Joku äippä sitten seonnut totaalisesti...

  • Viestiketjun aloittaja Teeki
  • Ensimmäinen viesti
Ira
Oikein kipeää teki lukea tuosta :'( Ei kuitenkaan tiedä onko joku hullu ajanut ne raukat kadulle, ja mitä sitä ennen on tapahtunut. Ja että lapsi riistetään äidiltä ja viedään eri autolla eri suuntaan... vaikka onneksi kuitenkin molemmat ovat varmaan ihan turvallisissa käsissä.

Voi vaan miettiä miltä itestä tuntuisi jos mies vaikka ajaisi pyssyn kanssa kadulle kesken saunomisen tai jotain, ja olisi ihan shokissa ja yrittäisi viime voimillaan suojella lastaan ja poliisi tulisi ja riistäisi... :(
 
Teeki
Alkuperäinen kirjoittaja Ira:
Oikein kipeää teki lukea tuosta :'( Ei kuitenkaan tiedä onko joku hullu ajanut ne raukat kadulle, ja mitä sitä ennen on tapahtunut. Ja että lapsi riistetään äidiltä ja viedään eri autolla eri suuntaan... vaikka onneksi kuitenkin molemmat ovat varmaan ihan turvallisissa käsissä.

Voi vaan miettiä miltä itestä tuntuisi jos mies vaikka ajaisi pyssyn kanssa kadulle kesken saunomisen tai jotain, ja olisi ihan shokissa ja yrittäisi viime voimillaan suojella lastaan ja poliisi tulisi ja riistäisi... :(
Hei jos noin kävisi, niin kävelisiksä alasti pitkin kylänraittia ja mylvisit kuin eläin etkä halauisi luovuttaa lasta viranomaisille?? Joten en usko tuohon, vaan yksinkertaisesti nainen on seonnut...

 
Teeki
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
lähinnä mulle kyllä tuli mieleen joku vakava mielenterveyshäiriö eikä se että hänet on joku ajanut ulos.
Samoin. Kai nyt joku väkivallan uhri juoksisi pikemminkin lähimpään suojaan / naapuriin soittamaan apua ja pyytämään vaatteita eikä kuljeskelisi ympäriinsä alasti...?

 
clivia
Voi äitiraasua ja lapsia =(
Mun yks tuttava sekosi myös noin kun hänen lapsensa oli pieniä.Lykki alastomana lapsia rattaissa,sairaalareissuhan siitä tuli eikä koskaan toipunut ennalleen.
Tappoi itsensä sitten myöhemmin,surullisia tarinoita.
 
Helekutti
Psykoosia mäkin veikkaisin. Siltä saralta on omakohtaisia kokemuksiakin sen verran että päässä voi liikkua ihan mitä tahansa. Mulle se iski parin viikon valvomisen + pidemmän sairastelun (henkisen ja fyysisen) jälkeen. Vaikka usein tuntuu siltä että moni asia ei kuulu sivullisille niin silti ei siinä mitään menetä jos joskus kysyy että onko kaikki ok. Voi tulla yllättäviäkin vastauksia...
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Voi äitiraasua ja lapsia =(
Mun yks tuttava sekosi myös noin kun hänen lapsensa oli pieniä.Lykki alastomana lapsia rattaissa,sairaalareissuhan siitä tuli eikä koskaan toipunut ennalleen.
Tappoi itsensä sitten myöhemmin,surullisia tarinoita.
voi ei :'(
Miks ei toipunut?
Mä en osaa sanoa,alkoi masennuksena,siitä sitten paheni psykoosiksi.
Lapset oli silloin 4 ja vajaa 2.
Lapset jäi isälle,äiti suljetulle missä vietti pitkän aikaa.
Aina välillä oli lomilla kunnes lopulta pääsi kotiin.
Jäi yksinään asumaan toiselle paikkakunnalle,koitti siinä opiskellakkin.
Jatkuvalla lääkityksellä oli.
En tiedä mikä sitten oli lopullinen sysäys siihen itsemurhaan.
Kai hän vain koko terveydentilansa niin vaikeaksi kun ei toipunut.
Mulle monta kertaa jutteli siitä että sitten kun mä olen lopullisesti parantuntut,toivoi sitä kovasti.Toisin kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Voi äitiraasua ja lapsia =(
Mun yks tuttava sekosi myös noin kun hänen lapsensa oli pieniä.Lykki alastomana lapsia rattaissa,sairaalareissuhan siitä tuli eikä koskaan toipunut ennalleen.
Tappoi itsensä sitten myöhemmin,surullisia tarinoita.
voi ei :'(
Miks ei toipunut?
Mä en osaa sanoa,alkoi masennuksena,siitä sitten paheni psykoosiksi.
Lapset oli silloin 4 ja vajaa 2.
Lapset jäi isälle,äiti suljetulle missä vietti pitkän aikaa.
Aina välillä oli lomilla kunnes lopulta pääsi kotiin.
Jäi yksinään asumaan toiselle paikkakunnalle,koitti siinä opiskellakkin.
Jatkuvalla lääkityksellä oli.
En tiedä mikä sitten oli lopullinen sysäys siihen itsemurhaan.
Kai hän vain koko terveydentilansa niin vaikeaksi kun ei toipunut.
Mulle monta kertaa jutteli siitä että sitten kun mä olen lopullisesti parantuntut,toivoi sitä kovasti.Toisin kävi.
On se aika surullista :(
 
ja näin alastomuudella kaudulla toteutti avunhuutoa tilanteelleen.Ei sitä aina vaan osaa mennä oikeiden ihmiste luo pyytämään apua.Sitä paitsi varsin jos itse masentuisin jotain saman tapaista tekisin.Ei tässä maassa muuten apua saa.

Ja nyt ei sitten kannata hepulia kenenkään ottaa.Sananvapautta sentään tässäkin maassa jollakin tapaa vielä on!
 
maikkus
Mietityttää vain miten lasta on tuo tilanne pelottanut ja mitä kotona on tapahtunut ennen tuota tapahtumaa - millaista hoitoa lapset ovat saaneet, kun äiti on ollut noin huonossa kunnossa. :(

Toivottavasti äiti ja lapset saavat tarvitsemaansa apua ja heidän elämänsä kääntyy parempaan.
 

Yhteistyössä