Joku nettiguru - auta mua! "Et ole vahvistanut verkkotunnuksen omistajuutta Googlella."

Eli mulla on google sitesilla nettisivu, ja lunastin juuri domainin viestintävirastolta, eli että saan sen www. sivu. fi -muotoiseksi.

Nyt se ei kuitenkaan päästä mua parittaan näitä keskenänsä. Eli aina tuloo vaan toi ilimotus "Et ole vahvistanut verkkotunnuksen omistajuutta Googlella." Yritän seurata ohjeita, mutta ei, ei vaan niinko etene.

Niin... mitä mä teeeen? Tai teen väärin? Tai jätän tekemättä?

Vai pitääkö vielä odotella tovi et se ruppee näkymään/toimimaan?
 
Verkkotunnukselle tehdyt muutoksen tulevat voimaan pienellä viiveellä.

Kuka hoitaa domainin nimipalvelun? Viestintävirastolta saat pelkän oikeuden nimeen mutta viestintävirasto ei käsittääkseni hoida nimipalvelua jota ilman nimelle ei saada ip-osoitetta eikä nimeä siis tunnisteta. En ole varma liittyykö tämä kuitenkaan tuohon vahvistamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28791904:
Verkkotunnukselle tehdyt muutoksen tulevat voimaan pienellä viiveellä.

Kuka hoitaa domainin nimipalvelun? Viestintävirastolta saat pelkän oikeuden nimeen mutta viestintävirasto ei käsittääkseni hoida nimipalvelua jota ilman nimelle ei saada ip-osoitetta eikä nimeä siis tunnisteta. En ole varma liittyykö tämä kuitenkaan tuohon vahvistamiseen.
Zerigolta on tuo dns.
 
minä,
Jos olet laittanut ne nimipalvelimet oikein niin virheilmoituksista ei tartte välittää. Niitä virheilmoituksia tulee monesti muillekkin:) Sun pitäisi itse laittaa nuo nimipalvelimet siellä domainin sivulla.
 
Nörttiystäväin avustuksella onneksi sain homman pelaamaan, sähköpostia myöten... mutta ai että toi kuukelin sivujen muokkaaminen on arsesta. Yörgh. Onko se oikeesti kohta sittenkin käännyttävä maksullisten palveluiden puoleen. Yhyyy.

Jos joskus kuvittelin ymmärtäväni internetin käytöstä jotain... niin osoittautui erittäin vääräksi sekin luulo.
 

Yhteistyössä