JOS minä en tekisi mitään, niin

  • Viestiketjun aloittaja umpiväsynyt
  • Ensimmäinen viesti
umpiväsynyt
-meillä ei kukaan kävisi kaupassa
-meillä ei kukaan siivoaisi
-meillä ei kukaan tekisi ruokaa
-meillä ei kukaan pesisi pyykkiä
-meillä ei kukaan petaisi sänkyä
-meillä ei kukaan hakisi postia

mua kyllästyttää ihan todella.

olen ollut mieheni kanssa 6v. olen mieheni ensimmäinen vakava suhde, mua ennen ollut näitä randomeita vaikka kuinka.. "panoja" jos rumasti sanotaan.
miese on suuresta perheestä ja pakotettu kotihommiin pienestä pitäen.
kuitenkaan mies ei ole koskaan asunut omillaan / yksin, oli armeijan jälkeen monta vuotta reissuhommissa ja asui hotelleissa, asuntovaunussa yms kimppamajoituksissa. ensimmäinen osoite lapsuudenkodin ulkopuolella oli mun osoite ja siihen loppui tekeminen.
aluksi mies kyllä teki oma-aloitteisesti asioita, mutta nykyään se ei tee mitään. EI MITÄÄN. sit kun pyydät / käsket niin se alkaa mussuttaa ja valittaa jotain.
muuten ihan jees suhde, mutta millä mä saan mieheni tajuamaan miten kaikki on kaatunut mun harteille?!
kun ei edes se auta että jätän tekemättä ja pesemättä, mies ostaa sitämukaa uutta vaatetta kun ei kotona ole puhdasta, käy ulkona syömässä tai syö leipää jos ei ole ruokaa ja sitä ei vois vähempää kiinnostaa uidaanko paskassa. ja ennenkaikkea kun SILLE EI SAA SANOA MISTÄÄN MITÄÄN!!!

onko tää nyt muuten hyvän suhteen loppu?!
 
noh
mä varmaan kertosin miehelle että joutuu taipaleelle jos ei ala osallistuun yhteisiin asioihin. kun yhdessä kerran asutaan niin silloin tehdään asioita yhdessä. ja jos ei tehdä niin sitten se on soromnoo
 
p-p
Meillä sama, ja jos jotain tekee niin 2pv päästä tai 2viikon. Sit mä näytän kaikkien mielestä nalkutavalta ämmältä jos sanon jotain. Joskus keittää niin ni lähen yöllä käveleen korpeen, se sit tulee hakeen ja seuraavana päivänä siivoaa koko kämpän ja kaikki palaa taas samaan. Jos se tekis viikonki kotona mitä mä ni alkais vähän ymmärtään. Tein kerran listan mitä molemmat yleensä tekee kotona sillä oli lumenluonti tai ruohonleikkuu ja mulla 15 asiaa..vittu
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja p-p:
Meillä sama, ja jos jotain tekee niin 2pv päästä tai 2viikon. Sit mä näytän kaikkien mielestä nalkutavalta ämmältä jos sanon jotain. Joskus keittää niin ni lähen yöllä käveleen korpeen, se sit tulee hakeen ja seuraavana päivänä siivoaa koko kämpän ja kaikki palaa taas samaan. Jos se tekis viikonki kotona mitä mä ni alkais vähän ymmärtään. Tein kerran listan mitä molemmat yleensä tekee kotona sillä oli lumenluonti tai ruohonleikkuu ja mulla 15 asiaa..vittu
se just, MITEN saada aikuinen mies tekemään ne hommat mitä itse tekee päivässä?! mä nyt säädän ihan sikana ylimäärästäkin, mut jos se edes töiden jälkeen kävis kaupassa, tekis ruuan, hoitais pyykit koneeseen, koneesta ja kaappiin ja hoitais tiskit joka päivä ja vaikka kerran tekis kunnon siivouksen vessanpesusta lattianpesuun, pölyjenpyyhintään ja imurointiin, niin olis ees VÄHÄN hajulla mun hommien määrästä ja siitä miten helpolla se pääsee.

JA MINÄ KUORSAISIN SOHVALLA NIIN ETTÄ VITUTTAIS. tai huutaisin et imuri seis tulee uutiset.
 
juu
kyllä mulle olis suhteen loppu. elämä on liian lyhyt käyttää kokonaan kotitöihin. jos se välittää susta niin se tekee kyllä oman osansa.

tosin monelle muulle ei ole. kautta aikain miehet ovat opiskelleet ja puhuneet suuria ja keksineet keksintöjä ja käyttäneet kaiken aikansa muuhun kuin ruokansa valmistamiseen ja sen tarjoiluun ja kodin kunnossa pitämiseen.

Mutta itse elän 2000-.lukua, ja on nähty, mihin miehen aivot kykenevät.: tuhoamaan planeetan jolla elämme, tekemälläkoko ajan jotain turhaa paskaa ja ryöstämällä köyhiltä lapsilta puhtaan maaperän, ilman veden.

joten minusta naisillapitää viimein olla samat oikeudet. jospa saataisiin näin muutos.

eli minä en katselisi päivääkään.
 

Yhteistyössä