Jos polvesta on eturistiside poikki, niin...

vierestä seurannut
Kaverini eturistiside (ei kokonaan poikki) korjattiin tähystysleikkauksessa ja lisäjännettä otettiin alempaan pohkeesta, joten tähysleikkauksen arvet ja lisäksi tuo jänteenottopaikan arpi tuli. Hyvin toipui!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Kaverini eturistiside (ei kokonaan poikki) korjattiin tähystysleikkauksessa ja lisäjännettä otettiin alempaan pohkeesta, joten tähysleikkauksen arvet ja lisäksi tuo jänteenottopaikan arpi tuli. Hyvin toipui!
Mut tää on kokonaan poikki.
 
vierestä seurannut
Häneltä oli eturisiside erittäin vaikesta repeentynyt ja lisäksi tullut polvilumpioon repämisen yhteydessä raju kontuusiovammakin. Uskoisin, että jos olet saanut kutsun nimenomaan tähystysleikkaukseen, niin se tehdään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Häneltä oli eturisiside erittäin vaikesta repeentynyt ja lisäksi tullut polvilumpioon repämisen yhteydessä raju kontuusiovammakin. Uskoisin, että jos olet saanut kutsun nimenomaan tähystysleikkaukseen, niin se tehdään.
Ei mulle sitä tehdä, miehelle. Mut oukei, voihan se olla sit tähystys, ja nopeammin kai siitä toipuu, kun avoleikkausesta, vai...?
 
vierestä seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Häneltä oli eturisiside erittäin vaikesta repeentynyt ja lisäksi tullut polvilumpioon repämisen yhteydessä raju kontuusiovammakin. Uskoisin, että jos olet saanut kutsun nimenomaan tähystysleikkaukseen, niin se tehdään.
Ei mulle sitä tehdä, miehelle. Mut oukei, voihan se olla sit tähystys, ja nopeammin kai siitä toipuu, kun avoleikkausesta, vai...?
Toipui todella hyvin ja nopeasti. Sairaslomaa tuli kuitenkin 3 kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Häneltä oli eturisiside erittäin vaikesta repeentynyt ja lisäksi tullut polvilumpioon repämisen yhteydessä raju kontuusiovammakin. Uskoisin, että jos olet saanut kutsun nimenomaan tähystysleikkaukseen, niin se tehdään.
Ei mulle sitä tehdä, miehelle. Mut oukei, voihan se olla sit tähystys, ja nopeammin kai siitä toipuu, kun avoleikkausesta, vai...?
Toipui todella hyvin ja nopeasti. Sairaslomaa tuli kuitenkin 3 kk
:eek: TÄH!?!
 
Mä en toipunut kamalan nopeasti :ashamed:
Jalalla ei saanut varata 3 viikkoon vaan piti könkätä kepeillä. Kiva kun oli vielä talvi... Sitten sai pikku hiljaa alkaa varaamaan jalalle ja "opetella" kävelemään uudestaan. Fysioterapeutilla kävin kavelemässä sellaisilla nojapuilla... Lihakset surkastu niin nopeasti kun oli melkein kuukauden käyttämättä. Jalkaa ei siis saanut nostaa esim. sängylle reisilihaksella vaan piti auttaa toisella jalalla sieltä kantapään alta. Syyksi sanoivat ettei siirrännäinen irtoa sieltä ruuveista.
Mutta tuosta on nyt jo 5 vuotta aikaa, joten nyt on voinut jo hieman lääketiede taas kehittyä :D
 

Yhteistyössä