❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Poppie harmaana
Tänään oli ruoaksi uuniriisipuuroa, korvikkeeseen tehtynä. Tein illalla sinappia, vitsi kun tulikin hyvää. Huomenna kankku uuniin, jäisenä. Tänä vuonna pitäs paistaa ylikypsäksi. Jossain vaiheessa pitäis myös duunata lohta, porkkanoita ja lihapullia. Osasta selkeä visio, osasta ei. Paahtopaistikin pitäs paistella... Mukavaa! Ihanaa joulua!
 
Ajattelin itte pistää kinkun uuniin klo 05 aattona. Sit se ois suurinpiirtein kuumana joulupöydässä
Mä tykkään et kinkku on jäähtynyt. Meillä paistetaan yöllä(aamupäivän aikana loppuun) kinkku ja sit 12 laitan perunalaatikot uuniin. Ne kun on neljältä valmiit niin nakkaan mut laatikot uuniin lämmitykseen ja sit noin viideltä syödään:)
 
Lahjapaperi loppui eilen kesken joten mun täytyy illalla käydä sitä hakeen ja paketoida kaksi ilman käärettä jäänyttä lahjaa yöllä....:cautious:
En siis eilen saanutkaan kuin yhden pakettiin, on niin isoja lahjoja....

Mitähän sitä vois vielä uupua? Pitäsköhän ottaa joku joulutähti tuon hyasintin kaveriksi jos ei toi nyt aukea.... liekö kaupassakaan auenneita. On toi ihan vähän nuppujaan raottanut, ehkä laitan sen tosiaan tuohon hellan päälle yöksi samalla kun imellytän perunalaatikkoakin ja paistellaan kinkkua.... :unsure:
 
vierailija
Nyt mua rupee hermostuttaan tuon hyasintin kanssa, se ei ole oikeastaan yhtään vielä auennut.... Mä lykkäsen sen huomena uuniin niin saa ainaki saatana lämpöö...

Siirsin sen tosin aamulla patterin yläpuolelle josko se siitä
Se tarvii valoa. Pistä se valoisimmalle mahdollisille ikkunalle ja jos sulta sattuu vielä löytymään kasvivalo ni se lisävaloksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Lahjapaperi loppui eilen kesken joten mun täytyy illalla käydä sitä hakeen ja paketoida kaksi ilman käärettä jäänyttä lahjaa yöllä....
En siis eilen saanutkaan kuin yhden pakettiin, on niin isoja lahjoja....

Mitähän sitä vois vielä uupua? Pitäsköhän ottaa joku joulutähti tuon hyasintin kaveriksi jos ei toi nyt aukea.... liekö kaupassakaan auenneita. On toi ihan vähän nuppujaan raottanut, ehkä laitan sen tosiaan tuohon hellan päälle yöksi samalla kun imellytän perunalaatikkoakin ja paistellaan kinkkua....
On se sinnikäs hyasintti, jukupliuta.o_O

Omena tuottaa kypsyessään etyleeniä, joka taas nopeuttaa ympärillä olevien kasvien kehittymistä/kypsymistä. Ja pistä hyasintin kaveriks ylikypsiä banaanejakin, ne toimii varmaan vieläkin paremmin kuin omenat.
 
Joulutunnelmia eri maista:
:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä