14. Noh, se tulikin vasta kp17. Tiedä sitte mikä monsteri sieltä irtosi. Peittoja on kyllä heiluteltu, eli jos ei tässä kierrossa tärppää niin syynä saattaa olla ettei sieltä mitään irronnutkaan. Tosin edellisten testien mukaan ovuloin kyllä.. huoh. Ihan henkimaailman asioita nämä.

Toivotaan raphaella että olis kiinnittymisvuotoa :)
 
Vaniljainen et edelleenkään mitään tuppaudu, oothan lähtöisin tästä ketjusta kuitenkin. Kiva on kuulla miten sulla menee.
Raphaella toivotaan että toi olis merkki siitä et ois pulla uunissa. :) peukut pystyyn!
Itselle ei kuulu mitään erikoista. En osaa vastata kysymykseen raskausoireista kun en enää erota mikä on kuviteltua ja mikä totta.. Rinnat on hieman arat mutta ainahan ne on n. viikkoa ennen menkkoja. Ei auta kuin odottaa. : /
 
Voisinkohan minäkin liittyä mukaan?
Olo on niin masentunut kun vain olla voi.. Niin lähti taas uusi kierto aamulla käyntiin. Neljännestä haaveillaan, mutta ei tunnu tärppäävän, vaikka joka toinen ilta ollaan lähes "yritetty". Kolme ekaa pikkuista tärppäs melki heti. Nyt vaan on niin vahva tunne, että jotain on vialla. Mulla on vauvakuume ollut pienimmäisen syntymästä lähtien, eli ehkäisyä ei olla käytetty. Imetyksen takia menkat alkoi vasta.. oliko lokakuussa. Eihän tämä tietenkään mikään mahdottoman pitkä aika ole, monet kun yrittävät vuosia.. Kierrot mulla heittelee noin 33-42pv.
Mitä arvelette, pitäiskö soitella neuvolaan? vai onko liian aikaista.
Ovistikkuja en ole koskaan testannut, vissiin niitäkin hommattava.. Vitamiiniä popsin, ja greippimehua litkin, mutta ei auta.
Anteeksi masuntava aloitus, nyt vaan on niin mieli maassa, eikä ketään jolle murheitaan jakaa :.(

Parempaa onnea teille, joilla kriittiset päivät käsillä ?

-Amalia-
 
sameoldsong Tuli sulle kertomaan, että mulla todettiin myös yrittämisen aikana endometrioosi vasemmassa munasarjassa ja sen seurauksena mun vasen munajohdin oli ainakin osittain myös tukkeutunut. Toisinsanoen, esteitä raskautumiselle ei ollut, mutta hidasteita kylläkin koska aina kun ovuloin vasemmalta niin tukos esti ainakin osittain siittiöiden pääsyn munasolun luokse. Mua helpotti kun sain tietää vähän syitä, että miksi raskautuminen kestää.
Mulla oli oireina just semmoinen tuikkailu vasemmalla alavatsalla, kuin joku neuloilla pistelisi ja tietyt asennot seksissä sattuivat myös.
Endo ei kuitenkaan ole este raskautumiselle läheskään kaikissa tapauksissa, joten kannattaa rohkeasti mennä tutkimuksiin niin tietää missä mennään :hug:

Itse kävin tutkimuksissa yksityisellä puolella koska en yksinkertaisesti jaksanut jonottaa yleiselle puolelle ja kertaakaan en ole katunut, että olen niistä tutkimuksista maksanut jokusen satasen yhteensä. Joten kyllä mä suosittelen sitä kaikille jotka tuskailee ton pitkän odottamisen kanssa, se on sen arvoista! :)

Tsemppiä kaikille teille, puhallan suuret plussa puhurit!~~~~~~:whistle:

