Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hei kertokaa minulle nyt tuosta koston suloisuudesta? Mikä minulta on mennyt elämässä ohitse, kun en kertakaikkiaan tunne kostamisen halua, en ole koskaan tuntenut. Olisi kiintoisaa tietää, miten se auttaa ja ketä.
Ehkä et vain ole tullut tarpeeksi petetyksi tai sorretuksi ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kuuluu suomalaiseen työkulttuuriin että otetaan erinäisiä vapauksia oman palkan lisäksi. Siivojat saattavat viedä kotiin pesuainepullon tai vessapaperia, varastamistahan se on tietysti. Mutta tässä tapauksessa sillä ei ole varsinaisesti merkitystä.
:eek:
 
ap
kännipuhelu. Humalassa sönkötti, että " voi v**tu, että sun on pitänyt pilata mun elämä". Ja, että: "pakko vaihtaa työpaikkaakin kun ei kehtaa sinne enää tämän jälkeen mennä". Siinä vaiheessa kun alkoi vertailla tämän toisen naisen ja minun ominaisuuksia, suljin luurin.

Joo, ei ole mitään epäilystäkään, ettei tämä olisi tässä. Uskomatonta, että minä olen nyt se jolle pitää kaiken kuonan jälkeen haistattaa.. Palstallakin oikein mietitään mikä olisi paras ja viimeinen kosto minulle (isä ja huh huh). Aika perverssiä täytyy todeta, TODELLA!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, ei ole mitään epäilystäkään, ettei tämä olisi tässä. Uskomatonta, että minä olen nyt se jolle pitää kaiken kuonan jälkeen haistattaa.. Palstallakin oikein mietitään mikä olisi paras ja viimeinen kosto minulle (isä ja huh huh). Aika perverssiä täytyy todeta, TODELLA!
Missä palstalla muka tommosia mietitään? :eek:
 
lisko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kännipuhelu. Humalassa sönkötti, että " voi v**tu, että sun on pitänyt pilata mun elämä". Ja, että: "pakko vaihtaa työpaikkaakin kun ei kehtaa sinne enää tämän jälkeen mennä". Siinä vaiheessa kun alkoi vertailla tämän toisen naisen ja minun ominaisuuksia, suljin luurin.

Joo, ei ole mitään epäilystäkään, ettei tämä olisi tässä. Uskomatonta, että minä olen nyt se jolle pitää kaiken kuonan jälkeen haistattaa.. Palstallakin oikein mietitään mikä olisi paras ja viimeinen kosto minulle (isä ja huh huh). Aika perverssiä täytyy todeta, TODELLA!
Niin tää on näissä jutuissa niin kummallista, että ensin joku luottaa puolisoonsa sokeasti ja tulee karsaasti kusetetuksi ja petetyksi. Siitä kun sitten suuttuu ja haluaa näyttää miltä tuntuu, niin äkkiä se onkin sen uhrin (eli petetyn) vika se koko soppa. Eipä olis ap:n miehenkään elämä sekaisin jos olis pysynyt se tuhkamuna siellä housuissa. Hahhahhaa. Ei voi kun nauraa tollaselle tuhkamunalle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja <<<<:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
ap olet sairas!mitäpä sitten kun tämä nainen kostaa sulle?ja ihmettelen jos ei kosta
Nääh, epäilen että ei lähtisi enää jatkamaan tuota koston kierrettä. Itsehän olis aloittamassa koko soppaa.
Koston kierteessä ei juuri alkuperäisiä syitä muistella. :/
mä kostasin ja lujaa.se kuka viimekseks nauraa...
Isä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kännipuhelu. Humalassa sönkötti, että " voi v**tu, että sun on pitänyt pilata mun elämä". Ja, että: "pakko vaihtaa työpaikkaakin kun ei kehtaa sinne enää tämän jälkeen mennä". Siinä vaiheessa kun alkoi vertailla tämän toisen naisen ja minun ominaisuuksia, suljin luurin.
Mua siis niin naurattaa tuommoiset, jotka ei ees huomaa itsessään vikaa vaan syytää viat toisen niskaansa. Joo varmaan ap pakotti kavaltaa rahaa firmalta ja juuuuh, tottahan toki myös potki toisen sänkyyn... :headwall:

Voimia sulle ap! Älä välitä tuollaisesta syyllistyksestä. Sun vikas se ei oo mitenkäänlailla, ei mahdolliset potkut saati HÄPEÄ eikä muukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
ap olet sairas!mitäpä sitten kun tämä nainen kostaa sulle?ja ihmettelen jos ei kosta
Mistä ja miten :D? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
Voi kuule ystävä hyvä. Tuommoiselle varmasti aukeaa tilaisuus ja keino... Ihminen on yllättävän kekseliäs olento kun motivaatiota löytyy.
Isä
Tää mitään koston suunnittelua sulle ole :attn:

Ihmisluonto vaan toimii noin, mä siihen syyllinen ole :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kännipuhelu. Humalassa sönkötti, että " voi v**tu, että sun on pitänyt pilata mun elämä". Ja, että: "pakko vaihtaa työpaikkaakin kun ei kehtaa sinne enää tämän jälkeen mennä". Siinä vaiheessa kun alkoi vertailla tämän toisen naisen ja minun ominaisuuksia, suljin luurin.

