Jos joku keksisi salasanan sähköpostiisi ja kävisi lukemassa viestejä, niin miten suhtautuisit?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Ystävä keksi salasanan s-postiini ja kävi lukemassa erään ohjelman aikataulun, jonka oli vahingossa poistanut omasta postistaan. Suutuin asiasta tosi paljon, eikä ystäväni voi ymmärtää miksi suutuin, hänestä kun asia on ihan ok. Siksi kysynkin mitä te ajattelette moisesta, ylireagoinko?
 
Mama the strange
No en mä kyllä tykkäis, että mun sähköpostiani luettaisiin, vaikka siellä ei todellakaan mitään salaista ole.
Ei vaan kovin hyvää kuvaa anna ihmisestä, joka tekee tollasta. Voiko sellaseen ihmiseen luottaa muutenkaan.
 
Rollolainen
no ei haittais.

Mieshän tietää mun salasanan ja mä sen, mutta eipä me juurikaa toistemme viestejä lueta.
Tietenkään siiitä en pidä että lapseni näkisivät sähköpostini,sattavat ymmärtää joitkain asioita väärin nähdessään tiettyjä asioita
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
et ylireagoinut! Tuo on itseasiassa rikos, koska suomessa on kirje salaisuus joka koskee myös sähköpostia!
Miksi ystäväsi ei vaan pyytänyt sua lähettämään sitä ohjelmaa??
En vastannut puhelimeen ja asialla oli ilmeisesti niin kiire, ettei se voinut odottaa muutamaa tuntia.
 

Yhteistyössä