Jotenkin hassua, että suvakit haukkuvat kriittisiä natseiksi.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sun tieto on selvästi väärää. Terkuin suvakki.
Voit kertoa vapaasti myös oman kantasi maahanmuuttoon, koska tällaisessa käsityksessä olen ja uskoakseni moni muukin. Onko siis niin, että suurinosa ihmisistä on väliinputoaja, joka itse määrittelee onko suvakki vai kriittinen, sen mukaan miten itsestä milläkin hetkellä tuntuu? Tapellaan asioista, joissa ollaan jo samaa mieltä.
 
vierailija
On oikeastaan aika lohdullista nähdä, että näinkin monilla suvakeilla on alkanut pikkuhiljaa silmät aukeamaan. Pari kuukautta sitten suvikset ei vielä nähneet maahantunkeutumisessa mitään ongelmaa. Olisko se tuo taharrush gamae ollut se joka sai muutoksen aikaan?
 
vierailija
Tämän ketjun suvakit. Suvaitsevalla tarkoitetaan tässä keskustelussa maahanmuuton suvaitsemista, nyt ei ole kyse suvaitsevaisuudesta yleensä. Minä hyväksyn homot, transut, erilaiset, mustat, valkoiset ja keltaiset ihmiset ja silti olen kriittinen, kun puhutaan maahanmuutosta. Toki kritisoin myös islamin uskoa ja tietyistä kulttuureista tulevia ihmisiä, mutta jotkut kriittiset kritisoivat vain hallitsematonta maahanmuuttoa eikä heillä ole mitään tiettyä kulttuuriryhmää vastaan.

Minä kritisoin islaminuskoa samasta syystä kuin kritisoin pedofiliaa, raiskaajia ja murhaajia.
 
vierailija
On oikeastaan aika lohdullista nähdä, että näinkin monilla suvakeilla on alkanut pikkuhiljaa silmät aukeamaan. Pari kuukautta sitten suvikset ei vielä nähneet maahantunkeutumisessa mitään ongelmaa. Olisko se tuo taharrush gamae ollut se joka sai muutoksen aikaan?
mä oon ollut samaa mieltä aina eli jo paljon ennen kun kriittiset alkoi edes asiasta puhua.
 
vierailija
Voit kertoa vapaasti myös oman kantasi maahanmuuttoon, koska tällaisessa käsityksessä olen ja uskoakseni moni muukin. Onko siis niin, että suurinosa ihmisistä on väliinputoaja, joka itse määrittelee onko suvakki vai kriittinen, sen mukaan miten itsestä milläkin hetkellä tuntuu? Tapellaan asioista, joissa ollaan jo samaa mieltä.
Mä en tappele, enkä nimittele ketään. En ole naiivi, kustannukset ja kotouttamisen haasteet huolestuttavat. Silti hädänalaisten ihmisten auttaminen on mielestäni äärimmäisen tärkeää. Eurooppa olisi voinut toimia aikaisemmin ja helpottaa tilannetta, nyt vähennetään paikan päällä annettavaa apua ja kuvitellaan, että voidaan elellä omassa rauhassa nostamalla seinät pystyyn.

En muuten itse määritellyt itseäni suvakkihuoraksi, mutta ihan jo sillä, että uskon, että turvapaikanhakijoissa on muitakin kuin elintasosurffareita sain tämän kunnianimen. Ja muutaman uhkauksen päälle. Kyllä sen suht pian tajusi, että vasta-argumentointi oli hukkaan heitettyä aikaa.
 
