Jos miehesi pettäisi sinua..

  • Viestiketjun aloittaja sirkkapirkka
  • Ensimmäinen viesti
"mio"
Mulla on yksi naispuolinen serkku ja TODELLA ihmettelisin jos mies sitä vilkaisisi (50 v. ns. sotanorsu) ja muut on miehiä, olisihan se shokki jos miehenkin kanssa pettäisi.. En osaa sanoa pääsisinkö yli niin, että voisin jatkaa suhdetta.
 
sirkkapirkka
Kaverille kävi noin. Tai taitaa olla entinen kaveri, kun en pysty hyväksymään että tämä ihminen aikoo jatkaa suhdetta niinkuin ei mitään ois tapahtunu. On lapsia.
 
JONSERED Karhunkantaja
Riippuu serkusta ja alkutilanteesta. Jos olisin alunperin ollut tietoinen, että mies ei tule olemaan ikinä "yhden naisen mies" ja silti lähtenyt suhteeseen, jatkaisin.
 
Haluaisin vastata tähän että suhde ei jatkuisi, mutta käytännössä tiedän eroamisen olevan niin vaikeaa etten varmaan itse siihen aloitetta tekisi. Jos mieheni haluaisi eroa ja jatkaisi elämää serkkuni kanssa, senkun vaan, eron saisi heti.
 
Jos kaveri haluaa yrittää vielä (lapsien takia ja tunteita on pelissä vielä). Kunhan vaan ei tulisi katkeraa sotaa yms. tuon takia kun pitkittää.. Itse kyllä lähtisin jos kerran ahkerampikin on noiden pettämisten suhteen ko. sika.

Eipä ole sinun asiasi kaverin päätöksiä tehdä.. En minäkään kaikkia ystävieni päätöksiä hyväksy, mutta en silti hylkäisi heitä. Toki sillä on eroa onko tuo kaveri vai oikeasti ystävä...
 
En jatkaisi suhdetta!
Enkä pitäisi serkkuuni enään mitään yhteyttä!

Ekassa kunnon suhteessa ( lasten isä ) annoin kolme kertaa pettämisen anteeksi..eikä olisi kannattanut..
Petti kerran ja toisenkin...ja mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsisi.Jos en riitä niin sitten en..
 
roij
Kaverille kävi noin. Tai taitaa olla entinen kaveri, kun en pysty hyväksymään että tämä ihminen aikoo jatkaa suhdetta niinkuin ei mitään ois tapahtunu. On lapsia.
Ai kaverille kävi. No minusta se on kaverin oma moka jos tuollaista jatkaa. En tuon takia kaveria jättäisi.
Eri asia, jos on kyse lapsen hyväksikäytöstä, siitäkö vihjailit? Silloin ottaisin kantaa.
 
Kaverille kävi noin. Tai taitaa olla entinen kaveri, kun en pysty hyväksymään että tämä ihminen aikoo jatkaa suhdetta niinkuin ei mitään ois tapahtunu. On lapsia.
Ei toisten parisuhteet tarvitte sun hyväksyntää.

On munkin kavereitten suhteissa ollut pettämisiä ja silti on suhteet jatkuneet enkä mä ole laittanut välejä poikki.
 
ggrg
No serkut ei ole mulle ollenkaan läheisiä joten ihan sama onko serkku vai baarituttavuus, ero varmaan tulis. Pettäjäkumppanin alaikäisyys sen sijaan ällöttäis ja riippuen ko. ihmisten iästä ilmoittaisin asiasta jonnekin.
 
"vieras"
Jos mun keski-ikäinen mieheni paneskelisi alaikäistä, ihan sama, onko kyseessä serkku tai edes pettäminen, sais kyllä kenkää. En pystyis olemaan enää ajattelematta asiaa ja mies alkaisi varmasti ällöttää niin että seksistä ei tulisi mitään. Alaikäisten perässä juoksevat aikuiset miehet vaan ovat minusta jotain todella kuvottavaa.
 

Yhteistyössä