Vaniljainen:heart: 15+5
kiitoksia tästä :) Kuulostaa kyllä tutulta nuo "oireet" joita kuvailit.. Mitenkä tämä tutkimus hoituu, ja millä perusteilla sinne sitten edes pääsee?
Helpottaisi kyllä kovasti saada joku syy miksi näin pitkään ollaan tuloksetta yritetty, nuoriakin kun ollaan, normaalipainoisia ja perusterveitä..:/
 
kiitoksia tästä :) Kuulostaa kyllä tutulta nuo "oireet" joita kuvailit.. Mitenkä tämä tutkimus hoituu, ja millä perusteilla sinne sitten edes pääsee?
Helpottaisi kyllä kovasti saada joku syy miksi näin pitkään ollaan tuloksetta yritetty, nuoriakin kun ollaan, normaalipainoisia ja perusterveitä..:/
Kiva, että voin olla avuksi! :)
Kuten sanottu, niin tiedän ihan mitä tuo piinailu ja tuskastuminen yrittämisen kanssa on :hug:
Meillä oli yritystä takana vajaa puoli vuotta kun halusin käydä yksityisellä tarkastamassa, että voisiko sitä endometrioosia olla kun oireet tosiaan mullakin siihen täsmäsivät. Soitin siis ihan Mehiläiseen ja kerroin, että yritämme lasta ja mulla on omasta mielestäni oireita jotka sopisivat endometrioosiin ja haluaisin tutkimuksiin asian vuoksi. Ajanvarauksessa ollut henkilö ei kysellyt mitään enempää vaan antoi ajan heti seuraavalle viikolle :) Mulle tehtiin siis ihan sisätutkimus ja sisäkautta ultra, jossa se endometrioosi sitten näkyikin munasarjassa pienenä, nuppineulan pään kokoisena plottina. Kerroin myös lääkärille, että olemme tuloksetta yrittäneet raskautta jolloin hän myös tarkisti munasarjojen kunnon muuten. Ultrallahan ei näe, että onko munajohtimet tukossa, joten se jäi silloin vielä mysteeriksi.
(Asian selvittämiseksi tarvitaan aukiolotutkimus, joka siis tehdään ruiskuttamalla varjoainetta munajohtimiin samalla kun lääkäri ultralla seuraa, että meneekö aine kohtuun asti.)
Tällä ekalla kerralla mulle kuitenkin selvisi, että endoa löytyi. En muista tämän ekan käynnin hintaa tarkalleen, mutta taisi olla reilun sata euroa.
Juteltiin myös lääkärin kanssa, että miten edetään tutkimuksissa kun toiveissa olisi raskaus. Sovittiin, että yritämme muutaman kuukauden, jonka jälkeen varmistetaan ovulaation tapahtuminen ultralla, mikäli raskaus ei ala. No eihän se alkanut, joten seuraavaksi menin tähän ovulaation varmistus-tutkimukseen ja kaikki oli kunnossa, ovulaatio tapahtui.
Yritimme taas muutaman kuukauden jonka jälkeen miehelle tehtiin testit ja kaikki oli priimatavaraa, siis ei ongelmia sielläkään :D
Vuosi yrittämistä alkoi olla takana päin ja molemmat aloimme tuskastumaan, että missä hemmetissä se vika on. Varasin ajan aukiolotutkimukseen, jossa selvisi, että oikealta puolelta pääsee siittiöt etenemään hienosti, mutta vasen puoli on ainakin osittain tukossa. Tämä tutkimus maksoi muistaakseni 160€.
Siinä oli sitten selitys ainakin sille, että miksi voi kestää. Mitään esteitä ei siis löytynyt, mutta hidasteita kyllä. Jällen sovimme, että yritämme vielä puolisen vuotta ja sitten siirrymme miettimään keinohedelmöitystä jos ei raskaus meinaa luonnollisesti onnistua.
Ja niin uskomatonta kuin se olikin, niin se onnistui! Pidimme kesällä tulevien häidemme vuoksi kolme kuukautta taukoa yrittämisestä ja välittömästi kun tämän tauon jälkeen annoimme taas vauvalle luvan tulla niin sieltähän se sitten onnisti!! :)

