Joko uskaltaa ilmoittautua marraskuisia??

Aikaistahan nyt vielä on, itselläkin luultavasti vasta 4+1, mutta silti haluaisi jo riemuita :D Jos loppuun saakka mennään ni la olisi ehkä 5.11, kierto tosin oli aika epäsäännöllinen joten en ole tästä läheskään varma.

Oireina on tähän mennessä lievät ja ajoittaiset menkkakivut, se kuuluisa paineentunne, häpyluu välillä vihloo(??) ja rinnat on pari päivää olleet kosketusarat. Plussasin eka kertaa tiistaina, sen jälkeen en ole testannut mutta sunnuntaina ajattelin uudelleen tsekata ettei vaan ole hiipumaan päin.

Meillä tärppäsi yk 7, suunnilleen loppusyksystä alkoi olla totisempaa yritystä, yksi kemiallinen siitä alkunsa saikin. Mielettömältä ja vielä toki uskomattomaltakin tämä tuntuu, niin kovasti toivon että pikkarainen jaksaisi pitää lujasti kiinni loppuun saakka. Esikoinen on kyseessä, oma ikäni on 27 ja miehellä 34.

Jossain vaiheessa joku reipas ja ihana varmasti aloittaa virallista pinoa marraskuisista listoineen kaikkineen, nyt haluaisin vain jakaa tuoreita plussafiiliksiä :)
 
Heippa!
Täällä kanssa vastoittain plussannut, nyt rv4+4 eli kovin alkumetreillä täälläkin ollaan (LA 3.11.), ei oo täysillä uskaltanu vielä iloita kun ei jotenkin vaan voi ymmärtää että tää on totta ja toki pelottaa että kuin käy, niin alussa vasta ollaan vaikka toki voi tapahtua mitä vaan pidemmälläkin ollessa eli pitäisi kai vaan iloita tästä hetkestä :) Itse testasin viikko sitten digillä raskaana 1-2 ja tänään hermoheikkoja testasin uudestaan "raskaana 2-3" eli tällä haavaa näyttäisi ihan hyvältä.. neuvolaankin jo eilen soittelin ja sain aikaa viikolle 7 jos vaan ei mitään satu ennen sitä.. Yk3 oli mistä tärppäs eli yllättävänkin pian.. Esikoinen itselläkin kyseessä joten kaikki aivan uutta..
 
Moikka! Minä plussasin tiistaina. Kävi hassusti kun ajattelin viimiseen asti, että en ole raskaana. Mies haki mulle sitten muutaman liuskan, kun menkat oli kuitenkin myöhässä. Olin niin malttamaton että tulkitsin sen heti negaksi ja kiikutin miehelle, joka sitten löysi plussan :heart:

Laskettu aika olisi laskureitten mukaan 3.11. Ikä 24 v. Toista lasta odotellaan. Esikoinen on 07/12 syntynyt valloittavan ihana poika :heart:

Oireet ovat jälleen minimaaliset kuten esikoisestakin. Ja se saa mut hirveen pelokkaaks. Vaikka pitäis nyt vaan osata nauttia kun ei okseta. Aamuisin koitan ekana tissejä et onko vielä arat :LOL:

Onnea plussanneille, toivottavasti pysyvät tiukasti matkassa! :flower:

Maisa ja junnu 4+4
 
Heip! Hulluapa tämä, mutta mulla on nyt vasta rv 3+4, ja jo täällä kirjoittelen :p Oireet oli niin selkeät, et alotin testaamisen jo 3+2, jolloin sain haamun testiin. Eilen tuli selvästi näkyvämpi, mutta haalea viiva ja tänään sitten jo ihan vahva plussa :) LA 8.11

Ikää on 30v ja kaks poikaa ennestään (03 ja 09) sekä pari vuotta sitten rv 10+ keskenmeno, jonka jlk en onnistunut raskautumaan. Vuoden yritystauko ja nyt oli ensimmäinen yrityskierto ja heti tärppäs. Kokemuksistani oppineena nyt ei odotella vielä vauvaa, vaan sen sijaan nyt on MAHDOLLISUUS saada vauva :heart: Luottavainen olen alun suhteen (vaikka ei kuukautisten olisi vielä pitänyt edes alkaa), koska hormonin määrä on testien perusteella kasvanut kovaa vauhtia, eli eiköhän sinne jotain ole kiinnittynyt :)
 
Viikon verran olen jo odotellut marraskuisten ketjua.
Viikkoja on 5+ mutta kahden yliaikaisena (42+0) syntyneen vauvan jälkeen on kovin vaikea pitää laskettua aikaa todennäköisenä syntymäpäivänä.
Nämä lapsukaiset ovat vuosimallia -10 ja -11.
Itselläni on ikää 29 vuotta.

Täällä on kärsitty kurjimmista raskausoireista mitä mulla on ikinä ollut; kuiva suu ( ei kuitenkaan janoinen olo), virtsatietulehdus ja ilmeisesti sen antibiootti hoidosta johtuva hiiva. Mieluummin kuitenkin ottaisin sen 24/7 krapulan, mutta vieläkään sekin ehtii.

Whitney 5+?
 
No niin, rupesihan meitä jo löytymään :) En löydä tosiaan itsestäni listantekijä-ominaisuutta, mutta eiköhän sellainen tänne jonkun laittamana parin viikon sisällä ilmesty..

Toistaiseksi menetyksen pelko on ollut itselläni aika voimakas, en tiedä oikein itsekään että miksi. Yksi kemiallinen taustalla on, se kai säikäytti aika pahasti. Silloin ehdin olla "raskaana" vain muutaman päivän mutta putosin silti tosi korkealta :( Kunpa olisi jo toukokuu.. oltaisiin selvemmillä vesillä.

Yövuorossa täällä porskutan, onneksi kohta (....) voi raskauteen vedoten kieltäytyä näitä tekemästä :)
 
Täälllä olisi yksi plussannut:heart:
Laskettu aika olisi näillä 8.11.
Oireita on; tissit ja alaselkä kipeänä, ajoittain kuvottava olo.

Eiköhän me näillä päästä alkuun ja sit marraskuussa haetaan vauvat synnäriltä :heart:

marrasvauva ja Irmeli 4+0
 

Yhteistyössä