joo joo, taas jäi tauolle!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
juuh
LAita PERKELE tonne palautetta, että miksi SAATANA eivät ole tehneet lisää jaksoja kun SINÄ haluaisit nähdä!!!!


http://blogs.abc.com/askdesperatehousewives/


On se kyllä outoa!!!!
 
mä en tajuu
Miten se täydelliset naiset nyt jäi tauolle, loppu ihan kesken! Eikö se yks psykopaattiäijä just järkkäilly sitä telttaretkeä ja pakannu aseen mukaan. Olis ollu kiva tietää mitä siinä käy.
 
nörtti
onhan niitä jaksoja vielä, jos lataa netistä ;) Mut kyl ne on amerikassakin tauolla, eli jaksoja ei ole yksinkertaisesti ehditty kuvata enempää, tai sitten käsikirjoittajat on taas lakolla....
 
nörtti
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Täykkäreistä on näytetty kaikki amerikassa esitetyt jaksot. Viimesin esitettiin jenkeissä 15.2 ja se me nähtiin ma. Että voi olla latailukin aika vaikeeta....

:)
Eli syy on siis amerikassa! Mut monet sarjat voi olla jopa tuotantokauden edellä amerikassa, ku ne voi ladata heti seuraavana päivänä ku ne on esitetty amerikassa. Onks lipstick jungle:ist tullu jo 2. tuotantokausi? Nyt on jämähtäny 2. tuotantokauden 13. jaksoon ku oon ladannu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miten se täydelliset naiset nyt jäi tauolle, loppu ihan kesken! Eikö se yks psykopaattiäijä just järkkäilly sitä telttaretkeä ja pakannu aseen mukaan. Olis ollu kiva tietää mitä siinä käy.
no niinpä
 
Höööh |O

Miekii innoissani ootin täydellisii naisii, kasasin jo herkutkin valmiiks soffalle.

Täydelliset naiset on jäänyt tauolle, koska sarjan jaksojen Yhdysvaltain-ensiesitysten ja Nelosen esityspäivien väli on kutistunut niin lyhyeksi, että materiaalien saaminen ajoissa maahan on haasteellista. Nelonen esittää viidennen kauden loppuun syksyllä 2009.

 

Yhteistyössä