Jos sinä ja miehesi olisitte satuhahmoja...

  • Viestiketjun aloittaja kukkaiskeiju harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Mies olisi Grinch Jim Carreyn esittämänä :) Silloin kun pullistelee mahaansa, se näyttää ihan Grinchin mahalta :heart:

Minä varmaankin Matami Mimmi, tukka hapsottaa, aina hame päällä ja helman alle mahtuu minun mellevä maha ja hehtaaripehva :)
 
Rukoilijasirkka
Me oltais jotain peikkojen ja keijujen väliltä. Mutta mä oisin lisäksi kuningatar. B) Ja mulla ois taikavoimia. Hmm. Ja mun miehellä olis jousi. Ehkä me oltais haltioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
onko pakko olla satuolento? en tunne niitä ja mun ystävä vertasi mua erääseen leffahenkilöön
anna tulla vaan:)
Ok, eli mun kadoksissa oleva siskoni voisi hyvinkin olla Bridget Jones, hötäkä, tunteella menevä, hieman sekava jne :D Ystäväni tunnisti Bridgetin heti mun kaksoissiskokseni :D Ollaan hyvin samanlaisia. Ja monet on sanoneet samaa sen jälkeen, kun kaverini kyseli
 
kb
Mies olisi ehdottomasti pitkätukkainen Velho, en muista missä sadussa oli sellainen jolla pitkä valkoinen kaapu päällä.

Mä olisin joku seikkailijatar tai naispuolinen Peter Pan.
 
Mä oon sellanen Pikku Myyn ja Nemin sekotus. :D (En sentään aina ryyppäävä Myy) Miehestä en oikein osaa sanoo... Meni nukkumaan jo, joten en iteltäänkäään voi kysästä. On sellanen asioihin perusteellisesti perehtyvä, kummallisen huumorintajun omaava ja pukeutuu ku Kurt Cobain... Komee naamaltaan ja kropaltaan. Keksiskö joku sopivan hahmon? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mä oon sellanen Pikku Myyn ja Nemin sekotus. :D (En sentään aina ryyppäävä Myy) Miehestä en oikein osaa sanoo... Meni nukkumaan jo, joten en iteltäänkäään voi kysästä. On sellanen asioihin perusteellisesti perehtyvä, kummallisen huumorintajun omaava ja pukeutuu ku Kurt Cobain... Komee naamaltaan ja kropaltaan. Keksiskö joku sopivan hahmon? :D
Mulle tuli vaan Jere mieleen mut ei se se oo kuvauksesta päätellen. Se johtuu vaan niistä tennareista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mä oon sellanen Pikku Myyn ja Nemin sekotus. :D (En sentään aina ryyppäävä Myy) Miehestä en oikein osaa sanoo... Meni nukkumaan jo, joten en iteltäänkäään voi kysästä. On sellanen asioihin perusteellisesti perehtyvä, kummallisen huumorintajun omaava ja pukeutuu ku Kurt Cobain... Komee naamaltaan ja kropaltaan. Keksiskö joku sopivan hahmon? :D
Mulle tuli vaan Jere mieleen mut ei se se oo kuvauksesta päätellen. Se johtuu vaan niistä tennareista.
No ei kyl käytä tennareita (melkein aina maiharit)... Mut joskus on kyl hiukset yhtä pitkät ja pörrössä. :LOL:
 
Mie tein tuon testin, ja tulos oli Rölli-Peikko. Asuu metsässä ja on hyväntahtoinen. Peseytyy harvoin "Kautta likaisten varpaitteni". Hölmöilee usein innostuessaan. Toimii yleensä ennen kuin miettii.

No joo... mutta kyllä mie saunon kesäaikaan päivittäin... tai jos en sauno, niin käyn ainakin suihkussa. Mutta sen verran perää, että vaikka niin tekevät lapsetkin (siis peseytyvät), ja lattioitakin meillä luututaan, niin aina tuntuu olevan lattialla pieniä ja isompia hiekkaisia varpaanjälkiä ;) :D
 

Yhteistyössä