Joo, ei ole mitään epäilystäkään, ettei tämä olisi tässä. Uskomatonta, että minä olen nyt se jolle pitää kaiken kuonan jälkeen haistattaa.. Palstallakin oikein mietitään mikä olisi paras ja viimeinen kosto minulle (isä ja huh huh). Aika perverssiä täytyy todeta, TODELLA!
:hug: :hug: :hug:
Olet inhmillinen, etkä mielestäni toiminut väärin.

Olen miettinyt koko päivän, että mitä olisin tehnyt (joo, hankin elämän palstan ulkopuolelta heti ens viikolla). Päädyin siihen, että olisin soittanut typykän miehelle. Jos oma mieheni puuhailisi jotain tuollaista niin haluaisin tietää.

Ap: Eiköhän tässä suurin osa ole sitä mieltä, että tekosi ei ollut tuomittava. Kyyhkyläiset kantakoon vastuunsa.

Ja mitä tulee kostonkierteeseen: se nainen vei ap:lta enemmän kuin ap siltä. Mä en käsitä tätä "se toinen nainen ei ole missään vastuussa ap:lle". Joo-o. Ei niin, mutta ei ap:kään hänelle.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
ap olet sairas!mitäpä sitten kun tämä nainen kostaa sulle?ja ihmettelen jos ei kosta
Mistä ja miten :D? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
Voi kuule ystävä hyvä. Tuommoiselle varmasti aukeaa tilaisuus ja keino... Ihminen on yllättävän kekseliäs olento kun motivaatiota löytyy.
Isä
Tää mitään koston suunnittelua sulle ole :attn:

Ihmisluonto vaan toimii noin, mä siihen syyllinen ole :headwall:
Huonoa makua lähteä ikään kuin spekuloimaan mitä ja miten voi asianomaiset kostaa takaisin. Ihan vapaasti, kunhan eivät laittomuuksiin mene. Aika ala-arvoista kirjoittelua tuossa kyllä jopa sinulta isä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kännipuhelu. Humalassa sönkötti, että " voi v**tu, että sun on pitänyt pilata mun elämä". Ja, että: "pakko vaihtaa työpaikkaakin kun ei kehtaa sinne enää tämän jälkeen mennä". Siinä vaiheessa kun alkoi vertailla tämän toisen naisen ja minun ominaisuuksia, suljin luurin.

Joo, ei ole mitään epäilystäkään, ettei tämä olisi tässä. Uskomatonta, että minä olen nyt se jolle pitää kaiken kuonan jälkeen haistattaa.. Palstallakin oikein mietitään mikä olisi paras ja viimeinen kosto minulle (isä ja huh huh). Aika perverssiä täytyy todeta, TODELLA!
:hug: :hug: :hug:
Olet inhmillinen, etkä mielestäni toiminut väärin.

Olen miettinyt koko päivän, että mitä olisin tehnyt (joo, hankin elämän palstan ulkopuolelta heti ens viikolla). Päädyin siihen, että olisin soittanut typykän miehelle. Jos oma mieheni puuhailisi jotain tuollaista niin haluaisin tietää.

Ap: Eiköhän tässä suurin osa ole sitä mieltä, että tekosi ei ollut tuomittava. Kyyhkyläiset kantakoon vastuunsa.

Ja mitä tulee kostonkierteeseen: se nainen vei ap:lta enemmän kuin ap siltä. Mä en käsitä tätä "se toinen nainen ei ole missään vastuussa ap:lle". Joo-o. Ei niin, mutta ei ap:kään hänelle.
Soittaa tämän naisen miehelle? En ole varma, etten sitä vielä tekisikin. Minä ehdottomasti halusin tietää! Noh, kertokaahan nyt muut viisaammat ja oikeamielisemmät jne. ihmiset mitäs sellaisesta "tempusta" sanoisitte?

Kiitä lämpimästi kaikista haleista ja tsempeistä on ihanaa, että saan teistä tukea. Kiitos!
 
En jaksa ymmärtää, miksi tässä ap:ta moralisoidaan. Ap ei ole tehnyt missään vaiheessa mitään väärää. Mies petti ja mies käytti pettämisreissuillaan firman rahoja lutkansa kestitsemiseen. Jos tuollasen asian menee kertomaan (vasikoimaan, kielimään, kantelemaan... what ever) miehen esimiehelle niin se on tasan sen miehen häpeä, eikä kenenkään muun. Ap vaan käytti niitä aseita, jotka hänelle tyhmyyksissä oli annettu ja löi vyön alle niin täysillä kuin jaksoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soittaa tämän naisen miehelle? En ole varma, etten sitä vielä tekisikin. Minä ehdottomasti halusin tietää! Noh, kertokaahan nyt muut viisaammat ja oikeamielisemmät jne. ihmiset mitäs sellaisesta "tempusta" sanoisitte?

