JOkos teillä on S-bonukset on tarkastettu?

rivera
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:14 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:04 rivera kirjoitti:
Oonko mä nyt ainoo joka ei edes tiedä mitä noi ylijäämähyvitykset on??

*yhtenä suurena kysymysmerkkinä*

miksi ja missäpäin niitä saa? Eekoolta ei ainenkaan saa, tai siis mulla ei ainenkaan näy. Kysäsin kaveriltakin ja ei hämeenmaastakaan mitään saa.

:eek: :( :eek: epistä, ylimäärälle olisi kyllä käyttöä.
¨Jotkut osuuskaupat, esim. PKO maksaa tietyn prosentin edellisen vuoden oman osuuskaupan toimipisteistä tehdyistä ostoista ylijäämän palautuksena. PKO esim. maksaa 2 % PKO:n ravintoloissa, S-marketeissa, Prismoissa ja ABC-asemilla (ym.) tehdyistä ostoista viel bonuksien lisäks.
Kiitos tiedosta!
Nyt tää vaan on vielä enemmän epistä \|O \|O eekoo nimittäin tekee ihan huipputulosta, valtakunnallisissa vertailuissa jne. lehdissä on tuosta kirjoiteltu, mutta ei se mitään jaa :kieh: :kieh:
 
pko
mutta mieluumin mie otankin 2% koko vuoden ostoista kuin yhden kk tietyn kaupan ostoista. esim. joulukuussahan oli emotion ja sokos tuplaa.. mutta vuoden potti on paljusta parempi. ja ylijäämää tuli 83euroa. saman saan plussasta varmaan kaikkineen noin 10vuoden ostoilla! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:30 rivera kirjoitti:
[

Kiitos tiedosta!
Nyt tää vaan on vielä enemmän epistä \|O \|O eekoo nimittäin tekee ihan huipputulosta, valtakunnallisissa vertailuissa jne. lehdissä on tuosta kirjoiteltu, mutta ei se mitään jaa :kieh: :kieh:
eikös Eekoolla ole isoja investointeja meneillään?? käyttävät varmaan tulosta prisman laajennuksen maksuun....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:17 HelmenTyttö kirjoitti:
Joo, kaikki osuuskaupat ei siis maksa ylijäämän palautusta. Osa maksaa tässä kuussa jo osuusmaksun koron (tietty % siitä osuusmaksusta minkä on liittyessään maksanut) mutta osa maksaa sen sit ens kuussa kuten PKO.
No meillä ilmeisesti näin, kun meillä on Arina maksamassa. Ihan normi bonukset sinne oli tullut tänään. 10,94? siellä tilillä näkyy..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:59 vanillaberry kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:19 Vieras kirjoitti:
Tietääköhän kukaan, maksaako Arina ylijäämän palautusta? Ku meillä näkyi vaan ihan normaalit bonukset tilillä.. Ei kai sitten.. :(
ei maksa :/
No onpa aika pyllystä. Niillekin rahoille kun olisi käyttöä.. :/
 
"Osuuskauppa maksaa kesäkuussa jäsenilleen vuoden 2006 aikana osuuskaupan toimipaikoista tehdyistä ostoista ylijäämän palautusta 0,7 prosenttia. Lisäksi osuuskauppa maksaa heinäkuussa asiakasomistajilleen kahdeksan prosenttia korkoa osuuspääomasijoitukselle vuodelta 2006. Asioista tiedotetaan lisää seuraavissa jäsenposteissa."

Siellähän se olikin =)
 
meillekin tuli ylijäämät tänään s-tilille!!! ja osuuspääoman korkokin oli putkahtanut samalla tilille!

yli 200e!! ihan kiva ylimääränen raha!!!

B) B)

taidan lähteä aurinkolasi-kaupoille Nissenille, oli kantiksessa aikas makeita...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:55 Loitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:51 Loitsu kirjoitti:
Mulle tuli osuusmaksun korkoa 5,56e ja bonuksia 1,04e.Siis onko tuo osuusmaksun korko tuota hyvitystä?
Tai siis ylijäämää?Kun eikö HOK maksa niitä?
EI oo sama asia ylijäämän hyvitys ja korko :) Lueteltu aiemmin tässä ketjussa nämä käsitteet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:14 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:09 minä kirjoitti:
maksetaanko espoossa ylijäämää ja saako sitä kaikki joilla s-tili?


:wave: :wave: :wave:

please, auttakaa nyt! Onko se joka s-tilin kohdalla kirjoitettu OSUUM.KORKO se sama kuin ylijäämä? Ja maksetaanko espoossa ja näkyiskö se jo ja kuka sitä saa? Meillä ei näy mitään ylijäämää, vain se korko ja bonus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:24 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:14 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:09 minä kirjoitti:
maksetaanko espoossa ylijäämää ja saako sitä kaikki joilla s-tili?


:wave: :wave: :wave:

please, auttakaa nyt! Onko se joka s-tilin kohdalla kirjoitettu OSUUM.KORKO se sama kuin ylijäämä? Ja maksetaanko espoossa ja näkyiskö se jo ja kuka sitä saa? Meillä ei näy mitään ylijäämää, vain se korko ja bonus.
Ei ole sama asia. Osa osuuskaupoista voi maksaa ylijäämän palautuksen myös esim. kesäkuussa, mutta valtaosa maksavista taitaa sen maksaa nyt toukokuussa.
 

Yhteistyössä