Joulukoristelua ikkunaväleihin.

  • Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti
lady of the lake
Nyt kaikki niksiniekat kertomaan ideoita ja toteutustapoja joulukoristeluista ja nimenomaan ikkunaväleihin.Mitä materiaaleja käytätte ja kiinnitättekö koristelut jollain?Jos löytyy kuvia aiemmilta jouluilta niin niitäkin voi laittaa :)

 
Vanu on aika kätevä ja kivannäköinen. Myös havuköynnös on kivannäköistä. Itse en ikkunanväleihin laita mitään, mutta muuten koristelen ikkunoita ikkunatarroilla ja tänävuonna aattelin laittaa sellasia hopeisia geelitarroja.
 
Mä laitoin vanua ja sit keräsin ruusunlehtiä ym. kivoja heiniä ulkoa ja käpyjä myös, kuivasin ja spraymaalasin kullalla ja hopealla ja laitoin väliin, mukaan myös tonttuja, joulunkelloja jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rodeoraattori:


Mitään tämän talvisempaa ja jouluisempaa ei meillä lienekään joulukuusen lisäksi :) Se on perinne, jota jatkoin kun omia lapsia sain.
miten saat hiutaleet pysymään ikkunassa?Itse olen laittanut teipillä,mutta ei ole kauhean kivannäköiset...eikä myös sinitarrakaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja kidi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rodeoraattori:


Mitään tämän talvisempaa ja jouluisempaa ei meillä lienekään joulukuusen lisäksi :) Se on perinne, jota jatkoin kun omia lapsia sain.
miten saat hiutaleet pysymään ikkunassa?Itse olen laittanut teipillä,mutta ei ole kauhean kivannäköiset...eikä myös sinitarrakaan..
Ihan pienen pienillä paloilla läpinäkyvää teippiä. Pysyvät ihan hyvin paikoillaan ja lähtevät helposti pois. Eivätkä minusta kamalalta näytä :)
 

Yhteistyössä