Jokos on ollut lauantain kirppispinoa?

Ei taida olla vielä tälle päivälle pinoa :)

Melko edukkaita lelulöytöjä olit tehnyt. Mä en ole tänään kirppistellyt, mutta mulla on uusimmat ostot kuvaamatta ja postaamatta. jospa koittasin nyt ryhdistäytyä :)
 
Todella hyvät löydöt SininenSatutar!
Mä pääsin pitkästä aikaa kirppiskierrokselle eilen ja tänään.
Kuopukselle uusi kypärähattu 3€
Lego iso helikopteri + muitakin legoja 7€
Lasten kirjoja ostin monta 0,50-2€/kpl
Keittiöön uudet verhot 4€
Esikoiselle uudet Timberland vedenpitävät kengät 19€, en kyllä todellakaan tiedä minkä hintaiset nuo kengät yleensä ovat. Ehkäpä maksoin niistä liikaakin.
Ostin muutakin, mutta enpä muista enää mitä. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar
"Vieras"
Mä ostin tyttärelle ihan uudenveroisen, Ticketin fleecevuorisen sadetakin (?) 2€ ja Pompdeluxen uuden mekon 3€. Tuli sitten se viton törsättyä, kun olihan nuo ostettava.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24829215]Mä ostin tyttärelle ihan uudenveroisen, Ticketin fleecevuorisen sadetakin (?) 2€ ja Pompdeluxen uuden mekon 3€. Tuli sitten se viton törsättyä, kun olihan nuo ostettava.[/QUOTE]

AI niin. Ja maanantaina löysin pojalle Timberlandin talvitakin. Oli tosi hieno, sellaista sametintapaista pehmyttä kangasta, toppavuorella - ja maksoi vain 1,5€.
 
Hyvä :) Täällä on lauantaisin niin kauheasti ihmisiä liikenteessä ettei sieltä oikein mitään löydy. Käynkin melkein kaikki kierrokset sen takia nykyään viikolla :)
Juu, tänään päätin, etten vähään aikaan mene viikonloppuisin kirppistelemään varsinkaan rattaiden kanssa. Väkeä oli kuin pipoa ja ahdasta tuppasi rattaiden kanssa tulemaan.
Muoks. Hienot löydöt sullakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;24829274:
Juu, tänään päätin, etten vähään aikaan mene viikonloppuisin kirppistelemään varsinkaan rattaiden kanssa. Väkeä oli kuin pipoa ja ahdasta tuppasi rattaiden kanssa tulemaan.
Muoks. Hienot löydöt sullakin!
Kiitos. juu ei ole kivaa enää kiertää kun kokoajan saa väistää ja silti rynnitään vielä ostoskärryillä päälle :( Eikä sieltä kauheita kyllä löydäkkään sitten kun tarvitsijoita on enemmän liikenteessä.
 

Yhteistyössä