Rahaa meillä meni näihin tutkimuksiin vajaan vuoden aikana noin 500€, mutta koska summa jakautui eri kuukausille se ei tuntunut pahalta, eikä varsinkaan koska halusimme molemmat tietää, että missä on syy. Ja korostan vielä, että meillä ei ole liikaa rahaa :whistle: Välillä tietysti mietin kun kävelin kohti sairaalaa, melkein kaksisataa euroa lompakossa, että mihin kaikkeen ns. kivempaan senkin rahan voisi käyttää, mutta sitten kun pääsin ulos tutkimushuoneesta ja olin taas astetta viisaampi, ei mua koskaan harmittanut maksaa tiskille laskua. Päämääränä oli kuitenkin saada se maailman arvokkain asia, oma lapsi. Sen eteen olin valmis laittamaan rahaa vaikka kuinka paljon. Tieto siitä mitä omassa kehossa tapahtuu, on sen kaiken rahan arvoinen!
Mä siis toimisin edelleen, näin jälkikäteenkin ajateltuna, ihan samalla tavalla, koska mun hermot ei olisi kestäneet sitä yleiselle puolelle jonottamista :D Lisäksi pääsin tutkimuksiin lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille, joten tiesin olevani hyvissä käsissä.

Tsemppiä teille kaikille ihanille!!:hug:

Vaniljainen :heart: 16+0
 
Heippa kaikille!
Oli pakko tulla kertomaan tarinani vaikka kävinkin täällä vain kerran kirjoittamassa tätä ennen... eli toinen haaveessa, esikoinen 3 v ja puoli vuotta mulla kesti ennen kuin oma hormonitoiminta lähti käyntiin. Kaksi kertaa käynnistettiin keltarauhasilla ja ultrat+verikokeet kävin kaikki ja kaikki ok. Todella pitkät kierrot, joten olin aivan hämilläni ja "peloissani" ettei esikoinen saa koskaan sisarusta!
Nyt kuiteinkin tokalla omalla kierrollani bongasin oviksen kp 33 ja tänään kun dpo on 12, sain testiin haalean mutta selvän viivan, eli jos kaikki hyvin menee saisimme vielä jouluksi vauvan! eli kp: t tänään 45 ! Tämän halusin kertoa siksi kun kaikki aina pohtii voiko ylipitkällä kierrolla ovuloida niin voi!!! ja vauvalle annettiin lupa tulla elokuussa 2010!
Mutta nyt toivotan teille ihan jokaiselle oikein ihanaa ja plussan täyteistä kevättä ja jään vielä itse hämmästelemään mitä on tapahtunut...edes mies ei vielä tiedä!!
 
Heippa kaikki!

Täällä on kaikki ennallaan, eli ei siis kuulu vauvarintamalle mitään uutta. Mies on siis vielä reilun kuukauden toisaalla töissä. Ollaan kyllä tässä aina tapailtu n. parin viikon välein, mutta huonolla tuurilla tapaamiset ona aina sattuneet loppukiertoon tai jopa menkkoihin, joten mitään toivoa raskautumisesta ei ole.

Nyt kuitenkin ensi kerralla mies sattuu tulemaan lomailemaan juuri ovulaation aikaan, eli toivoa taas on ilmassa. Mutta, minun vauvakuumeeni on todella paljon laantunut. Tuntuu, jopa etten enää edes halua vauvaa, kun se kerran on niin vaikeaa. Onhan minulla kuitenkin jo yksi lapsi.

Miehellä on kova vauvakuume ja samoin lapseni toivoo kovasti pikkusiskoa tai -veljeä. Joten eiköhän tässä itselläkin taas toiveet viriä.

