jos polttarit maksaisivat 70-80e per nuppi. menisitkö?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
on sellanen "puolituttu". siis ollaan tekemisissä muttei mikään todella hyvä kaveri.

ja summaan ei tosiaan sisälly ruuat tai juomat, kyydeistäkään en ole varma... unohdin mainita ekassa viestissä.
 
vieras
Jos summaan sisältyy aivan kaikki kyydistä ja ruokailusta alkaen, niin voisin mennä jos taloudellinen tilanne sallii.
En maksaisi noin hirmuista summaa vain siitä että puolituttu morsian saa hemmotteluja, ja sitten vielä päälle itselleni sapuskat.
 
toinen
perjantaina polttareihin,maksaa 98e,ei sisälly ruoka eikä juoma.
Tuli hiukan huonoon saumaan rahallisesti,mutta menen kyllä.Sukulainen kun olen,tosin ´väärän´kiven kautta;)
 
reea
Mun mielestä kohtuullinen summa on jotain 20-40 euroa. Ehkä tosi läheisen polttareista voisin maksaa 50e... Mutta tuohon summaan saisi todellakin sisältyä jo aika paljon, ruuat ja kuljetukset nyt ainakin!
 
koi
Meillä ensi viikolla minun järjestämä polttarit tulevat maksamaan 70e per nuppi. Hintaan sisältyy majoitus pe-su, suurin osa juomista (booli, viinit ruuan kanssa, aamusta skumppa jne.) koko viikonlopun ruuuat, palju la-su, taksi kyysit, kaikki kuljetukset jo perjantaina tulleille kaupunkiin ja takaisin, morsiammen ohjelmat, asut....

Minusta varsin kohtuu hontaista. Mulla menee jo yhdessä illassa tuon verran kun lähdetään "tyttöjen kanssa"
 
Viivi
Jos olisi siskon polttarit, menisin ehdottomasti ja voisin maksaa enemmänkin. Jonkun ystävistäni, niin sama homma: ehdottomasti ja enemmänkin voisin panostaa. Mut sit taas tuttu/serkku/tmv ei niin läheinen niin miettisin et onko sillä hetkellä sen verran täysin ylimääräistä. Jos olisi niin menisin.
 

Yhteistyössä