joko on talvikengät ja muut kamppeet hommattu?

  • Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Raasku:
Ei kai täällä ole kaupoissaskaan (Cittari ja Prisma esim.) Kuomia vielä ollenkaan, eikä muitakaan talvikenkiä. Vauva -lehdessä näin uuden malliset Kuomat, onko niitä jollain?

millaset?
http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_nilkkurit.html


http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_saappaat.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Miksi nyt jo, syyskuussa, pitää olla talvijutut valmiina? :) Lokakuussakin voi vielä käyttää syysvaatteita kuten välikausipukua, puuvillapipoa. Eihän kaikkien mallistotkaan ole vielä tulleet kauppoihin. Mä ainakin ootan jotain kivoja kuteita.
en mäkään tajua. just ollaan siirrytty välikausitakkiin ja -housuihin. jos vetäisin pojalle toppapuvun päälle niin sehän olis ihan tulessa tuolla..
Ei mekään niitä talvivaatteita nyt aleta käyttämään.
Vasta kun talvi tulee.
Muutamana vuonna on ollut paljon talvivaatteita joita halusin ostaa mutta just se koko oli loppu mitä olisin halunnut.
Se takia ostan ajoissa.
 
Maja
On kaikki valmiina,kiitos anopin,käytiin ostaa hyvät varusteet.Tuo pojan haalari on myyjän mukaan sellainen et on kevyt mut tosi lämmin ja saa lätäkössä istua vaikka jonnin aikaa ja vesi ei tule läpi.Ei itella ois ollu varaa moisiin. Nyt on hyvä mieli,pääasia et poika sai kaikki tarvitsemansa vehkeet.Viime vuoden puku oli ihan onneton,kauhtunu.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Miksi nyt jo, syyskuussa, pitää olla talvijutut valmiina? :) Lokakuussakin voi vielä käyttää syysvaatteita kuten välikausipukua, puuvillapipoa. Eihän kaikkien mallistotkaan ole vielä tulleet kauppoihin. Mä ainakin ootan jotain kivoja kuteita.
en mäkään tajua. just ollaan siirrytty välikausitakkiin ja -housuihin. jos vetäisin pojalle toppapuvun päälle niin sehän olis ihan tulessa tuolla..
Ei mekään niitä talvivaatteita nyt aleta käyttämään.
Vasta kun talvi tulee.
Muutamana vuonna on ollut paljon talvivaatteita joita halusin ostaa mutta just se koko oli loppu mitä olisin halunnut.
Se takia ostan ajoissa.
okei.mä jo olin että häh? mä en vaan ole päättänyt mitä haluan ostaa kun tänä vuonna olikin aikas karmeet kuosit valikoimissa..
 
vieras
Minä rupesin ihmettelemään että miten noin monella on vielä ostamatta kun täällä ainakin on jo käytössäkin ollut tän viikkoa toppavaatteet. Mut ketju näköjään vanha..
 

Yhteistyössä