Joulukalenterit

Meillä on lapsilla sellainen mun kasaama roinakalenteri ja sit kummallakin omat suklaakalenterit. Tänään huomasin, että poika oli avannut suklaakalenterinsa jokaikisen luukun ja nakertanut suklaapalat pikkuriikkisiksi, mutta siis jättänyt jokaiselle päivälle pienen nökösen. Oli vissiin kiusaus käyny liian suureksi... :LOL:

Onko teidän perheissä kalenterit vielä avaamatta? =)
 
Meidän lapsilla on tavalliset Disney suklaakalenterit.Tänään pojista vanhempi kerkesi avata yhden ylimääräisen luukun ja syödä suklaan sillä aikaa,kun avasin pienemmän kanssa luukkua. =)
Kyllä kiusaus on suuri avata vaikka kaikki luukut kerralla. =) Pitää yrittää vähän hillitä lapsia,ettei ihan heti ole tyhjä kalenteri :xmas:
 
Mie pyhästi päätin ,että en osta suklaakalentereita lapsille. Enkä ostanutkaan, mutta saivat ystävättäreltäni lahjaksi sellaiset ja olivat aivan innoissaan! =)
Miuta nauratti vaan, ja ajattelin, että olkoon!! Itse olin hommannut esikoiselle partiolaisten kalenterin ja kuopukselle löysin jemmaan unohtuneen Nalle Puh-kalenterin. Nyt on sitten molemmilla kaksi kalenteria, ja niin onnellisia ovat niistä.
Pikkuinenkin on ihan ihmeissään, että mistä hyvästä nyt suklaata syödään heti aamupalan jälkeen!! =) =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 19:54 rentunruusu kirjoitti:
ja minä tyhmä en älynnyt ostaa kalentereita marraskuussa ennen reissuun lähtöä :ashamed: äsken kiersin prisman, anttilan, kolme huoltoasemaa, kaksi ruokakauppaa- missään ei enää ollut kalentereita :(
Harmi! Täällä myytäis kaks eurolla. Miten meni reissu muuten? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:31 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 19:54 rentunruusu kirjoitti:
ja minä tyhmä en älynnyt ostaa kalentereita marraskuussa ennen reissuun lähtöä :ashamed: äsken kiersin prisman, anttilan, kolme huoltoasemaa, kaksi ruokakauppaa- missään ei enää ollut kalentereita :(
Harmi! Täällä myytäis kaks eurolla. Miten meni reissu muuten? =)
höh..etkös laittais muutaman postissa?!

hyvin meni reissu...lämmintä riitti niin päivällä kuin yölläkin, ruoka maittoi, uitiin paljon ym. ym. josko sitä jaksais tän pimeän ja sateisen "talven" yli
;)
teilläkin tais sattua lomalle lämpimät säät?
 
archie
Meillä myöskin suklaakalenterit jotka ovat keittiön kaapissa "piilossa" ja saavat sit avata luukun aina aamupalan jälkeen. Tosin tuolin kanssa kanssa yltävät tuonne kaapille et halutessaan saisivat nuo kalenterit mutta ainakaan vielä ei ole kiusaus käynyt ylivoimaiseksi. Tänään tosin luukut oli kummallakin tyhjät kun eilen uhkasin et ei tuu sit aamulla suklaata kalenterista jos lastenhuone ei hiljene nukkumaan ja pidin uhkaukseni kun kilkatus vaan jatkui viimesestä varotuksesta huolimatta. :( Ihme kyllä aamulla ei tullut sen suurempaa älämölöä asiasta. Jospa tänä iltana tuo nukkumaanmeno olisi helpompaa.
 
Meillä lego-kalenteri ja veikkauksen kalenteri. :D
Pojat ovat syksyllä alkaneet leikkimään pikkulegoilla, niin nyt saavat niitä kalenterista sitten lisää. Vuoropäivinä saavat avata kalenterin luukun. Ja toinen "saa" raaputtaa vanhempien kalenteria silloin kuin ei ole oma vuoro avata legon kalenteria.
Ihmeen hienosti ovat tähän järjestelyyn tyytyneet.
 
Meillä on myös sellainen itsetehty kalenteri. Meidän kolme ja puolivuotias poika kävi kysymässä lupaa, että saako ottaa koristeita. Luulin hänen puhuvan joulukoristeista ja annoin luvan. Kohta tulee rusinapaketin kanssa yläkerrasta, oli aukaissut yhden kalenteripaketin. Suuttui ja loukkaantui tosi paljon, kun otin rusinarasian pois. Koska olin itse antanut luvan paketoin kuitenkin takaisin ja sovittiin ettei kalenteriin enää kosketa. Sen jälkeen on saanut kalenteri olla rauhassa. Muistaa kyllä aina välillä kysellä joko saa aukaista uuden paketin :D Tyttö onkin sitten niin iso (7-vuotias), että tietää jättää kalenterin rauhaan.
 
HokkusPokkus
meillä päätettiin ettei suklaakalentereita tule, lapset sai sitten kuitenkin muualta nallepuh kalenterit... itse asiassa kahdetkin, että se siitä. toisesta putosi suklaat, eli se pohja petti. 3 vuotias oli toisessa huoneessa ja täytyy sanoa että aikas ylpee olin, kun toi mulle sen näytille eikä syöny niitä suklaita! korjasin kalenterin teipillä ja hyvin toimii :)
 
Meillä on kaikilla neljällä suklaakalenterit. Kolmella isommalla semmonen Lidlin iso suklaakalenteri. Ihme kyllä kaikilla on kalenterit ajantasalla. Yleensä meidän vanhimmainen ( 14v) syö kalenterinsa etukäteen - hän on tehnyt niin aina. Ilmeisesti vihdoin tajunnut kalenterin idean :LOL:

Mainio temppu ap:n pojalta jättää muruset joka päivälle :LOL:
 
amlo
Meidan tytot antaa innokkaina kalentereidensa suklaat puutarhassa asuvalle tontulle, joka raportoi ahkerasti Joulupukille Korvatunturille. laittavat siis suklaatit ikkunalaudalle.
 

Yhteistyössä