vierailija
On oikeastaan aika lohdullista nähdä, että näinkin monilla suvakeilla on alkanut pikkuhiljaa silmät aukeamaan. Pari kuukautta sitten suvikset ei vielä nähneet maahantunkeutumisessa mitään ongelmaa. Olisko se tuo taharrush gamae ollut se joka sai muutoksen aikaan?
Ei. Mistä sä tiedät mitä mä olen aiemmin ajatellut? Et mistään, lienet keskittynyt keksimään mulle uusia lempinimiä ja muita oletuksia mun ajatusmaailmastani. Se, että joku ei lähtökohtaisesti vastusta maahanmuuttoa ei kuitenkaan tee hänestä massaa, joka ei ajattelisi itsenäisesti. Ikävä kyllä ääripäillä on ollut vaikeuksia hyväksyä pohdiskelevaa puhetta aiheesta.
 
vierailija
mä oon ollut samaa mieltä aina eli jo paljon ennen kun kriittiset alkoi edes asiasta puhua.
Siis kumpi olet mielestäsi: kritisoit hallitsematonta maahanmuuttoa vai suvaitset kaikenlaiset maahanmuuton, eikä sitä tulisi estää? Olet kriittinen suvakin vaatteissa vai mihin pyrit?

Yleisesti suvakit ovat raivostuneet tunnettujen kriittisten kuten Niinistön ja Selänteen lausunnoista ja heidän ajatuksensa on nimenomaan maahanmuuton negatiivisten puolien huomioiminen, pääpainona vain oikeasti apua tarvitsevien auttaminen. Varsinkin yle on halunnut sensuroida kaikki maahanmuuton epäkohdat ja heistä jokainen tänne tuleva on apua tarvitseva, eikä maahanmuuttoa tule hillitä millään tavalla.
 
vierailija
Ei. Mistä sä tiedät mitä mä olen aiemmin ajatellut? Et mistään, lienet keskittynyt keksimään mulle uusia lempinimiä ja muita oletuksia mun ajatusmaailmastani. Se, että joku ei lähtökohtaisesti vastusta maahanmuuttoa ei kuitenkaan tee hänestä massaa, joka ei ajattelisi itsenäisesti. Ikävä kyllä ääripäillä on ollut vaikeuksia hyväksyä pohdiskelevaa puhetta aiheesta.
Maahanmuutosta kun puhutaan tässä yhteydessä, puhutaan turvapaikanhakijoista. Toki on kaikenlaista maahanmuuttoa kritisoivaa porukkaa, mutta suurinosa todennäköisesti kannattaa työperäistä maahanmuuttoa eikä hänellä ole sitä aasialaista työkaveria tai edes afrikkalaista pomoaan mitään vastaan. Mediassa on ollut puhe turvapaikanhakijoiden hallitsemattomasta maahanmuutosta ja suurinosa lyhentää sen väärin. Sana mamu, kun tarkoittaa muitakin kuin turvapaikanhakijoita. Toki on ihan inhimillistä erehtyä, kun puhutaan asioista väärillä nimillä.
 
vierailija
Venäläiset hakkasivat 51 pakolaista Murmanskissa
helmikuu 7, 2016 Riippumaton Media 30 kommenttia
Naisia kourineet ja ahdistelleet 51 pakolaista joutuivat hyökkäyksen kohteeksi yökerhon ulkopuolella Murmanskissa, Venäjällä.


Pakolaiset olivat alkaneet kouria ja ahdistella naisia yökerhossa. Pakolaiset oli aikaisemmin karkotettu Norjasta, missä he olivat syyllistyneet rikkomuksiin.

He eivät ymmärtäneet menessään venäläisklubiin, että venäläiset ovat paljon vähemmän suvaitsevaisia, mitä tulee naisten ahdisteluun, kuin muut Euroopan maat. Lähteen mukaan pakolaiset aloittivat ahdistelun ja kourimisen samaan tyyliin kuin taharrush-hyökkäykset Kölnissä, Saksassa.

