Joko tiirun vauva on syntynyt?

  • Viestiketjun aloittaja mitenniiUtelias
  • Ensimmäinen viesti
Voi miten suloinen hän on , aivan ihana.
Hurjan paljon onnea teidän koko perheelle. Mites isoveikka on suhtautunut pieneen?

Kova oli sulla urakka,mutta nyt se on ohi ja sitäkin ihanampi on palkinto.

Onnea vielä kerran
Ihan hyvin, vähän levottomuutta ja sellasta ollut ilmassa. Tuli surullisena yhden leikin aikana halaamaan ja pyysi syliin jossa oli hetken ihan hiljaa sellasella surullisella tavalla. Varmasti reagoi mun poissaoloon ja aistinut varmasti ettei kaikki ole ihan normaalisti, sitten lävähtää pikkuveli kotiin ja kaikki vähän sekaisin. Esikoinen näki kun mut vietiin ambulanssiin keskellä yötä ja varmaan pelotti sekin, vaikka yritin sillon sanoa ettei ole mitään hätää. Isänsäkin oli paljon poissa, kävi välillä nukkumassa samassa paikassa ja vietti aikaa, mutta ei kuitenkaan mitään normaalia arkea, jännityksenkin on varmaan aistinut ja kysellyt kauheasti. Eiköhän tämä tästä tasaannu kuitenkin. :)
 
"..."
onnea tiiru, oon miettiny sua kovasti koska meillä lähes sama LA. mietiskelin tossa pari päivää sitten että vieläköhän sinä olet yhtenä kappaleena. onneks kaikki meni lopulta hyvin <3 mä vielä odottelen omaa pikku-ukkoani :)
 
[QUOTE="...";28292239]onnea tiiru, oon miettiny sua kovasti koska meillä lähes sama LA. mietiskelin tossa pari päivää sitten että vieläköhän sinä olet yhtenä kappaleena. onneks kaikki meni lopulta hyvin <3 mä vielä odottelen omaa pikku-ukkoani :)[/QUOTE]

Onnea sinulle viimeisille metreille! :)
 
"Mito Kondrio"
Ihan hyvin, vähän levottomuutta ja sellasta ollut ilmassa. Tuli surullisena yhden leikin aikana halaamaan ja pyysi syliin jossa oli hetken ihan hiljaa sellasella surullisella tavalla. Varmasti reagoi mun poissaoloon ja aistinut varmasti ettei kaikki ole ihan normaalisti, sitten lävähtää pikkuveli kotiin ja kaikki vähän sekaisin. Esikoinen näki kun mut vietiin ambulanssiin keskellä yötä ja varmaan pelotti sekin, vaikka yritin sillon sanoa ettei ole mitään hätää. Isänsäkin oli paljon poissa, kävi välillä nukkumassa samassa paikassa ja vietti aikaa, mutta ei kuitenkaan mitään normaalia arkea, jännityksenkin on varmaan aistinut ja kysellyt kauheasti. Eiköhän tämä tästä tasaannu kuitenkin. :)
Onnittelut vauvan johdosta! Rakkautta on onneksi ihmisessä rajaton määrä. Isoveli huomaa kyllä jatkossa että äidinrakkaus ei ole puolittunut. Ja asiaa auttaa sekin kun isoveljen kiintymys vauvaa kohtaan lisääntyy.
 
-katri
Onnea tiiru! :) kovin on suloinen uusi tulokkaanne :)

kommentoin siihen ketjuun, jossa kyselit kääntämisyrityksistä. Meillä poika silloin kääntyi itse, niinkuin sinullakin. Me oltiin myös ballonki-käynnistyksessä, joka meidän kohdalla onnistui. 4.4 syntyi poika 4008g ja 53cm. Eilen kotiuduttiin. <3
 

Yhteistyössä