Jonathaneista?!

NEKKU
Minä taas en ole lainkaan tyytyväinen. Välikausihaalari ja talvihaalari menivät alle kahdessa viikossa rikki ja lisäksi välikausihaalari ei pesussa tullut enää puhtaaksi. Hanskat menivät myös rikki saumoistaan aika nopeaan.
Meillä siis lassie on kyllä todettu paljon paremmaksi ja myös hinnaltaan halvemmaksi. Koskaan ei ole mennyt rikki!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 07:16 NEKKU kirjoitti:
Minä taas en ole lainkaan tyytyväinen. Välikausihaalari ja talvihaalari menivät alle kahdessa viikossa rikki ja lisäksi välikausihaalari ei pesussa tullut enää puhtaaksi. Hanskat menivät myös rikki saumoistaan aika nopeaan.
Meillä siis lassie on kyllä todettu paljon paremmaksi ja myös hinnaltaan halvemmaksi. Koskaan ei ole mennyt rikki!!!
No kyllä tuossa tapauksessa olisi pitänyt palauttaa vaatteet liikkeeseen ja vaatia korvausta tai uudet tilalle. Enpä ole vastaavaa vielä kuullut! Tyydyitkö vain ostamaan eri merkkiä? :eek:
 
kuudenäiti
Meillä on käytetty ja hyviksi havaittu. Ostin ensitalveksi uudet puvut alennusmyynnistä.

Mielestäni Jonathan on parempi kuin Rasavil ja halvempi. Rasavilistä meillä on kahden puvun kokemus ja NE pinttyivät heti likaisiksi ja kuluvat tosi nopsaan polvista.

Tästä lähin meille tulee JOnathanin ohella vain Reimatec:kiä. Se on toinen hyvä, joskin hintavampi.
Molemmat pitävät hyvin kosteuden ja kestävät myös kulutusta hyvin..
 
Meillä on 2 vuotiaalla kakkospukuna Jonathan, hyvänä on kestänyt ja tykätty on. Hyvin pitänyt kosteuden ja ei ole kulunut ollenkaan polvista!

Meillä on myös Jonathanin hanskoja... Ihan ok... Yhdet hanskat olivat pettymys, kuluivat ja vesi tuli läpi :/
 
Rasavilli ja travallen remu on meillä todetty hyväksi.
Meillä oli yksi jonathan jonka vuori ratkesi jo muutaman käyttökerran jälkeen samoin kuin kenkä-lenksutkin.
Ei se mielestäni kuitenkaan niin halpa haalari ole että itse rupeisin korjaamaan vähän käytettyä. Meidän kauppias käski itse korjata.
Voi olla että yleensä ovat hyviä, meillä vain huono tuuri.
 

Yhteistyössä