Jos olisit Nordean tunnuslukutaulukko, minne menisit?

  • Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Olisin pudonnut siitä laatikosta, jossa minua normaalisti säilytetään, sinne laatikon ja takaseinän väliin (tai sitä kautta laatikoston pohjalle). :xmas:
Ja häipynyt sieltä jonnekin, koska siellä oli vain kelan kirjekuori :|
 
metsänpeitto
Epäilen, että se viimeks oli mulla silloin, kun kävin pikaisesti yläkerrassa maksamassa yhden jutun koneella. Sitten tulin alakertaan, laitoin sen jonnekin "talteen" koska minulla oli kiire, ja ajattelin vielä, että täytyy muistaa siirtää se sinne, missä se yleensä on.


Mutta kun en enää muista, että mihin mä sen laitoin talteen :/
 
Ei sun siitä tarvii enää huolehtia, ukkos on käyttänyt sitä tyhjää puolta biisisanoitukseen ja se lukulista lepää nyt ryppyisenä treenikämpän nurkassa

(Siellä ainakin meidän lukulista olisi, jollen tarkistaisi alvariinsa sen olemassaoloa ja kiljuisi ukolle naama punaisena, kon se rustaa tekstejään minne sattuu... :kieh: )
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
minä olisin lasten piirustuspaperina
Hyvin mahdollista, jos sen olen laskenut jonnekin, mistä keskimmäinen on sen löytänyt. Mutta missähän se piirustuspaperi oikein nyt olisi? Siihen on kyllä kiva tussata yli niitä numeroita, ihan niin kuin äitikin on tehnyt :kieh:

Edellinen tunnuslukutaulukko päätyi kuolaavan vauvan käsiin :ashamed:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ei sun siitä tarvii enää huolehtia, ukkos on käyttänyt sitä tyhjää puolta biisisanoitukseen ja se lukulista lepää nyt ryppyisenä treenikämpän nurkassa

(Siellä ainakin meidän lukulista olisi, jollen tarkistaisi alvariinsa sen olemassaoloa ja kiljuisi ukolle naama punaisena, kon se rustaa tekstejään minne sattuu... :kieh: )
:D Mutta kun tuo Nordean lärpäke on nykyisin toiselta puolelta pinnoitettu ja sellainen sininen Nordean logolla, ei siihen voi kirjoittaa. Ja meillä se olisin minä, joka siihen kirjoittaisi :ashamed:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Löysin tänään mun kadonneet Nordean tunnukset kalenterin välistä! Joten tsekkaapas sieltä!
Mulla ei ole enää kalenteria, koska en ikinä muista kirjoittaa mitään tärkeää ylös :D


Yritin rekonstruoida tilanteen, jossa tulen alakertaan tunnusluvut käsissäni ja lasken ne johonkin minulle loogiseen paikkaan. Mutta ei toiminut :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Löysin tänään mun kadonneet Nordean tunnukset kalenterin välistä! Joten tsekkaapas sieltä!
Mulla ei ole enää kalenteria, koska en ikinä muista kirjoittaa mitään tärkeää ylös :D


Yritin rekonstruoida tilanteen, jossa tulen alakertaan tunnusluvut käsissäni ja lasken ne johonkin minulle loogiseen paikkaan. Mutta ei toiminut :|

No sit ne on ihan varmasti jossain tyyliin mikron päällä, siivouskomerossa tms ihan älyttömässä paikassa..?
 

Yhteistyössä