Tuota perinnöllisyyttä näihin raskautumisasioihin olitte miettineet... Minun kohdallani ei pidä paikkaansa. Äitini on aina tullut raskaaksi helposti. Hän on ollut 6 kertaa raskaana ja meillä on neljä lasta. Samoin siskoni on tullut raskaaksi kaksi kertaa ekasta kierrosta. Minulla vaan tuntuu olevan vaikeaa. Kun tuota poikaakin vuosikaudet tehtiin. Toisaalta raskauteni sujui kyllä todella hyvin (kuten äidillä ja siskollakin) emme kärsineet kukaan pahoinvoinnista, saaneet arpia tms ja synnytykset oliva nopeita, joten siinä mielessä näissäkin asioissa kyllä perinnöllisyyttä on.

Tsemppiä kaikille! Amalia Armas
 
Mä oon tässä lukenut koko ketjua läpi ja voisin kaikille antaa ison :hug: Itkeny ja nauranu tekstien mukana kyllä todella kovaa kolahti tämä pino. Ihan kuin ois meidän elämästä jotkut puhuneet.. joten saanen liittyä seuraanne? :wave:

jos lyhyesti kerron missä meillä mennään.. jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois syksyllä 2008. Tjot meiningillä mentiin.. Kevään korvalla mies kosi ja päätettiin mennä loppukesästä naimisiin, ja aloitettiin ehkäisy siinä kohdin uudestaan. Mutta kun tahdon oli sanottu jätettiin heti kaikki :D no siitä tulee kaksi vuotta. Yrityskertoja takana siis joku parikymmentä ainakin.. kotikonstit on kaikki kokeiltu ja lopulta mentiin vuoden alusta lääkäriin selvittämään asioita. Mitään ei ole selvinnyt, joten syynä selittämätön lapsettomuus. Itsellä kun on poika aiemmasta suhteesta, niin mua ei aluksi edes kovin vakavatsi lähdetty tutkimaan.

Tällä viikolla mulle tehdään ensimmäinen inseminaatio ja ihan luomuna.. jännittää kamalasti!

paljon jaksuja ja tsemppejä kaikille täällä!! ihania ootte :hug:
 
Heissan taas pitkästä aikaa kaikille! Tännekään ei kuulu muuta uutta kuin että vihdoin ja viimein sain tänään lääkäristä lähetteen lapsettomuuspolille. Muutaman kuukauden tosin joutunee aikaa odottamaan, mutta pääasia että on taas yksi askel eteenpäin! :)
 
Tänäänhän se ovistesti (molemmat, kun piti varmistella :D ) sitten näytti positiivista aamulla. Äkkiä kaverit purkkiin ja pesuun. Nyt sitä sitten pötkötellään kotona inssin jälkeen. 85milj. tyyppiä selvis pesusta ja niistä 53% eteni. Nyt sitten piinaillaan..
 
Imoen Hienoa että lähete on tullu!:) Odottavan aika on tunnetusti pitkää mut tästä ku kesä tulee ni aikakin kuluu taas nopeemmin ja ei aikaakaan ku se tein aika sinne polille onki jo käsillä;)

Joshua Tsempit piinailuun, toivottavasti tulosta tulee!:whistle:

Ja tohon perinnöllisyyshommaan...Ei päde täällä, ei. Isosiskolla kolme lasta, kaikki tulleet heti ku antaneet luvan tulla. Ja pikkusiskokin pamahti paksuksi noin 4 kk seurustelun jälkeen...: / Karvasta vettä nieltäväksi vaikka suloinen pikkupirpana siellä nyt on. Ja äitikin tullut käsittääkseni suht helpolla raskaaksi. Ja me tässä on yritelty reilu 1,5 vuotta ja noin 25 kiertoa, ilman ainuttakaan plussaa raskaustestissä:'( Jospa sitä ei vaan ole sitte kaikille tarkoitettu, tiedä häntä.

