Jokos alettais laskemaan öitä BB:n alkuun ?

Mä tässä ehdeinkin jo miettiä, että ottaisinko 24/7 telkkariin vai nettiin... Netissä saa katsella montaa eri kameraa ja just sitä mikä kiinnostaa jaa näkee niitä videopätkiä, mut siit taas telkkarista ois kivempi katella.. :/ Puolensa kullakin, mitäs sanotte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja EpSanJa:
Mä tässä ehdeinkin jo miettiä, että ottaisinko 24/7 telkkariin vai nettiin... Netissä saa katsella montaa eri kameraa ja just sitä mikä kiinnostaa jaa näkee niitä videopätkiä, mut siit taas telkkarista ois kivempi katella.. :/ Puolensa kullakin, mitäs sanotte?
Tietokoneeseen voi sitten ostaa sen piuhan jotta näkee tietokoneen ruudun telkkarissa :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Mä olin just synnyttänyt kun ihan eka BB alkoi. Ehdin nipin napin osastolle katsomaan.... :D
Joo ja mä olin synnyttämässä kun BB:n eka tuotantokausi oli meneillään.. en voinnut siirtyä päiväsalista synnytyssaliin ennen kuin sen iltainen jakso oli loppu.. kiemurtelin supistusten kanssa siellä tuskissani ja kun se jakso loppui, sanoin että nyt mennään saliin.. siitä sit muutaman tunnin päästä syntyi tyttö. :D
 

Yhteistyössä