joo nyt urputan miehen kaverin akasta

joo kuulinpa taas jutun miehen tutusta :/ mies polkee pyörällä joka päivä töihin tekee kahta vuoroa ni suuntaansa yli 20km ei pyöräteitä...
no siksi kuulema että tämä eukko saa mennä pari kilometriä autolla töihin ja on iso akka :/
että sellasta tossun alle :headwall:
 
enkä oo edes läski
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No jos heille se sopii, niin mikä ongelma sulla on?
no tekis sille emännälle ehkä hyvää liikkua :whistle:
mut joo yleinen naurun aihe tuo miehen duunissa on :/
vähän ressukka se mies
so? menen joka päivä autolla töihin, matkaa kilsa, en vaan jaksa mennä kävellen tai fillarilla, ehkä keväällä sitten, joo ja miehellä oma auto.......
 
Tuo
Lady Domina on kyllä malliesimerkki ex-läskistä, josta on tullut tosi veemäinen muita ylipainoisia kohtaan sen jälkeen kun itse on laihtunut. Joskus voisit muistella sitäkin aikaa, kun itse olit läski; miten itse silloin käyttäydyit ja elit. Sulla kuitenkin oli kymmeniä kiloja liikaa painoa.

Eikä kyse ole todellakaan pelkästään tästä ketjusta, vaan myös monesta monesta muusta.
 
apkö täydellinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuo:
Lady Domina on kyllä malliesimerkki ex-läskistä, josta on tullut tosi veemäinen muita ylipainoisia kohtaan sen jälkeen kun itse on laihtunut. Joskus voisit muistella sitäkin aikaa, kun itse olit läski; miten itse silloin käyttäydyit ja elit. Sulla kuitenkin oli kymmeniä kiloja liikaa painoa.

Eikä kyse ole todellakaan pelkästään tästä ketjusta, vaan myös monesta monesta muusta.
Useesti samaa ihmetellyt, sinä puit sen sanoiksi! :whistle: :whistle: :LOL:
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja apkö täydellinen?:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuo:
Lady Domina on kyllä malliesimerkki ex-läskistä, josta on tullut tosi veemäinen muita ylipainoisia kohtaan sen jälkeen kun itse on laihtunut. Joskus voisit muistella sitäkin aikaa, kun itse olit läski; miten itse silloin käyttäydyit ja elit. Sulla kuitenkin oli kymmeniä kiloja liikaa painoa.

Eikä kyse ole todellakaan pelkästään tästä ketjusta, vaan myös monesta monesta muusta.
Useesti samaa ihmetellyt, sinä puit sen sanoiksi! :whistle: :whistle: :LOL:
Palstalla oppii näköjään aina uutta. :eek:
 
Aina harmaillen, kesä surffaten
Eipä ole positiivinen kuva ap:sta. Mm. Haukkuu aina tuttujaan ja kertonut ylpeillen palstalla olleensa suhteessa palstalaisen miehen kanssa(joku nainen jolla musta nikki siis palstalla)... Ja en kirjoittanut siksi, että itse pelkäisin kyseessä olevan oma mieheni, kirjoittelen aina harmaana ja muutenkaan ei ole pelkoa. Mutta aika mautonta touhua ap:lla, en ymmärrä.
 
siis
aloituksen otsikko on jo tosi törkee. Myös laihoissa on laiskoja ihmisiä, jotka eivät kävele mihinkään. Se vaan tuppaa tässä läskivihassa usein unohtumaan. Jos pariskunta haluaa tehdä näin, ni mitäs se työkavereille tai varsinkaan niiden muijille kuuluu. Jos työkaverit oikeesti pitää yhtä yleisenä vitsinä, ni se on musta surullista, ei se että aikuinen mies pyöräilee työmatkansa.
 
Läskin vaimo
Meillä taas minä olen laiha ja kuljen töihin kävellen, läski mieheni ajelee autolla. Hänellä on eräs sairaus jota en lähde tässä erikseen erittelemään mutta siitä johtuen on lihonut valtavasti viimeisen kolmen vuoden aikana. Jos minua vaivaisi töihin kävely niin ostaisin itselleni auton!
 

Yhteistyössä