ADVERTISEMENT
Ryhmä venäläismiehiä vei heidät klubin ulkopuolelle ¨opettamaan¨ heille, että Köln sijaitsee 2500 kilometriä etelämpänä. Pakolaiset yrittivät paeta, mutta venäläiset saivat heidät kiinni ja antoivat heille ikimuistoisen löylytyksen. Poliisit tulivat paikalle lopettamaan tappelun mutta silminnäkijöiden mukaan myös poliisit alkoivat hakkaamaan pakolaisia ennen kuin pidättivät heistä 33. Loput 18 saivat niin vakavia vammoja, että heidät vietiin suoraan sairaalaan.
 
vierailija
Sieltäkin, mutta et voi olla niin tietämätön, ettet tiedä millaisia juutalaisvihaajia ja palenatsien symppaajia vihervasurit ovat.
Islam pyrkii tuhoamaan oppinsa mukaisesti juutalaiset, suurmufti asui mm. sodan aikana Berliinissä tehdessään yhteistyötä natsien kanssa.
Ei se että MV:ltä löytyy natseja tarkoita, etteikö vihervasureistakin löydy natseja, tai muhameteista.
Eli kaikista löytyy natseja, joten sun pointti oli?
 
vierailija
Te olette just näitä, että kun kuuluu sana "mamu" hyökkäätte päälle vastustamaan ilman, että tiedätte edes aihetta. Vähän sama kun Mikko Leppilampi esitteli "mamu" vaimonsa nimenomaan sanalla "mamu", koska vaimo sattuu tulemaan toisesta maasta. Siinä naureskeli ja puhui vaarallisesta vaimostaan, joka halutaan täältä pois. Siinä suoranaista tyhmyyttä, kun ei oteta edes selvää mistä puhutaan.

Tulee mieleen känninen taiteilijasielu kalliosta, joka osallistuu keskusteluun hetken mielijohteesta ilman, että on lukenut ainuttakaan artikkelia aiheesta. Lähtökohtana päässä tasa-arvo ja hoetaan samaa asiaa, eikä edes kuunnella vastapuolta, koska hän nyt sattuu kannattamaan tasa-arvoa kaikessa.
 
vierailija
Te olette just näitä, että kun kuuluu sana "mamu" hyökkäätte päälle vastustamaan ilman, että tiedätte edes aihetta. Vähän sama kun Mikko Leppilampi esitteli "mamu" vaimonsa nimenomaan sanalla "mamu", koska vaimo sattuu tulemaan toisesta maasta. Siinä naureskeli ja puhui vaarallisesta vaimostaan, joka halutaan täältä pois. Siinä suoranaista tyhmyyttä, kun ei oteta edes selvää mistä puhutaan.

Tulee mieleen känninen taiteilijasielu kalliosta, joka osallistuu keskusteluun hetken mielijohteesta ilman, että on lukenut ainuttakaan artikkelia aiheesta. Lähtökohtana päässä tasa-arvo ja hoetaan samaa asiaa, eikä edes kuunnella vastapuolta, koska hän nyt sattuu kannattamaan tasa-arvoa kaikessa.
Ketkä "te"?
 
vierailija
Venäläiset hakkasivat 51 pakolaista Murmanskissa
helmikuu 7, 2016 Riippumaton Media 30 kommenttia
Naisia kourineet ja ahdistelleet 51 pakolaista joutuivat hyökkäyksen kohteeksi yökerhon ulkopuolella Murmanskissa, Venäjällä.


Pakolaiset olivat alkaneet kouria ja ahdistella naisia yökerhossa. Pakolaiset oli aikaisemmin karkotettu Norjasta, missä he olivat syyllistyneet rikkomuksiin.

He eivät ymmärtäneet menessään venäläisklubiin, että venäläiset ovat paljon vähemmän suvaitsevaisia, mitä tulee naisten ahdisteluun, kuin muut Euroopan maat. Lähteen mukaan pakolaiset aloittivat ahdistelun ja kourimisen samaan tyyliin kuin taharrush-hyökkäykset Kölnissä, Saksassa.

