Jösses, Vauvakuume jokatoinenpäivä :(

  • Viestiketjun aloittaja Vauvakuume vai EI vauvakuume??
  • Ensimmäinen viesti
Vauvakuume vai EI vauvakuume??

Oonko mä ainoa ihminen jolla on tällästä!?!
Mulla on tällänen todella ihmeellinen vauvakuume, toisena päivänä se iskee tosi kovaa ja haluun toista vauvaa kipeesti ja toisena päivänä taas tulee sellainen olo etten edes toista lasta nyt halua kun tuntuu että yhdessäkin on tarpeeksi työtä. Ja mulla tää omituinen vauvakuume kestänyt jo vuoden, mies alkaa oleen ihan kypsä. Mieheni olisi valmis toiseen vauvaan, muttakun MINUN omat mielipiteeni/tunteeni saattavat muuttua minuutissakin ja toinen päivä haluan toista, toinen toista..
Olen kai liikaa miettinyt koko vauvajuttua että nyt on tosi ristiriitaset fiilikset. Viimeviikolla taas haaveilin toisesta ja puhuin miehelleni kuinka ihanaa se olisi jne että esikoinen saisi sisaruksen jne ja kun näen raskaana olevia kavereita NIIN JESTAS LYÖ SYDÄN KURKKUUN ja KAAAAAMALA vauvakuume ja sit taas parin päivän päästä aattelen et yks on parempi ja en mä nyt edes varmaan toista jnejne.. Ja ongelma on se etten pääse tästä KIERTEESTÄ irti. Oon varmaa 100 kertaa ajatellut että okei, nyt en enää ees aattele mitää vauvaa, mutta EN VAAN PYSTY olee ajattelematta. Mutta en myös pysty vannomaan että sitä toista haluaisin. KAMALAA :( Mikähän mulla on? Ihailen kaikkien vauvamasuja ja haaveilen kaikesta mut...... ONKS KELLÄÄ OLLU TÄLLÄST???
 
vieras
Täällä toinen. Mies haluaa kovasti kolmatta ja niin minäkin, keskimäärin joka toinen päivä. En oo ihan varma, onko mulla vaan raskauskuume? Pienet vauvat ei herätä niin suuria tunteita kuin raskausmasut. voi kun saisi selkoa omista ajatuksistaan...
 
belissa
Ihan on normaalia:O). Noinhan se yleensä toisella/seuraavilla kerroilla menee... Mua vaan on alkanut tässä isän myötä mietityttää toi sanonta, että "vauvakuume", kun oikeesti jokaisella pitäisi olla ehkä ennemminkin lisääntymiskuume tai jotain, kun se vauva-aika on niin hemskatin lyhyt, ja sitten tulee se taapero/uhma/eskari/koululais/esiteini/murkku-vaihe, jotka kestää niiiiiiiiiin paljon pidempään kuin se vauva-vaihe, ja silti se sun ihana vaavisi on lopun elämääsi siinä sulla ja sinun, vaikkei enää vauvakuumeen merkkejä toteutakaan..
 
mulla oli kun kuopus oli 4kk :) sit se vauvakuume hetkeksi jäi, päätin että haluun nauttia täysillä pikkuisen vauva-ajasta..Sit aina väsyneenä keskellä yötä vannoin että TODELLAKAAN ei nyt toista vauvaa, ja taas sit onnenhetkinä tuli kauhee kuume :LOL:

Nyt tyttö täyttää 11kk, ja yritys on käynnissä.
 
Ap.
....... ja sit tavallaa olis NIIIN VALLAN ihanaa olla taas raskaana ja sellainen iiiihana pieni tuhisija pienokainen... nojoo kyllä tuossa yhdessä riittää työtä.... ja yhden kanssa tuntuu vielä menevän ja omaakin aikaa KUITENKIN kaikesta huolimatta on, on helppo viedä hoitoon mummolle jne.. mutta mitäs sitten kun on 2lasta. Meneekö se pieni oma-aikakin sitten... mmmmmm.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
....... ja sit tavallaa olis NIIIN VALLAN ihanaa olla taas raskaana ja sellainen iiiihana pieni tuhisija pienokainen... nojoo kyllä tuossa yhdessä riittää työtä.... ja yhden kanssa tuntuu vielä menevän ja omaakin aikaa KUITENKIN kaikesta huolimatta on, on helppo viedä hoitoon mummolle jne.. mutta mitäs sitten kun on 2lasta. Meneekö se pieni oma-aikakin sitten... mmmmmm.....
no mulla edelleen ainakin on sitä omaakin aikaa vaikka kaksi lasta onkin..ja tulee olemaan vielä kolmannenkin jälkeen..Meillä ainakin mies myös osallistuu lastenhoitoon, ainakin jos älyän erikseen asiasta mainita :D
 
Mullaki on välillä ja välillä ei. Kaks lasta jo on, ja molemmista on ollut ihan täyspäiväinen vauvakuume, joten kolmatta ei aleta yrittään vajavaisella kuumeella :D Niin ja pienoinen este saattaa ehkä olla sekin ettei miehellä ole minkään näköistä kuumetta ;)
 

Yhteistyössä