joskos täältä

  • Viestiketjun aloittaja 2 lapsen yh
  • Ensimmäinen viesti
päätön
joudut kirjottelemaan täällä noin vuoden ennenkö sua kukaan mieheks uskoo, eikä kaikki sittenkään.
kokemusta on, paitsi että mä en seuraa ole ettinykkään... :attn:
 
2 lapsen yh
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh :
jännä juttu että kukaan ei usko minua muttei voi liittää mus msn ja katsoa mun kuvaa ja muutenki... jotenki niiin tavallista suomalaista toimintaa.....
no elä ny vingu. tuommosella toiminnalla et varsinkaan ketään saa...
toivottavasti en saa tuollaista vinkujaa ku sinä mä sanoin jo alus kaiken ja silti epäillet ja sit ku annan "todisteen" niin viel enemmän vingut.... mä tunnustin kuka olen ja silti sä itket itseees
 
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh :
jännä juttu että kukaan ei usko minua muttei voi liittää mus msn ja katsoa mun kuvaa ja muutenki... jotenki niiin tavallista suomalaista toimintaa.....
no elä ny vingu. tuommosella toiminnalla et varsinkaan ketään saa...
toivottavasti en saa tuollaista vinkujaa ku sinä mä sanoin jo alus kaiken ja silti epäillet ja sit ku annan "todisteen" niin viel enemmän vingut.... mä tunnustin kuka olen ja silti sä itket itseees
missäs mie vingun? ja onko siulla tapana vastailla naisille noin? jos on niin ei mikään ihme että olet sinkku. :eek:

ja miten niin itken itseeni? siis häh???
 
vieras
Ei juuri palstalle eksynyt voi tietää, että täällä kirjoitellaan "harmaana" jos ei oo mustana :) Kun se harmaa-sana tuli siitä kun vuosia sitten nimimerkit oli harmaita, nykyään ne on punertavia, mut se "harmaus" jäi päälle... hankala selittää, mut you kow.. eikä sulle tarvii selittää kun sä oot vakkarimamma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:
siis minun kuvan kyl näkee msn ja haluan kavereita tuolle hmmmm sanottuna miksette voi vain uskoa.
siis nyt rupiaa tuntumaan siltä että tässä on eräs vakkari palstalainen taustalla... kirjotustyyli täsmää kyllä melko hyvin...

 
nyt on semmonen olo, että taiampa vinkata ketjusta nyt vähäsen muualle... vaisto vaan sanoo...

jos joku hoksaa kenen profiilissa tuo hevihemmo-osote oli niin laittaa heti infoa siitä tähän ketjuun. ihan vaan niinku varmuuen vuoksi jos vaan saa pyytää...
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nyt on semmonen olo, että taiampa vinkata ketjusta nyt vähäsen muualle... vaisto vaan sanoo...

jos joku hoksaa kenen profiilissa tuo hevihemmo-osote oli niin laittaa heti infoa siitä tähän ketjuun. ihan vaan niinku varmuuen vuoksi jos vaan saa pyytää...
älä hermoile, pilapäivä loppuu ihan kohta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :) hmmmm:
täällä jälleen- on se oikeesti mies:) eikä oo aprillipilajuttu niinku mäkin epäilin... epäilijät- lisätkää vaan rohkeesti meseen;)
jaa, ja mistä oot varma että on OMA kuva siinä? ;) ja ei, en aio lisätä meseen ap:tä. ei ole tarvetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :) hmmmm:
täällä jälleen- on se oikeesti mies:) eikä oo aprillipilajuttu niinku mäkin epäilin... epäilijät- lisätkää vaan rohkeesti meseen;)
Ootko sä se joka haki seuraa? Jos sä kerta haet ap:stä kaveria niin miks ihmeessä kehoitat muitakin naisia samalle "apajalle"? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:
siis minun kuvan kyl näkee msn ja haluan kavereita tuolle hmmmm sanottuna miksette voi vain uskoa.
siis nyt rupiaa tuntumaan siltä että tässä on eräs vakkari palstalainen taustalla... kirjotustyyli täsmää kyllä melko hyvin...
vihjeitä...

 

Yhteistyössä