Nyt olen hiukan onnistunut olemaan ajattelematta asiaa taukoomatta, vaikka siis tottakai se jatkuvasti mielessä on, mutta sitä ikuista ja tauotonta mielipahaa ei enää niin usein ole. Kierto on siinä vaiheessa että luultavasti viikonloppuna tai alkuviikolla alkaa taas menkat. En jaksa uskoa mitään muuta. "Tärppipäiville" on seksit ajotettu mutta eipä se ennenkään ole auttanu. Ja lauantaina meen oikeen kunnolla viihteelle, enkä aio tehdä testiä sitä ennen ihan siitä syystä etten usko plussaan ja en jaksa pilata hyvää fiilistäni negalla. Josko siellä kaupungin sykkeessä sais ajatukset pysymään poissa lapsiasioista:LOL:

Tsempit kaikille! Koitetaanhan jaksaa:wave:
 
).( Soittelin tuonne polille eilen ja sieltä kerrottiin että hyvällä tuurilla saadaan aika jo juhannusviikolle! Huonollakin tuurilla aika sitten on elokuussa. Ja jos ihme tapahtuisi ja tulisin tässä odotellessa kuitenkin raskaaksi, se aikavaraus kuitenkin säilyisi keskenmenon varalta, koska ollaan sitten oikeutettuja jo keskenmenotutkimuksiin kun olisi kolme peräkkäin. Alkoi ihan hirveästi jännittää. :)
 
Heips kaikki!

Täällähän on tosi paljon kuumeilijoita ja minäkin näköjään vielä löydyn listalta.
Meilläpäin sellaisiä uutisia että tänään PLUSSASIN!!!!! :) Olo on siis niin epätodellinen ettei voi sanoiksi pukea. Yritystä mellä siis takana uuden mieheni kanssa 3 vuotta ja 3 kuukautta ja nyt tärppäs.
Älkää siis missään nimessä luovutko toivosta missään vaiheessa, se tulee sitten kun on sen aika.

Kuumami ja toukkanen
 
:heart: Onnittelut kuu-mamille ! :heart:
Amalialle tervetuloa mukaan, ehdottomasti tänne voi tulla murheitaan purkamaan ja täällä kyllä ymmärretään. Koitapa vaikka ovistikkuja ekaksi, ite koin Sofi-tikut hyviksi (tilasin netistä kotitesti.fi-sivustolta), näät tapahtuuko ovulaatiota ja milloin.
Joshualle tsemppiä, toivotaan että tärppää.
Ja mitäpä minulle itselle..
Tänään, ihan äsken, tein testin ja siihen tuli + ..
9 kk yritystä takana. Olo on epätodellinen. Voiko olla totta? Pelottaa, entä jos se on taas tuulimuna..? Pää on täynnä kysymyksiä ja ehkä ostan vielä sata raskaustestiä lisää varmistaakseni ettei tämä ole valetta vaan totta. :heart:
 
voisin ilmottautua tännekkin. ikää mulla on 22,esikoinen toiveissa ja nyt yk12 menossa, kkm geminiraskaus oli välissä eli joulukuussa plussasin ja tammikuussa meni kesken heti varhaisultran jälkeen.
nyt dpo12 ja kp26/28-30 menossa, eilen haamu plussa tänään tyylipuhdas nega minun riesakseni. masentaa.
 
JIPPIII!!!!Täällähän on mahtavia uutisia tänään :heart:

Tiikeli ja Kuu-mami Ihan valtavan paljon onnea!!Tulin todella, todella onnelliseksi teidän puolestanne, olette todellakin tuon jo ansainneet!! :)
Tervetuloa odottajien puolelle ja hurjasti vauvaliimaa matkaan mukaan! Kaikki menee varmasti hienosti! :)
Tuleekos teille nyt pienet joulutontut? :heart:

Kaikille muille hurjasti plussatuulia, toivottavasti kevätaurinko toisi tullessaan plussamyrskyn tänne!! :hug:

Vaniljainen ja Masurontti 16+6 :heart: (Apua, kohta jo puolivälissä ollaan, vaikka justhan mä vasta täältä ketjusta lähdin!!)
 

Yhteistyössä