Jos kerran ei ole mies jos ei ole inttiä käynyt, niin mikä on hän, joka on vapautettu?

siis virallisesti
No B-mies on sellanen joka käy sovelletun intin et on joitaki rajoitteita ja istuu vaikka kassulla "keskusneitinä" tai kuljettaa postia. Oisko sitte C-mies sellanen joka on jostaki vaikkapa fyysisestä syystä vapautettu?
 
Saraldo
Mäkin haluaisin tietää, millaisen miehen kanssa olen naimisissa =). Jotkut varmaan sanois sellaista miestä vapaamatkustajaksi, mutta musta se on vaan mies, joka ei (tässä tapauksessa) fyysisistä syistä kelvannut inttiin.
 
vivian
Riippuu syystä. OIKEA sairaus tai vamma on pätevä syy ja mies on mies. Mutta kun nykyään intistä on helppo saada vapautus valittamalla "kipeästä" selästä tms naurettavaa.

Ylipainokaan ei ole hyväksyttävä syy vapauttamiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mäkin haluaisin tietää, millaisen miehen kanssa olen naimisissa =). Jotkut varmaan sanois sellaista miestä vapaamatkustajaksi, mutta musta se on vaan mies, joka ei (tässä tapauksessa) fyysisistä syistä kelvannut inttiin.
Minäkin haen tässä oikeaa kutsumanimeä tuolle siipalleni.
:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Nainen? Ja mikäs vika naisissa on?
Rippuu naisesta. Minussa kun ei muuta olekaan kuin vikaa.
:xmas:
Höpö höpö :hug:
No ainakin tänään tuntuu että mitään ei osaa, jaksa, halua tehdä. Peilistä kattoo joku peikko jne... :saint: Ehkä mun mieli muttuu, kun pääsen eroon tästä sisäilman myrkytyksestä. :whistle:
 
no latva b-kakkoset on juuri niitä joilla ei polla kestä käskyjen ottamista ja sääntöjen noudattamista, eli ovat suurimmaksi osaksi psyykkisistä syistä vapautettuja, joko omasta pyynnöstään tai osoitettuina.

sitten on tietty niitä jotka on fyysisten syiden nojalla vapautettuja.

miehiä siis kaikki kuitenkin.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No ainakin tänään tuntuu että mitään ei osaa, jaksa, halua tehdä. Peilistä kattoo joku peikko jne... :saint: Ehkä mun mieli muttuu, kun pääsen eroon tästä sisäilman myrkytyksestä. :whistle:
Meillä peilistä kurkkii joku kauhee noita :eek: mä yritän kauheesti sen takaa nähä itteeni, mutta se ei väistä :'( Kurjia nuo peilikummajaiset :snotty:

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Nainen? Ja mikäs vika naisissa on?
Rippuu naisesta. Minussa kun ei muuta olekaan kuin vikaa.
:xmas:
Hmm, no niinpä... oikeessa olet.
Mutta miksi ne on pakotettu armeijaan, jos ovat naisia?
Emmä tiiä, mistään mitään. :saint: Aattelin vaan kertoa siipalle palstan tuomion, että mikä hää on. B)
 
ja ihan ilmaseks
Riippuu syystä miksi on vapautettu. Jos siihen on oikea syy esim. vaikkapa näkövamma että ei voi vaikka haluaisi niin silloin ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Jos on vapautettu siks et on nupissa vikaa niin latva-B tai jos on siks ettei haluua/jaksa/viiti ni vätys jos siks et on päihdeongelma niin narkki tai alkki jos siks et on obeesi niin rehellisesti läski :LOL: tosta listasta voit vapaasti valita sun miehelle sopivan nimityksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja ihan ilmaseks:
Riippuu syystä miksi on vapautettu. Jos siihen on oikea syy esim. vaikkapa näkövamma että ei voi vaikka haluaisi niin silloin ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Jos on vapautettu siks et on nupissa vikaa niin latva-B tai jos on siks ettei haluua/jaksa/viiti ni vätys jos siks et on päihdeongelma niin narkki tai alkki jos siks et on obeesi niin rehellisesti läski :LOL: tosta listasta voit vapaasti valita sun miehelle sopivan nimityksen.
Jos se on vaan edelleenkin "mun mies". :saint:
 
Mun kaveri kerran innostui vuodattamaan että häntä v*tuttaa suunnattomasti kun aina kysytään että oletkos armeijan käynyt, ja kun sanoo että ei, niin tulee vanhemman polven ihmisiltä varsinkin hymistelyä että oletkos isänmaanpetturisivari... Jaa että vapautettu? Ja sitten kasvoille sellainen ilme, että jaahas, pojalla ei ole pää kestänyt. Aina kun ei kaveri kuulemma jaksa alkaa selittää kaikille terveyshistoriaansa... Hänellä joku erittäin lievä kehitysvamma, joka huomattiin vasta joskus kun hän oli jo aikuinen. Aiheuttaa jotain hahmotushäiriötä, esim. hän on aivan toivoton kaikissa pallopeleissä, kun ei kykene hahmottamaan jotain ulottuvuuksia. Pieni "vamma" joka ei arkea mitenkään haittaa, mutta jonka perusteella olivat armeijasta sanoneet heti että jääpäs poika kotiin.
 

Yhteistyössä