Jonsered! Jaksaisitko nyt kattoa

JONSERED Karhunkantaja
Näin vain käsiä: kädet pitämässä jotain loistavaa, kädet lähestymässä toisiaan, kädet jälleen pitelemässä jotain loistavaa, valoa, pitkänomaista. Sitten metsä, joka liukuu sivuille, kuin esirippu ja sama valo valaisee keskellä kuvaa, ylhäältä valuu valo, loiste, käsiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Näin vain käsiä: kädet pitämässä jotain loistavaa, kädet lähestymässä toisiaan, kädet jälleen pitelemässä jotain loistavaa, valoa, pitkänomaista. Sitten metsä, joka liukuu sivuille, kuin esirippu ja sama valo valaisee keskellä kuvaa, ylhäältä valuu valo, loiste, käsiin.
Hmm... Tän tulkitsemiseen voi mennä hetki :) Iso kiitos :hug:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja wiiru:
hei...mieki haluan!! :wave: :wave: :p
kato mullekki:D
Epämääräisiä kuvioita ja huisketta... Jossain kohdin korealaisen jing-jang-kuvion tyylisesti oranssi, valkea ja tummuus.

Mutta en oikein saa otetta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Näin vain käsiä: kädet pitämässä jotain loistavaa, kädet lähestymässä toisiaan, kädet jälleen pitelemässä jotain loistavaa, valoa, pitkänomaista. Sitten metsä, joka liukuu sivuille, kuin esirippu ja sama valo valaisee keskellä kuvaa, ylhäältä valuu valo, loiste, käsiin.
Hmm... Tän tulkitsemiseen voi mennä hetki :) Iso kiitos :hug:
Auttaako se, että sain tämän kiinni katsottuani profiilikuvaasi? Tai jos mietit, mihin käytät tai pystyt käyttämään käsiäsi?
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja kurki:
näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
Musta, harmaa, sininen tai vihreä... Ei väliä. Joillekin näen, kaikille en.

Ja kun on useampi jonossa, saattavat mennä sikinsokin.

Neljälle vielä yritän, sinulle ensiksi.
 
Kotiäiti Narniasta
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.
Hmmm... Tulkittavaa on tässäkin.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.
Hmmm... Tulkittavaa on tässäkin.
Voit tulkita sen mieleiseksesi ja näin molemmat osapuolet voittavat.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja kurki:
näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
Keskikropassa on ikään kuin jumiin jäänyttä energiaa, raajoille ja päälle ei pääse virtaamaan normaalisti. Näin silmän, joka tuijottelee kaukaisuuteen, mutta oikeasti katsoo oman päänsä sisään.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja kurki:
näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
Keskikropassa on ikään kuin jumiin jäänyttä energiaa, raajoille ja päälle ei pääse virtaamaan normaalisti. Näin silmän, joka tuijottelee kaukaisuuteen, mutta oikeasti katsoo oman päänsä sisään.
Toimii jokaiselle, joka haluaa uskoa tähän.
 

Yhteistyössä