jos naapurisi vaihtaisi autoa 4-5krt kuussa(parin vuoden ajan jo)

  • Viestiketjun aloittaja kyrpiintynyt
  • Ensimmäinen viesti
veroista
[QUOTE="vieras";23367570]Mua ei kiinnostais niin pätkääkään. Eikä sekään kun tiedän yhden joka huijaa sossua ja yks kelaa. Ei oo mun lompakosta pois.[/QUOTE]

Itseasiassa on jos olet työssä käyvä mehän ne maksetaan
 
"vieras"
Ajattelisin hänen olevan autovuokraamossa töissä. En kyllä jaksais miettiä jonkun mahdollista pimeää autokauppaa. Jos oikein kade olisin, niin alkaisin itse samaan puuhaan. En näe mitään järkisyytä alkaa kitisemän asiasta.
 
ootko ihan varma ettei naapurisi ole puhunnu sulle sontaa ? tai se jolta olet juttuja kuullut naapurista ? kun tietävät että kyttäät heidän toimintaansa :/ en ihmettele et nykyään naapurit haluaa olla omis oloissaan ja kiskotaan verhot ikkunoihin...
 
"vieras"
meillä kanssa naapurissa perhe jossa toinen auto vaihtuu mielialan mukaan, ja aina uusia, kauniita autoja (audit,volvot jne)
heillä autoleasingsopparit työpaikkaetuna ja hullunhalvat hinnat eli jos pelkät bensat tarttee maksaa niin miksei sitten vaihtelisi autoja tilanteiden ja värien mukaan?!
ja kyseessä ei ole autokauppias vaan isossa firmassa konttoripuolella oleva nainen, jolla tämmöinen kiva etu :)

tahtoisi kanssa hän :)
 
jadal
Heh, puhutkohan sä mun miehestä :D Ei kun et voikaan puhua, kun naapurillasi jää voittoa noin paljon.

Mun mies harrastaa tota autojen vaihtelua, ja kun autojen arvo on siinä 500-2000€, niin ei siinä todellakaan voitolle ja jää, vaikka pari kertaa kuussa vaihtaisi autoa. joskus voi jäädä kaupan jälkeen muutama satanen ylimääräistä, mutta hyvinkin jo seuraavassa kaupassa voi jäädä tappiolle sen saman summan. Kuluja tossa tulee muutenkin sen verran, ettei todellakaan voi laskea jäävänsä voitolle tossa hommassa!
 

Yhteistyössä