Kiitä lämpimästi kaikista haleista ja tsempeistä on ihanaa, että saan teistä tukea. Kiitos!
Älä soita ja puutu heidän elämäänsä, jos heitä et sen kummemmin tunne. Kyllä sen naisen mahdollinen lopputili & työkaveri selkkaus puhuu itsekseen siitä.

Anna olla noin mitä nyt olet toiminut niin saat olla :saint:. Jos puuttuisit toisten elämään tarkemmin, niin tilanne muuttuu vallan. Mutta jos se nainen sulle vielä soittelee, niin sano, että seuraavaksi otat yhteyttä hänen mieheensä, jos soitot ei lopu. Näin sulla on kiristyskortti, jolla saisit häiriöt (ja mahdolliset kostotoimet) loppumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soittaa tämän naisen miehelle? En ole varma, etten sitä vielä tekisikin. Minä ehdottomasti halusin tietää! Noh, kertokaahan nyt muut viisaammat ja oikeamielisemmät jne. ihmiset mitäs sellaisesta "tempusta" sanoisitte?

Kiitä lämpimästi kaikista haleista ja tsempeistä on ihanaa, että saan teistä tukea. Kiitos!
Älä soita ja puutu heidän elämäänsä, jos heitä et sen kummemmin tunne. Kyllä sen naisen mahdollinen lopputili & työkaveri selkkaus puhuu itsekseen siitä.

Anna olla noin mitä nyt olet toiminut niin saat olla :saint:. Jos puuttuisit toisten elämään tarkemmin, niin tilanne muuttuu vallan. Mutta jos se nainen sulle vielä soittelee, niin sano, että seuraavaksi otat yhteyttä hänen mieheensä, jos soitot ei lopu.
Näinhän se on.Tiedän, että on vaikeaa antaa asian olla. Se olisi ollut minun ensireaktio asiaan. Jättämällä sen tekemättä nouset tilanteen yläpuolelle. Nyt olet tehnyt jo oikein. Voit surra menetettyjä unelmia ja keskittyä rakentamaan omaa elämääsi. :heart: Olen PipariSuun kanssa täysin samoilla linjoilla.
 
ap
jos minua aletaan vainoamaan tai häiriköimään. Toivottavasti saan rauhassa olla ja keskittyä muihin asioihin. siskon kanssa varasimme viikonlopuksi risteilyn pakko päästä vähän tuulettumaan. Kaikella on tarkoituksensa.
Kiitos tsempeistä kaikille etenkin Piparisuulle ja Magnificentille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos minua aletaan vainoamaan tai häiriköimään. Toivottavasti saan rauhassa olla ja keskittyä muihin asioihin. siskon kanssa varasimme viikonlopuksi risteilyn pakko päästä vähän tuulettumaan. Kaikella on tarkoituksensa.
Kiitos tsempeistä kaikille etenkin Piparisuulle ja Magnificentille!
Hyvä, että voidaan hieman tsempata näin virtuaalisesti! :hug:

Käy tuulettumassa vaan ja vietä hauska ilta siskos kanssa! Kerrothan kaikista käännöskohdista tänne ja jos tulee jotain syytöstekstejä niin jätä ne aina vaan takavasemmalle!
 
Juuh ei mitään.

Provo tai ei, sillä ei ole merkitystä enää tietenkään. Vaikka joku keksisi jonkun jutun täysin päästään provona niin hän voi silti _hävitä_ siihen liittyvässä keskustelussa/väittelyssä.

-------------------------------------------------------------------

Halusin vain tehdä selväksi tämän koston takana olevan ´moraalisen oikeutuksen´ tai miksi sitä nyt haluaisi kutsua.

AP on ilmeisesti myöntynyt kantaani eli että sillä että hänen miehensä teki väärin firmaa kohti ei ole merkitystä vaan ilmiannon laukaisi nimenomaan kostonhalu ja ainostaan sillä oli merkitystä. Joten siinä suhteessa häntä ei voi moraaliselle jalustalle nostaa.
Isoin osa keskusteluun osallistuneista näyttää jakavan samankaltaisen mielipiteen.
Siinä mielessä täältä saatu tuki sinulle ei ole aivan yhteneväinen =)
Myös minun sympatiani ovat sinun puolellasi. Kiva että meidän tuki kelpaa sinulle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Juuh ei mitään.

Provo tai ei, sillä ei ole merkitystä enää tietenkään. Vaikka joku keksisi jonkun jutun täysin päästään provona niin hän voi silti _hävitä_ siihen liittyvässä keskustelussa/väittelyssä.
Tsorppa Jaska, mua niiiiin huvittaa tuo sun ilmaisu.. Hävitä keskustelussa.. :D

:p
 

Yhteistyössä