Jonsered,pystytkö siis tietämään vaikka

  • Viestiketjun aloittaja mstä sen tietäisin
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
En lupaa.

Joillekin olen pystynyt kertomaan asioita, joita minun ei "kuulu" tietää, mutta en juurikaan sitä, mitä tilataan. :) Eli täsmällisiin vastauksiin kysymyksiin en voi luvata pystyväni. Joistain saan paremmin kinni, joistain en lainkaan. Joskus asia tulee mieleen myöhemmin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
En lupaa.

Joillekin olen pystynyt kertomaan asioita, joita minun ei "kuulu" tietää, mutta en juurikaan sitä, mitä tilataan. :) Eli täsmällisiin vastauksiin kysymyksiin en voi luvata pystyväni. Joistain saan paremmin kinni, joistain en lainkaan. Joskus asia tulee mieleen myöhemmin.
Mitä sun pitäs musta ensin tietää?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mäkelä, Männikkö, Mäkkylä... :D

Ainoa asia, jonka intuitio nyt syöttää, enkä tiedä mikä niistä. Saman tyyppinen sana kuitenkin.
Mitähän nuo tarkottaa? Ja tuleeko ne siis minusta,ap:stä?
 
JONSERED Karhunkantaja
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252214

Tässä esimerkki siitä, kuinka intuitioni toimii. Ei siis järin täsmällisesti. :whistle:

Joskus olen palstan kautta harjoitellut enemmänkin, mutta en muista, miten sen haulla löytäisi. Tänään ei ole vireystila kohdillaan, mutta laitan kyllä tähän ketjuun, jos jotain mieleeni juolahtaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mäkelä, Männikkö, Mäkkylä... :D

Ainoa asia, jonka intuitio nyt syöttää, enkä tiedä mikä niistä. Saman tyyppinen sana kuitenkin.
Mitähän nuo tarkottaa? Ja tuleeko ne siis minusta,ap:stä?
Ap:stä, mielestäni. Ja tarkoittaa voi mitä tahansa: asiaa tai paikkaa tai ihmistä, ajankohdastakaan en osaa sanoa.

Tämän vuoksi en suosittele täysillä uskomaan kenenkään toisen intuitioon tai tulkintaan. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mäkelä, Männikkö, Mäkkylä... :D

Ainoa asia, jonka intuitio nyt syöttää, enkä tiedä mikä niistä. Saman tyyppinen sana kuitenkin.
Heh mun mummu on asunut Männikössä ennenku kuoli ja alakerras asuu Mäkelä. Toisaalta mä just mietin mun ystävän häitä ja hänen sukunimensä on myös Mä alkuinen... :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mäkelä, Männikkö, Mäkkylä... :D

Ainoa asia, jonka intuitio nyt syöttää, enkä tiedä mikä niistä. Saman tyyppinen sana kuitenkin.
Heh mun mummu on asunut Männikössä ennenku kuoli ja alakerras asuu Mäkelä. Toisaalta mä just mietin mun ystävän häitä ja hänen sukunimensä on myös Mä alkuinen... :D
Jos et huijaa, tämä selittää. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mäkelä, Männikkö, Mäkkylä... :D

Ainoa asia, jonka intuitio nyt syöttää, enkä tiedä mikä niistä. Saman tyyppinen sana kuitenkin.
Heh mun mummu on asunut Männikössä ennenku kuoli ja alakerras asuu Mäkelä. Toisaalta mä just mietin mun ystävän häitä ja hänen sukunimensä on myös Mä alkuinen... :D
Jos et huijaa, tämä selittää. :D
Mutta ei ole ap.
 
kolmen mamma
Mua kiinnostaa, koska kun odotin meidän kuopusta (nyt 2v) niin rv9 eräällä toisella palstalla eräs tälläinen "näkijä" ihan ohimennen jossain ketjussa tuumasi, että näkee tyttövauvan ja auringonpaistavan ja keltaruudullisen peiton. Ei tiennyt minusta muuta kuin, että olen raskaana ja pelkäsin kauheasti että kaikki ei mene hyvin. :)

Tyttömme syntyi aamulla keväisen aurinkoiseen päivään ja kun anoppi tuli poikkeamaan kotona niin toi minulle mieheni vanhan peiton, joka oli keltaruudullien. Joku oli sen siis hänelle joskus aikoinana virkannut. :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tietenkään uskoisi täysin. Olisin silti halunnut kuulla pystytkö tietämään jotain mun tilanteesta. Harmi.
Vaaleanruskea tukka, 2 lasta, puunvärinen pinnatuoli, miettii, laittaako elämän risaiseksi, mutta sielu kieltää.

En vieläkään pysty sanomaan, onko kyseessä ap vai ei. Sori. :)
 

Yhteistyössä