JOULUIDEOITA!

Alkuperäinen kirjoittaja Pee - nettituottaja:
Meillä on tuolla Kotilieden puolella kokonainen galleria ihmisten joulukoristeita:

http://www.kotiliesi.fi/joulu/kuvagalleriat/lukijoiden-joulukoristeet/default.aspx

Ja askarteluvinkit täällä:

http://www.kotiliesi.fi/joulu/tee-itse/default.aspx

Kiitti! Sieltä löytyy mm:



 
mä ajattelin että ostaisi piltin hedelmäsoseita tms ja kun purkit on tyhjät ja pesty niin maalaisi ne purkit näteiksi vaikka lapsen kanssa ja sinne sitten tekisi vaikka jotain joulukarkkeja tai laittaisi tuikun että siitä tulisi kynttilälyhty, niin siinä olisi kiva lahjaidea esim. päiväkodin tädeille. :xmas:
 
heidi
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mistä löytyy se linkki ihanille joulusivoille missä alkaa soida se lumiukkokappale?
katos mun edeltävä viesti siellä se on:)
ei ne ole nuo sivut!niille sivuille kun meni heti alkoi soimaan se kappele ja siellä oli muistaakseni sellaista tähtien tuiketta!
 
heidi
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mistä löytyy se linkki ihanille joulusivoille missä alkaa soida se lumiukkokappale?
katos mun edeltävä viesti siellä se on:)
ei ne ole nuo sivut!niille sivuille kun meni heti alkoi soimaan se kappele ja siellä oli muistaakseni sellaista tähtien tuiketta!
niin ja siellä sai itse valita sen kappaleen mikä soi jukeboksista.
 
ire
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mistä löytyy se linkki ihanille joulusivoille missä alkaa soida se lumiukkokappale?
katos mun edeltävä viesti siellä se on:)
ei ne ole nuo sivut!niille sivuille kun meni heti alkoi soimaan se kappele ja siellä oli muistaakseni sellaista tähtien tuiketta!
oliko viime vuonna noiden sivujen pitäjä joutu vaihtamaan sivustoa enne se oli nimellä jouluihminen oliko sama?ja jukeboxi on siinä vieres edelleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
aah joulu....miten se onkaan, että muutamana viime päivänä on joululaulut soineet päässä ja pojalle olen niitä lauleskellutkin. Joulu on kyllä parasta aikaa vuodessa, varsinkin nyt kun on tuo pikku-kaverikin.
Mutta asiaan:
miten te vietätte joulua?
olen ollut varmaan viimiset 5.vuotta siskon ja hänen perheen luona. Vanhempani ovat eronneet,äiti ryyppää joulun ja isä tulee sinne siskon luo. :) Ja nyt on aivan erityinen joulu kun on tuo minun tyttökin. <3
 
heidi
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mistä löytyy se linkki ihanille joulusivoille missä alkaa soida se lumiukkokappale?
katos mun edeltävä viesti siellä se on:)
ei ne ole nuo sivut!niille sivuille kun meni heti alkoi soimaan se kappele ja siellä oli muistaakseni sellaista tähtien tuiketta!
oliko viime vuonna noiden sivujen pitäjä joutu vaihtamaan sivustoa enne se oli nimellä jouluihminen oliko sama?ja jukeboxi on siinä vieres edelleen
joo oli ne noi sivut!ei vaan heti avautunut se jukeboksi.
 
Oisko jollain sivulla erityisen hyviä vinkkejä itse tehtyihin joulukortteihin? Aika helppoja saisi olla, ei mitään ammattiaskartelijan tasoa... Pitäisi lähettää aika monelle. Jos sais otettua jonkun hyvän joulukuvan lapsesta niin olisi kiva tehdä semmoiset kortit mihin saa kuvan mukaan. Kuitenkaan ihan pelkkää valokuvaa en tahdo lähettää, ne kun tuntuvat toisia ärsyttävän. Ideoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Oisko jollain sivulla erityisen hyviä vinkkejä itse tehtyihin joulukortteihin? Aika helppoja saisi olla, ei mitään ammattiaskartelijan tasoa... Pitäisi lähettää aika monelle. Jos sais otettua jonkun hyvän joulukuvan lapsesta niin olisi kiva tehdä semmoiset kortit mihin saa kuvan mukaan. Kuitenkaan ihan pelkkää valokuvaa en tahdo lähettää, ne kun tuntuvat toisia ärsyttävän. Ideoita?


Leikkaa valkoisesta pahvista tai piirustuspaperista tähti. Teippaa sen taakse tupsu hopealametta ja liimaa korttipohjalle. Tasoita lametupsun alareuna tarvittaessa. Voit vielä koristella tähden hopeisilla kimalleliimapisaroilla, mutta tähti on yksinkertaisuudessaan kaunis ilmankin.
http://www.perhekerho.net/joulu/joulukortit.htm

 
terhi
mä teen kalenterin veskipapru/talouspaprurullista, päällystän silkkipaperilla, kiinnitän lahjanarulla, koristeeksi kuusenpalloja ja värikkäät valot. Niihin mahtuu kivasti jos tahtoo muutakin ku karkkia laittaa, esim. iltasatuja ajattelin, ehken nyt joka päivälle jaksa mutta kuitenki, niistä tulee sitten myös kiva perinne.

Ne voi sitte laittaa vaikka mihin, johonki koriin tai katosta roikkumaan, miten haluaa.
 

Yhteistyössä