Jos teillä joskus Finnair kadotanut matkalaukun, niin kauanko kesti sen löytyminen?

Palasin 17. syyskuuta Ranskasta ja kuinka ollakaan, oli matkalaukkuni lähtenyt jonnekin muualle päin kuin mitä piti. Tunti sitten ilmestyi heppu ovellemme laukun kanssa ja toipa pientä hyvitystäkin asian vuoksi. Kerran olivat rattaat kadoksissa melkein kaksi viikkoa ja silloin ei mitään hyvitystä herunut.
 
kotiinpalatessahan ei hyvitetä myöhästymisestä mitään tai siis ei tarvi hyvittää. Mutta jos maailmalle mennessä matkatavarat hukassa niin saa välttämätöntä ostella. En muista oliko se 70 eurolla vai millä sain hankkia vähän vaihtovaatetta, hygieniatuotetta yms pari vuotta sitten. matkalaukki viipyi matkalla n 1.5 vrk pidempään kuin minä ja tuli taksilla sinne missä minä jo olin. Kotimaahan tullessa on pari kertaa matkatavarat matkanneet vähän perässä eli puolisen vuorokautta muistaakseni, ei sen enempää
 
äiti
meidän tytön (1.5v neiti) rakas unikaveri, "HAUKKU" jäi aurinkomatkojen lomalennolla koneeseen matkalla espanjasta suomeen vissiinkin finnairin sinisen huovan väliin. mennyt pesulapussiin eikä saatu ikinä takas vaikka löytötavaroihin pari kuukautta soiteltiin.
 

Yhteistyössä