Joo, kiitti vaan Aamulehti :D

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä en saanut sitä pyllykuvaa auki, mutta sitten kun avasin Aamulehden linkin kuvaan, niin se aukesi siihen paljaaseen pyllyyn asti. Siinä sitten ihmettelin kuvaa ja mietin mielessäni että on sillä äijällä pokkaa väittää että mitään ei ole tapahtunut.

Ei siinä mitään, jotkut vaan on ihan sikoja. Mutta kun nyt on näärännäppy silmässä ja sattuu kovasti, ihan kuin olis roska silmässä. Äiti aina sanoo että näärännäppyjä tulee kun katsoo paljaita pyllyjä, joten tämä silmäsärky on hemmetti soikoon Aamulehden vika |O :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en saanut sitä pyllykuvaa auki, mutta sitten kun avasin Aamulehden linkin kuvaan, niin se aukesi siihen paljaaseen pyllyyn asti. Siinä sitten ihmettelin kuvaa ja mietin mielessäni että on sillä äijällä pokkaa väittää että mitään ei ole tapahtunut.

Ei siinä mitään, jotkut vaan on ihan sikoja. Mutta kun nyt on näärännäppy silmässä ja sattuu kovasti, ihan kuin olis roska silmässä. Äiti aina sanoo että näärännäppyjä tulee kun katsoo paljaita pyllyjä, joten tämä silmäsärky on hemmetti soikoon Aamulehden vika |O :snotty:
Haudo silmää kuumalla pooriveteen kastetulla vanulapulla. Auttaa =)

Miulle mummi aina sanoi, et ei saa katsoa vessanpönttöön tai tulee näärännäppyjä :D
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en saanut sitä pyllykuvaa auki, mutta sitten kun avasin Aamulehden linkin kuvaan, niin se aukesi siihen paljaaseen pyllyyn asti. Siinä sitten ihmettelin kuvaa ja mietin mielessäni että on sillä äijällä pokkaa väittää että mitään ei ole tapahtunut.

Ei siinä mitään, jotkut vaan on ihan sikoja. Mutta kun nyt on näärännäppy silmässä ja sattuu kovasti, ihan kuin olis roska silmässä. Äiti aina sanoo että näärännäppyjä tulee kun katsoo paljaita pyllyjä, joten tämä silmäsärky on hemmetti soikoon Aamulehden vika |O :snotty:
Haudo silmää kuumalla pooriveteen kastetulla vanulapulla. Auttaa =)

Miulle mummi aina sanoi, et ei saa katsoa vessanpönttöön tai tulee näärännäppyjä :D
Juu, vessanpönttöön kurkkiminen tekee niitä näärännäppyjä sanoi meidänkin äitee :D
Sit yhdellä tytöllä oli järkyttävän iso, ruskea luomi poskessa. Niin mä raukka luulin, että se on oikein urkolla katsellut pönttöjä... :/ eihän muuten vois niin isoa ruskeaa näppyä naamaan kasvaa!! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Juu, vessanpönttöön kurkkiminen tekee niitä näärännäppyjä sanoi meidänkin äitee :D
Sit yhdellä tytöllä oli järkyttävän iso, ruskea luomi poskessa. Niin mä raukka luulin, että se on oikein urkolla katsellut pönttöjä... :/ eihän muuten vois niin isoa ruskeaa näppyä naamaan kasvaa!! :D
:D :D
 
vieras
Melkoinen Casanova kun nukkuu kengät jalassa.
Lisäksi ihmetyttää että eikö siellä kämpässä kukaan siivoa.
Lähettäjä: Kyllä ihmetyttää tämmöinen | ke 15.7 klo 17:01

=)
 
vieras
voi morjes...kuka nainen haluaa kaiken lisäksi vielä alasti maata noin p********* lattialla...mistä tosta kuvasta tietää vaikka siinä makoilis kaksi miestä...
Lähettäjä: .... | ke 15.7 klo 18:42
 
vieras
Kommentoin nimimerkin huhuh kommenttia:
Tässähän oli kyseessaä nelikymppiset aikuiset ihmiset eivätkä mitkään nykynuoret tai teinit, joten aikuiset ihmiset HÄVETKÄÄ!! Millaisen mallin annatte itsestänne nykynuorille kun tuolleen käyttäydytte. HYI!
Lähettäjä: mamma | to 16.7 klo 08:40
 

Yhteistyössä