joko olette ostaneet,

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ei vielä
En vielä, mutta nuorimalle 13v on pakko ostaa, kun vanhat ei mahdu. Ei takki eikä kengät varsinkaan. On viime syksystä kasvanut varmaan 15cm ja kengistä en edes tiedä, mistä mahtaa tarpeeksi isot ( ja pojalle kelpaavat ) löytyä
 
asdasd
KAIKKI viimevuotiset mahtuu, takki, fleecehaalari ja toppahaalari! Oon vissiin jättänyt reilummin kasvunvaraa... :D Kengät ostin uudet, K-kengässä oli tarjous ja pistin vielä plussasetelit haisemaan niin ei jäänyt maksettavaksi paljoakaan.
 
mä ostan aina edelliskauden alesta tulevan talven kuteet.Säästää muuten aika nipun rahaa varsinki ku ostaa puolella hintaa noita kalliimpia versioita.Viime keväänä tuli säästöä 170 euroa normaalihintoihin verrattuna.
 
ei vielä
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
mä ostan aina edelliskauden alesta tulevan talven kuteet.Säästää muuten aika nipun rahaa varsinki ku ostaa puolella hintaa noita kalliimpia versioita.Viime keväänä tuli säästöä 170 euroa normaalihintoihin verrattuna.
Mä katselin keväällä niitä talvikenkiä, mutta eipä ollut missään tarpeeksi suuria ja toisaalta teinit kasvaa niin paljon, että vaikea on arvioida sitä oikeaa kokoa keväällä.
 
sh-äiti
Talvihaalarit on ostettuna, kenkiä kävin tänään läpi ja keskimmäiselle on varmaan komeksi vuodeksi Kuoman talvikenkiä odottamassa käyttöä, isoveljeltä jääneitä mutta vielä niillä talsii toinenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
mä ostan aina edelliskauden alesta tulevan talven kuteet.Säästää muuten aika nipun rahaa varsinki ku ostaa puolella hintaa noita kalliimpia versioita.Viime keväänä tuli säästöä 170 euroa normaalihintoihin verrattuna.
Mä katselin keväällä niitä talvikenkiä, mutta eipä ollut missään tarpeeksi suuria ja toisaalta teinit kasvaa niin paljon, että vaikea on arvioida sitä oikeaa kokoa keväällä.
niin en mäkään kenkiä osta,ne ostan vasta syksyllä kun jalan kasvua hankala arvioida etukäteen.mutta pelkästään toppavaatteissa ja kintaissa säästin em summan ku ostin puoleen hintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä:
En vielä, mutta nuorimalle 13v on pakko ostaa, kun vanhat ei mahdu. Ei takki eikä kengät varsinkaan. On viime syksystä kasvanut varmaan 15cm ja kengistä en edes tiedä, mistä mahtaa tarpeeksi isot ( ja pojalle kelpaavat ) löytyä
Eccot? Mä ostin mein 9 veelle sellaiset, hyvin kelpasi. Kokoa 44 :D
 

Yhteistyössä