Jos lapsellanne olisi kaksi opettajaa, antaisitteko molemmille "jouluomenan"?

Eli jos lapsi on noin puolet tunneista pienryhmässä, jossa eri opettaja, muistatteko sekä luokanopettajaa että tuota pienryhmäopettajaa? Jos siis lahjoja tapaatte antaa.

Entä jos luokassa on koulunkäyntiavustaja?
 
Kyllä muistetaan kaikkia neljää opettajaa/avustajaa jotka tekee töitä lapsen kanssa. (Opettaja, resurssiopettaja, erityisopettaja ja koulunkäyntiavustaja ) Ihan pienesti tosin, mutta kuitenkin..
 
"veera"
Mä oon ratkaissut viime vuosina asian niin että vien "korillisen" suklaata ja joulukahvipaketin opettajan huoneeseen, sieltä saavat sitten kaikki opettajat ja muu henkilökuntakin nauttia.
Kaksi lasta ja molemmat samassa pienessä koulussa, opettajia on molemmilla 1 varsinainen ja sitten 2 muuta pitävät osan tunneista, lisäksi siellä on siistijä (joka on kuin kanaemo noille ekaluokkalaisille, pitää huolta vaatteista ja muustakin), sitten koulussa on vielä koulunkäyntiavustaja joka avustaa kaikissa luokissa ja erityisopettaja

En osaa arpoa ketä muistan ja ketä en niin oon tehnyt näin
 
_pumpuli_
Meillä ainakin muistettiin aina ala-asteella sekä mun pikkusiskon varsinaista opea että apuopea (ja lisäks vielä mun opea). Äiti osti yleensä jonkun kukkahärpäkkeen tai muun vastaavan.
 
"hih"
Jos opettaisivat puoleksi lastani, niin muistaisin kumpaakin. Nyt muistamme opettajaa ja koko ajan luokassa olevaa oppilasohjaajaa, käsitöitä pitävää opettajaa emme ajatelleet muistaa.
 
Kiitos vastauksista! Antavat minulle vähän toivoa... :D Käsi pitkällä odotan omenoita ja suklaita ja karkkeja ja kortteja ja kynttilöitä. Ja samalla pelkään, että luokanope vie kaiken nenäni edestä. :LOL:
 
"vieras"
Joo, mekin annetatan sekä opelle, apuopelle että ylempien luokkien opelle joka opettaa tyttäreni luokalle joitain aineita. Ihan vaan koska tyttö tykkää kaikista ja haluaa kaikkia muistaa jouluna :).
 

Yhteistyössä