Johan nyt, kauan teillä on kestänyt tää flunssa ?!

  • Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
Isäntä oli 3 vko sairaana ja nyt on sitten 3 kk tyttö kaameessa flunssassa (ollut jo reilun viikon ) ja keuhkoissakin näkyi sumea alue :headwall: Onneksi on jo tyttö paranemaan päin, mutta nyt se iski sitten minuunkin |O Ihan tautinen olo, mitään ei jaksais ja tuntuu, että kaikki jäsenet on jotenkin ihan piipussa :snotty: Kauan teillä on kestänyt tämä flunssa ? Ei kai kaikilla kuitenkaan montaa viikkoa ?!
 
vieras
Ensin oli kovalla kuumeella oleva räkätauti, sitten mahakivulla alkava räkätauti, sitten kaamea yskä ja nyt taas räkätauti. Ja ei ole edes pieniä lapsia. Ja edellinen tauti ei ole kunnolla poistunut kun uusi jo pukkaa päälle. Ja perheessä 4, kaikilla sama.
 
Nimra
Siis tää on niin syvältä |O Tyttö oli viikon ihan tokkurassa eikä saanut syötyäkään kuin jonkun 5 dl päivässä :| hädin tuskin, kuumetta 39 ja korvatulehdus ym... ilkeää, kun pieni on noin kiepeä :headwall: Mä en jaksais kyllä sairastaa kovin kauaa, alkoi onneksi vasta sunnuntaina, mutta veti nopeasti huonoon kuntoon...ei meinaa kärsiä kävellä, kun jalat on ihan loppu. Samperi sentään, kun en ole moneen vuoteen sairastellut niin nyt sitten tällainen tauti :kieh:

Paranemista kaikille :hug:
 
Mulla kesti ensin 2 viikkoa. Kuiva, hakkaava yskä, nokka tukossa ja päänsärky.
Sitten meni 2 viikkoa terveenä.

Nyt olen viikon taas yskinyt, ensin kuivaa ja nyt alkaa vähän lima irrota. Poskionteloissa jotain aivolimaa niin paljon, että tuntuu muuten ikenissä asti kivasti.

Nyt sekin sentään alkaa irrota niistämällä, tosin niistäminen tuntuu myös korvissa. Lääkärissäkin vois varmaan käydä, mutta jos tässä vielä pari päivää kattelis, kun alkaa olla selkeästi parempaan suuntaan...
 
vieras
Nii ja toi viikko oli siis kuumeessa, en osaa nuhaa ja yskää sillain laskea. Vieläkii tuntuu välillä pää olevan räkää täys. Lääkärin mielestä ei kuitenkaan antibioottia tarttenut, muuta troppia sain. Mies sai 2 viikkoa saikkua.
 
samma här!
Olenpa itsekin ihmetellyt samaa pöpöä! :eek: Kärsimme koko hiihtolomaviikon taudista ja sitä edellisen viikon. Ei meinaa millään poistua. Itse olin ennen joulua yli viikon sahaavassa kuumeessa ja se tuli toissaviikolla uudestaan. Todellakin tauti joka vie ihan tokkuraan. Liekö ilmastonmuutos syynä sitkeämpiin viruskantoihin?
 

Yhteistyössä