Joko olette alkaneet laittamaan pihojanne kuntoon?

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
*
Viikonloppuna piti laittaa mutta sitten tuli kova tuuli ja räntäsade.

Ihan oltaisi siivottu, kesäkukkia sitten myöhemmin hankimme ja tarkoitus olisi ensi kesänä rakentaa tiiligrilli + katos.
 
Impi
Mä olen vasta harjannut laatat. Meinasin lauantaina haravoida, mutta harava ei ollut enää siinä kunnossa, että sillä olisi voinut tehdä mitään. Tänään siis kauppaan ostamaan uusi pää :)

Niin ja terassin rakennus aloitetaan vappuna.. sitä tässä jo malttamattomana odotetaan..
 
rrrrrrr
Perennojen varret olen katkonut, haravointia ehdin vasta aloittaa. Ja pitäisi vielä tarkistaa, että eihän mulla missään piilossa ole kevätlannoitetta. Eli ostaa sitä sitten kohta.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Jeps ollaan aloitettu, pari kukkapenkkiä saa kyytiä ja pihavaloja lisää ja muutamaan paikkaan laatotusta meinattiin laittaa ja kuhan multakuorma saapuu niin nurmikkoa meinattiin istuttaa :)
Nurmikon istuttaminen jotenkin viehättää aina ;-)
 
Suuret on suunnitelmat! :D Meillä kyllä kyseessä vain parveke... Mies kattoo tällä viikolla jos saisi töistä noita puuritilöitä sinne niin voi sitten lapsetkin kävellä ilman että on polvet verissä koko ajan... Sitten pitäis katsoa uutta parvekeryhmää tai vähintään entisöidä vanhaa (on kyllä liian pieni meidän tarpeisiin). Anoppi lupasi viedä mut kukkaostoksille viim.toukokuu alussa kun en itse noista vehkoista oikein mitään ymmärrä... :ashamed: Tuijan käyn varmaan nappaamassa jostain ja laitan tuohon isoon ruukkuun! Niin ja esikoinen haluaa Prismasta muovisen Nalle Puh-penkin että sehän on tietysti pakko hakea... :xmas:
 
vieras
Vähän haravoinut, myllännyt kukkapenkkejä ja laittanut grillin valmiuteen :) Mieheni on lapiolla heilunut ympäri tonttia ja laittanut kiviä kukkapenkkien ympärille. Tulevana viikonloppuna ois tarkoitus vielä vähän enemmän tuolla pihalla touhuta, jos ei vettä sada.
 
Ego
On tässä alotettu..haravoimista riittää vaikka muille jakaisi. Pöydän raahasin ja pari tuolii ulos par pv sitten ja tietysti tuli sitten kaikkee moskaa taivaalta....Alkaisi jo lämpenee :|
 
innokas?
Mä olen kaivanut tommosen 20 senttiä syvän 3x6 metriä kokoisen alueen. Ja vähän turhan aikaisin aloitin, kun juuret oli vielä jäässä :D No muutama työkaluhan siinä hajos, mutta valmista tuli :D
 
Ooo
Perennapenkit siivottu, humala leikattu alas, karhunvatukasta leikattu kuolleet oksat samoin muista pensaista, kasvihuone siivottu (heitetty multapussit kasvimalle), eilen leikattiin omenapuu, ajettu vähän oksia silppuriin. Pitäisi "myrkyttää" perunamaa ja heitellä kevätlannoitetta jokapaikkaan. Ja miettiä muutamaan kohtaan vähän uusia kasveja ;)
 
Kukkapenkkeja siivoillu ja uusia sipuleita mättänny penkkiin. Ottaa vaan päähän kun tääläpäin ei ole nyt oikein liikkeet mukana kevaan aikasuudessa. Multasäkkejä en saanu mistään niistä muutamista liikkeistä jossa kävin. Piha myymälät ei ole auki. Kaikenlaista tekis mieli laitella mutta kun ei saa mitään mistään.
 

Yhteistyössä