Jos sinun 4v. kiikkuu tikkailla puolivälissä kohti kattoa

klou
No kivempi olisi jos se joku jäisi varmistamaan että se tulee sieltä ehjänä alas eikä juoksis mulle raportoimaan että "nyt se on siellä korkeella ihan yksin, mää näin äsken!"
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Sain siis itse raivarit kun pienen näin lähellä kattoa. Huusin alas hulluna ja pistin äidillleen viestin asiasta kun lapsi oli taas maassa, ei vastausta. :eek:
Mitä odotit? Suurta ylenpalttista vuolaasta kiitosvirttä, kun pelastit lapsen ja olit niin huomaavainen? Että se äiti juoksee kermakakun kanssa kiittämään ja onnittelemaan ja halaamaan sinua?
Ehkä oli nolona, ehkä ajatteli että antaa olla, ehkä ei ajatellut mitään, ehkä vaan ei tiennyt että mitä tohonkin viestiin vastata, joten ei vastannut mitään....

Anna olla, ollet tehnyt mitä pitkin, saanut sen mukulan alas katolta ja toivottavasti säikähti eikä mene uudelleen, ja täts it.

 
luulisin, että
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Sain siis itse raivarit kun pienen näin lähellä kattoa. Huusin alas hulluna ja pistin äidillleen viestin asiasta kun lapsi oli taas maassa, ei vastausta. :eek:
Mitä odotit? Suurta ylenpalttista vuolaasta kiitosvirttä, kun pelastit lapsen ja olit niin huomaavainen? Että se äiti juoksee kermakakun kanssa kiittämään ja onnittelemaan ja halaamaan sinua?
Ehkä oli nolona, ehkä ajatteli että antaa olla, ehkä ei ajatellut mitään, ehkä vaan ei tiennyt että mitä tohonkin viestiin vastata, joten ei vastannut mitään....

Anna olla, ollet tehnyt mitä pitkin, saanut sen mukulan alas katolta ja toivottavasti säikähti eikä mene uudelleen, ja täts it.
Normaalia käytöstä, että laittaa viestin: kiitos.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Sain siis itse raivarit kun pienen näin lähellä kattoa. Huusin alas hulluna ja pistin äidillleen viestin asiasta kun lapsi oli taas maassa, ei vastausta. :eek:
Mitä odotit? Suurta ylenpalttista vuolaasta kiitosvirttä, kun pelastit lapsen ja olit niin huomaavainen? Että se äiti juoksee kermakakun kanssa kiittämään ja onnittelemaan ja halaamaan sinua?
Ehkä oli nolona, ehkä ajatteli että antaa olla, ehkä ei ajatellut mitään, ehkä vaan ei tiennyt että mitä tohonkin viestiin vastata, joten ei vastannut mitään....

Anna olla, ollet tehnyt mitä pitkin, saanut sen mukulan alas katolta ja toivottavasti säikähti eikä mene uudelleen, ja täts it.
Normaalia käytöstä, että laittaa viestin: kiitos.
Niin. Mutta jos ei halunnut laittaa.?
Jos vaikka tämä äiti ei tykkää ap:sta. ? Siis noin yleensä. Ja jos vaikka siksi ei ole "kiitollinen" ap.n puuttumiseen mutta jonkun toisen kohdalla olisi sen kiitoksen lähettänytkin?

Ihan vaan arvuuttelen näitä vastauksia ja syitä.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Sain siis itse raivarit kun pienen näin lähellä kattoa. Huusin alas hulluna ja pistin äidillleen viestin asiasta kun lapsi oli taas maassa, ei vastausta. :eek:
Ja ehkä kyse oli tästä sinun raivaristasi. Hyvä kun komensit alas, mutta raivarit voit kohdistaa omiin lapsiisi.
 
Olisin todella mielissäni ja vielä enemmän mielissäni olisin jos lapseni olisi sieltä tikkailta turvallisesti alas komennettu. Jos tällainen tilanne tulisi joskus vastaan, haluaisin todella tietää että lapseni on tuollaista strapetsitaiteilua harrastanut.... :kieh:
 

Yhteistyössä