Joko lotto vetämässä? Jos on uskotko TOSISSASI mahdollisuuksiisi voittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti
"wieras"
Itse otin kolme riviä koneelta, enkä ole katsonut edes mitä numeroita kone syötti. Ajattelin katsoa ne numerot vasta arvonnan jälkeen, jos ne lapun numerot muuttuisivat sitten oikeiksi :D *angel ilme*

Mutta jos saan 4 oikein tai 3+1 niin olen jo tyytyväinen. :)
 
"vieras"
Lottoan 1 tai 2 kertaa vuodessa ja nyt kävin tekemässä loton. Juteltiin just, että olisi parempi jos voittaisi pienen voiton, jolla voisi saada monia arkiasioita helpottumaan ( esim. paremman auton vanhan tilalle), kuin että saisi arkijärjen tavoittamattomissa olevan tähtitieteellisen summan. En usko, että voitan, mutta teen loton, että olisi edes mahdollisuus.
 
"Mare"
Kolme riviä annoin koneen arpoa lottoa. Tuskinpa se päävoitto kohdalle osuu, mutta ehkä pienempi. Olen lotonnut niin, että pysyn voitolla: useita kertoja on ollut neljä oikein, kerran viisi oikein. Lottoa teen noin joka toinen viikko, ainoastaan tuon kolme riviä kerrallaan.
 
"as if"
Tämän päivän lehdessä (sk) oli juttua lottonumeroista ja siinä sanottiin että ihmiset veikkaavat edelliskierrosten voittoriverjä. Onko siinäkään yhtikäs mitään järkeä veikata jo voittanutta riviä heti putkeen? :D
 
[QUOTE="as if";22964996]Tämän päivän lehdessä (sk) oli juttua lottonumeroista ja siinä sanottiin että ihmiset veikkaavat edelliskierrosten voittoriverjä. Onko siinäkään yhtikäs mitään järkeä veikata jo voittanutta riviä heti putkeen? :D[/QUOTE]

OT... Mun pitäis varmaan vaihtaa nikkiä kun joku/jotkut harmaa(t) kirjoittelee täällä päivittäin as ifinä.
 

Yhteistyössä