jos ja kun olet lihava!?

Mä toivon laihtuvani muutaman kilon itseni takia, oman terveyteni ja jaksamiseni vuoksi, en mieheni takia. Mutta koska rrrrrrrakastan ruokaa ja erityisesti grilliherkkuja ja olen realisti, otan itseäni niskasta (ehkä, jos huvittaa) vasta syksyllä. Jos olen kelvannut miehelleni nuorena, hoikkana ja nättinä eikä mies sitten enää minua haluaisikaan kun lihon ja vanhenen vaikkei itsekään varsinaisena ruusuna pysy niin se on sen häppee.
Ei tainnut vastata kysymykseesi mutta laitoinpa lusikkani tähänkin soppaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mies tietysti haluais mulle litteemmän mahan
Miksi?
No koska se on paisunut tosi paljon siitä, mitä se ennen oli..
So?

Oikeesti, musta on vaikea uskoa, että joku tietysti haluaisi litteämmän mahan. Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla mitenkään negat.
Varmasti sellasia ihmisiä löytyy useampiakin

;)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mies tietysti haluais mulle litteemmän mahan
Miksi?
No koska se on paisunut tosi paljon siitä, mitä se ennen oli..
So?

Oikeesti, musta on vaikea uskoa, että joku tietysti haluaisi litteämmän mahan. Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla mitenkään negat.
Varmasti sellasia ihmisiä löytyy useampiakin

;)

On varmaan. Onneksi mun läheiset eivät tietysti toivo mulle mitään kohtaa litteämmäksi, vaan saan olla ihan sellainen kun olen. :heart:
 
kettuli
Alkuperäinen kirjoittaja ta:
Minusta se on sen toisen arvostamista ja kunnioittamista pitää itsestään huolta. Eli karvat pois, puhtaana ja hoikkana ja kauniina. Siitä näkee että toista arvostaa.
Jeps, karvat pois, siitä se arvostus lähtee, ei ole karvattoman voittanutta!
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ta:
Minusta se on sen toisen arvostamista ja kunnioittamista pitää itsestään huolta. Eli karvat pois, puhtaana ja hoikkana ja kauniina. Siitä näkee että toista arvostaa.
Jeps, karvat pois, siitä se arvostus lähtee, ei ole karvattoman voittanutta!
Mä en kyl tykkää karvattomasta. Kyl karvat kuuluu asiaan.

 
En lukenut koko ketjua,mutta mun mielestä tällanen aloitus tuo mieleen ihmisen joka ei koskaan ole kamppailut painon kanssa...ruikku joka syö mitä haluaa ja se ei näy missään... :whistle: olenko väärässä!?Täällä kirjottelee semmonen ylilihava...bmi 30 ainaki...ja kilot on tulleet elämän myötä,aina en ole ollut lihava,todellakaan.Nykyinen lihavuus johtuu todellakin mun laiskuudesta ja siitä mitä syön...Mutta en mä sitä valita ja itse kiloni kannan...mutta totuus on että mun on pakko tehdä asialle jotain jos en halua sairastua...eli terveempi,kevyempi elämä odottaa nurkan takana...kun vain saisi itseänsä niskasta kiinni...mutta ap:lle :hug: onneksi on tässä elämässä suurempiakin murheita kuin murehtia jonkun toisen painoa...kaikki kantaa kilonsa itse...ja kaikille painonsa kanssa kamppaileville...tsemppiä!!
 
hah
minusta taas tuntuu että ap on tainnu saada jopa alipainoisena valituksia siitä kuin läskiltä näyttää.tiedänpä noitakin tapauksia ja kas kumma,siinäkin mies petti naisen kanssa joka oli normaalivartaloinen
 
vieras
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että minkälaisia nämä ihmiset oikeasti ovat, jotka tällaisia aloituksia tekevät? Tuntuu, että heillä ei ainakaan ole mitään tietoa siitä, että esim. ylipainoon on olemassa monia syitä (mm. sairaudet) . Ja sitten jotkut ovat vaan yksinkertaisesti niin pinnallisia ja vähän elämää nähneitä, että heillä on varaa arvostella muiden ulkonäköä.
 

Yhteistyössä