ADVERTISEMENT
Ryhmä venäläismiehiä vei heidät klubin ulkopuolelle ¨opettamaan¨ heille, että Köln sijaitsee 2500 kilometriä etelämpänä. Pakolaiset yrittivät paeta, mutta venäläiset saivat heidät kiinni ja antoivat heille ikimuistoisen löylytyksen. Poliisit tulivat paikalle lopettamaan tappelun mutta silminnäkijöiden mukaan myös poliisit alkoivat hakkaamaan pakolaisia ennen kuin pidättivät heistä 33. Loput 18 saivat niin vakavia vammoja, että heidät vietiin suoraan sairaalaan.
Erinomaista!
Näin suomalaismiestenkin tulisi toimia, mikäli nimittäin pitävät suomalaisia naisia arvossa.
 
vierailija
No on joistain, kuten esim. Odineista.
Odinit ovatkin ainoa valopilkku, ainoat miehet keitä suomalaisen naisen turvallisuus kiinnostaa. Jos Odineissa on rikostuomittuja tai natseja niin olkoot, ei tässä ole meillä enää varaa liian nirppanokaksi heittäytyä, ellemme halua tuherrusraiskatuiksi tai irtopäisiksi.
Toivotan Odinit tervetulleiksi kaduille!
 
vierailija
Odinit ovatkin ainoa valopilkku, ainoat miehet keitä suomalaisen naisen turvallisuus kiinnostaa. Jos Odineissa on rikostuomittuja tai natseja niin olkoot, ei tässä ole meillä enää varaa liian nirppanokaksi heittäytyä, ellemme halua tuherrusraiskatuiksi tai irtopäisiksi.
Toivotan Odinit tervetulleiksi kaduille!
Näin on. Mikään ei nosta turvallisuudentunnetta kuten joukko väkivaltaisia rassukoita, jotka rinnastavat kanssaan eri mieltä olevat pedofiileihin. Ja kyllä, tunnen tällaisen suuren sankarisotilaan.
 
vierailija
ja suvakkeja kaikki jotka ei hauku islamin uskoa joka käänteessä, tai ei kannata katupartioita tai vaadi rajojakiinni
Kerrotko mulle, kun olen ymmärrysrajoitteinen, että mitä hyvää on islamissa, jonka nykyisen valtatulkinnan mukaan nainen on alempiarvoinen kuin mies ja jos nainen ei pukeudu peittävästi hän on huono nainen? Kerro nyt, mikä tästä arvomaailmasta tekee niin hienon, että sitä on saatava Suomeenkin enemmän?
 
vierailija
Te olette just näitä, että kun kuuluu sana "mamu" hyökkäätte päälle vastustamaan ilman, että tiedätte edes aihetta. Vähän sama kun Mikko Leppilampi esitteli "mamu" vaimonsa nimenomaan sanalla "mamu", koska vaimo sattuu tulemaan toisesta maasta. Siinä naureskeli ja puhui vaarallisesta vaimostaan, joka halutaan täältä pois. Siinä suoranaista tyhmyyttä, kun ei oteta edes selvää mistä puhutaan.

Tulee mieleen känninen taiteilijasielu kalliosta, joka osallistuu keskusteluun hetken mielijohteesta ilman, että on lukenut ainuttakaan artikkelia aiheesta. Lähtökohtana päässä tasa-arvo ja hoetaan samaa asiaa, eikä edes kuunnella vastapuolta, koska hän nyt sattuu kannattamaan tasa-arvoa kaikessa.
Puheenvuorosi on tyypillinen suvakkien olkiukko, täynnä perusteetonta leimaamista ja vääriä väitteitä. Teidän takianne maahanmuuttokriittisyydellä on niin huono maine, että maahanmuuttokriittiset koulutetut ja korkeassa asemassa olevat pelkäävät avata suutaan. Mutta se aika tulee vielä, usko pois, ja silloin saatte huomata, miten suvakit ovat todellisuudessa alle 10% vähemmistö koko Suomen kansasta.
 

Yhteistyössä