Jos naapurisi bilettäisi häiritsevästi pe iltana...

Jos naapurista kuuluisi yömyöhään jatkuva huuto ja jumputus, minä...

  • kävisin sanomassa

    Ääniä: 11 44,0%
  • tekisin valituksen taloyhtiöön

    Ääniä: 7 28,0%
  • soittaisin poliisin

    Ääniä: 5 20,0%
  • menisin mukaan

    Ääniä: 1 4,0%
  • ei haittaisi yhtään

    Ääniä: 5 20,0%
  • koettaisin olla välittämättä

    Ääniä: 7 28,0%
  • muuta, mitä?

    Ääniä: 2 8,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Kysely suljettu .
Meillä
nuoriso biletti läpi yön,aamu kymmeneen. Ei hirmuista mekkalaa,mutta sellasta kailotusta. Seuraavana iltana kun olivat taas aloittelemassa kävin nätisti sanomassa,pyysin että olisivat hiljempaa 24-07 ainakin. TOTTELIVAT :).
 
Meillä
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;25892662:
nuoriso biletti läpi yön,aamu kymmeneen. Ei hirmuista mekkalaa,mutta sellasta kailotusta. Seuraavana iltana kun olivat taas aloittelemassa kävin nätisti sanomassa,pyysin että olisivat hiljempaa 24-07 ainakin. TOTTELIVAT :).
siis alakerrassa,ei oma nuoriso.
 
"alma"
[QUOTE="Opiskelija";25892432]En ole ikinä tajunut miten se on joillekin niin mahdotonta mennä sanomaan ovelle että laittaisivat musiikkia vähän hiljemmalle. Se on molemmille on paljon helpompaa ja miellyttävämpää kuin soitella isännöitsejöille ja/tai kirjoittaa yleisönosastoon. Poliisin soittamisen ymmärrän kyllä jos kuulostaa että naapurissa tapahtuu oikeasti jotain brutaalia, mutta että iloiset illanistujaiset..[/QUOTE]

Olen käynyt sanomassa. Yläkerrassa naisvoittoinen juhlaporukka kikatti ja hoilasi singstaria, eli en osannut tilannetta kovin vaarallisena pitää. Mutta ymmärän oikein hyvin, että joku ei halua mennä itse. Mielestäni ihan poliisinkin neuvo on olla menemättä, jos ei naapureita tunne. Mistä sitä oikeasti tietää mitä narkkeja ne bilettäjät on. Voi hyvinkin tulla nyrkistä tai puukosta.
Ja isännöitsijälle kannattaa kyllä ilmoittaa, jos nuo häiriöt jatkuvia on, sitä kautta voi edes joskus saada hankittua häädön.
 
kökköliini
Typeriä olette jotka menette sanomaan itse. Äitini aikoinaan oli sen virheen tehnyt ja naapurin ukko mukiloi pahaan kuntoon ja siitä alkoi ikuinen vihanpito ja välttely joka päättyi vasta kun pois muutti.
Soittakaa poliisit jos ette halua A) turpiin B) kostonkierrettä C) ikuista vihanpitoa
Poliisit kun soittaa niin pysyy anonyyminä ilmoittaja PLUS naapuri saa varoituksen vuokranantajalta. =)
no, meillä mies on sen kokonen että nää naapurin teinipellet ei uskalla sanoa sille edes päivää... joten eikähän se itse sanoisi. kerran jopa kävi sanomassa nätisti napurin pojalle että jos mankka ei mene kiinni hän työntää sen pennun perseeseen.... musiikki hiljeni kuin seinään.
 
"vieras"
En mitään, jos ei olisi yleistä. Kyllä sitä joskus voi bilettää ja kun on vielä perjantai. Mun naapuri soitti eilen rumpuja kahdelta yötä, se oli jo hieman häiritsevää :D
Mun mielestä kerrostalo ja rivitalo asunnoissa ei voi bilettää, niin että jumputus ja kälätys kuuluu naapuriin, ei vaikka ois perjantai. Naapureita ja asumisrauhaa tarvii kunnioittaa ja onhan niissä usein ne järjestyssäännöt, jotka jo kieltävät möykän yö aikaan.
 
korvat hajoo
[QUOTE="vieras";25892699]Mun mielestä kerrostalo ja rivitalo asunnoissa ei voi bilettää, niin että jumputus ja kälätys kuuluu naapuriin, ei vaikka ois perjantai. Naapureita ja asumisrauhaa tarvii kunnioittaa ja onhan niissä usein ne järjestyssäännöt, jotka jo kieltävät möykän yö aikaan.[/QUOTE]

Totta!
 
Keittiönoita
Luultavasti ällistyisin enkä tekisi yhtään mitään. Toisen seinänaapurin puolelta ei ole vuosiin kuulunut pihahdustakaan, sitä ennen joskus pianon soittoa. Toisen seinänaapurin puolelta kuuluu joskus lasten ääniä.
 
[QUOTE="vieras";25892699]Mun mielestä kerrostalo ja rivitalo asunnoissa ei voi bilettää, niin että jumputus ja kälätys kuuluu naapuriin, ei vaikka ois perjantai. Naapureita ja asumisrauhaa tarvii kunnioittaa ja onhan niissä usein ne järjestyssäännöt, jotka jo kieltävät möykän yö aikaan.[/QUOTE]

Periaattessahan sitä ei saa, järjestyssäännöissä kielletään. Mua henkilökohtaisesti ei haittaa, jos sitä joskus kuuluu. Ymmärrän kyllä, että ihmiset haluaa pitää tupareita ja synttäreitä jne. Joskus on naapuri ihan laittanut ilmoitustaululle lapun, että on synttäribileet tulossa ja voi kuulua ääniä.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
mama the strange
Jos bileet pysyisivät sellaisissa rajoissa, että pystyisin itse nukkumaan niin en tekisi mitään. Jos unta häiritsisi niin menisin sanomaan ja olen mennytkin. En tekisi valitusta ellei tollanen meno jatkuisi päivästä toiseen.

Meilläkin joskus bileitä on niin ymmärrän kyllä, että jvälillä pitää juhlia.
 
Jos se biletys ois tosi kova äänistä ja jatkuisi todella myöhään, mä kävisin sanomassa et vähän ääntä alaspäin kiitos. Poliisit soittaisin jos en jostain syystä uskaltais mennä sanomaan, onhan noita hc-naapureita jossain taloissa, että nyrkistä saa jos menee pyytää vähän pienempää ääntä.. :| Vastaavasti mä kanssa toivoisin että jos meiltä kuuluis häiritsevää biletystä niin tultaisiin ilmoittamaan.
 

Yhteistyössä