Jos tulisit vahingossa raskaaksi, mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja Jouluylläri
  • Ensimmäinen viesti
Jouluylläri
Olisiko iloinen yllätys, jonka edessä muut suunnitelmat saisi joustaa vai aborttiin johtava katastrofi? Vai jotain siltä väliltä?

Minulle olisi ihana iloinen yllätys, vaikka monia asioita pitäisi suunnitella uudelleen. Lapsiluku on kuitenkin periaatteessa täynnä, mutta jos jotenkin ihmeesti...
 
xx
no siis ei se nyt varmaan mikään yllätys olis.. meinaa ainahan sitä pitää ottaa huomioon että ku seksiä harrastaa voi se tuottaa tulosta ehkäisystä huolimatta... olishan se aluks aika shokki ja vaatis vähän totuttelemista mutta meille ei kuitenkaan abortti olis vaihtoehtona.... joten muut suunnitelmat sais joustaa....
 
Shokki!
Olen järjestänyt elämäntilanteeni sellaiseksi, että vauvan tulo nyt ei vaan oikein passaa. :D
Toki pitäisin, mikäli sellainen ihme sattuisi tässä systeemissä tapahtumaan. :kieh:
 
Jotain siltä väliltä.

Se olisi kamala yllätys ja itkisin itsesäälin kourissa jonninaikaa, kunnes alkaisin näkemään asiassa edes pienen pilkahduksen positiivisuutta. Iloinen en alkuun olisi, mutta lapsi olisi siltä täysin tervetullut ja onneen ja iloon se raskaus siis johtaisi :)
 
Alkuperäinen kyselijä
Juu, myönnän, että vauvakuume yrittää taas alkaa jylläämään. Mutta hei meillä on jo kolme, kyllähän näiden pitäisi kaiken järjen mukaan riittää.
Mietinkin oikeastaan siksikin tätä aihetta, että onkohan muitakin, joille tällainen yllätys olisi mieluinen yllätys, vaikka raskaus ei olisikaan suunnitteilla.
 
:))
No tulin kesällä yhden yön jutusta raskaaksi. Ei työtä, ei ammattia, ei asuntoa.. aborttia en tehnyt. Asiat ovatkin nyt hyvin järjestyneet ja vauvaa ilolla ja onnellisena odotan :)
 
Hetken aikaa rypisin itsesäälin syövereissä huutaen että miksi taas minä. Sitten alkaisin shoppaamaan vauvanvaatteita, suunnittelemaan nimiä, etsimään isompaa asuntoa ja tekemään järjestelyjä opintojen suhteen, ja olisin epäilemättä aivan onneissani vauvasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko todeta että;22660629:
tilanne olis noin niin se olis ukko joka lentäs pihalle... mä en alkas omaa lastani hylkäämään... :O
Me ollaan tästä asiasta keskusteltu ja ymmärrän miehen kannan aivan täydellisesti. Luultavasti hän kuitenkin tulisi siihen tulokseen, että vauva jäisi meille. Aborttiin en suostu, kuitenkin lapsi tuottaisi jollekulle iloa jos en voisi häntä itse pitää ja adoptioon antaisin.

MUOKS. Se piti vielä lisätä että tällä hetkellä meidän molempien voimat kuluu noiden kahden jo olemassa olevan lapsen kasvattamiseen, että sinänsä olisi jopa typerää tähän kolmas lapsi tehdä...
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko todeta että;22660629:
tilanne olis noin niin se olis ukko joka lentäs pihalle... mä en alkas omaa lastani hylkäämään... :O
Todellakin samaa mieltä. En ikipäivänä pystyis katselemaan sellaisen äijän naamaa joka oman lapsensa kieltäis. Onneksi on itse samoilla linjoilla..
 

Yhteistyössä